#1 - - Mantha:

Sv; haha men de är ju så ;D man tänker ju inte oj vilka små bröst ;>

#2 - - Johanna:

naaw, vilken söt kommentar du lämnat hos mig! =)



tack så jätte mycket

#3 - - kajsa:

hej, du verkar vara duktig på bloggdesign. och jag har ett kodfel som jag verkligen inte får bort, jag har testat allt! så nu ber jag dig, vet du vad som är fel, maila mig.



du ser felet, om du klickar på kategorierna eller åsikter. tack på förhand!

#4 - - alec:

hej älsklingsflickan.. jag mår också bra.. vad ska du hitta på idag då? PUSS

#5 - - kajsa:

patrik 1.5 heter den :) sevärd verkligen!

#6 - - daniella:

vilket häääärligt pris!

#7 - - R y d b e r g:

hm jadu tänlk om jag hade en karl som gav mig SATC boxen, hm :P

#8 - - Vanadesse.:

Oj den måste man vara med i!

#9 - - mantha:

sv ;D jaappp

#10 - - mantha:

sv ;D jaappp

#11 - - Sanna:

Ja jag gillar också den vita mest, men den svarta är mer praktiskt, men sen kom jag på. Vart ska man ha benen? Det får nog bli den, det är det som de lutar åt haha.Jag hade också behövt ha en jättestädning, får väl se om jag orkar :P Kramar

#12 - - Sanna:

Joo det är ganska bra idag faktiskt, hur mår du då? Puss å kram

#13 - - sandra:

sv; ja, visst är dem :)

ah, den är superfin!

#14 - - Tobias:

svar: jo toppen med mig :D sj?

#15 - - Tobias:

svar: pluggar lite, sj ? :)



hon är det :D

#16 - - Sanna:

Vad skönt att höra, jag ska försöka fortsätta med min walk in. Sedan blir det en tripp till havet för att släppa hunden lös och lite städ. Haha en fixarlördag med andra ord =) Puss å kram

#17 - - Lisa:

Jo precis :) okej, vad bra! Jag kom just ur duschen och så bara. VAd gör du?

#18 - - Agnes:

jaha vad trevligt:) vad gjorde du där?

#19 - - Anonym:

:) jadå här e allt bra!

Hur e det själv?

Var i sverige befinner du dig då?

kramis

#20 - - R y d b e r g:

klänningen var otroligt sööt, detn skulle gärna få bo hemma hos mig med :)

#21 - - Sanna:

Ja det är mysigt, speciellt när det är lite höst, då älskar jag det, brukar va helt folktomt och ingen bryr sig om att det springer en vilde omkring haha.



Ja jag älskar också när det luktar nystädat och vädrat, Vad har du för voffsingar?

Puss å kram

#22 - - R y d b e r g:

ja det får man verkligen hoppas. Har du vunnit någe förut i blogg-världen? :)



tack det är bra med mig. Är ledig hela helgen så det kan inte bli bättre, underbart ! Vad gör du i helgen?

#23 - - Ulrika:

okeeej jag ska också städa och fixa lite med tvätten

#24 - - emelie:

det är något konstigt med din reklam, den kommer in på dina inlägg så mna kan inte läsa allt :S :S

#25 - - Anonym:

Sitter å trycker i min en sååå go pasta,du måste prova ricotta såsen om du inte redan gjor de :)

kram

#26 - - JENNA:

oj va mycke grejjer! :D

#27 - - Lovisa:

Okej, vad kul. Vilken bio blev det? :)

#28 - - Sanna:

Åhh det låter som en fin blandning =)mysigt med två hundar med, så dom har varandra. P&K

#29 - - Lovisa:

Okej. Var den bra eller? :)

#30 - - kajsa:

jaa (y) det känns jätte skönt :))

#31 - - Anonym:

finns bland pasta såserna, märket är barilla och såsen heter ricotta.

Det enda du behövet till är pasta :)

ha en trevlig kvall!

kram

#32 - - Lovisa:

Så bra då! :) Den verkar rätt bra i alla fall.. Har läst något litet om den så.. :)



Vad ska du göra ikväll då?

#33 - - kajsa:

det förstår jag, den är verklige bra :))

#34 - - Wysteriia:

Kul att du är med och tävlar :D

Till top