Parfym

Att använda dofter är inte alltid enkelt, därför så ska jag ge er lite tips!  


Bästa tillfället att spraya på sig en doft är när huden är fuktig, till exempel efter duschen.
Då sjunker doften in i huden och doftar längre.


 

Din doft kommer mest till sin rätt om den sprayas på ställen på kroppen där du kan känna pulsen slå till exempel på handleden och bakom öronen.


 

Det bästa sättet att förstärka och förlänga doften är att komplettera din favoritdoft med andra produkter ur samma serie till exempel bodylotion, duschgelé och deospray.


 

En doft dunstar, så spraya på lite grann efter några timmar igen om du vill dofta gott hela dagen.


 

Lagom är bäst - din doft ska bara kännas av de personer som kommer inom en armlängds avstånd.

OBS!
Tänk på att inte spraya direkt på kläderna eftersom det kan lämna fläckar efter sig.

#1 - - Lily [ L i n d a . B l o m ]:

Svar: Fint här :D Med dig?

#2 - - MADDE:

Värdefull läsning! Hade ingen aning om detta.



Men va skoj att du ska komma hem en tur! Du har inget inplanerat att stanna hemma en längre stund under hösten? Lina och jag planerar att försöka samla ihop lite studenter och bara umgås och vi pratade just på att det skulle vara jättekul om vi kunde få med dig :)

#3 - - carro:

Vart ska du åka då?

Jaa biljetterna är sjukt dyra nu förtiden..

Lycka till med sj-resan idag :)

#4 - - Lisa:

grymt snygg blogg!!!

#5 - - Karin:

thanks a lot:)

#6 - - Angelica:

haha men fasen nu glomde jag vad jag skrev ;/

#7 - - Max Hobstig:

Igår skapade min hustru en doft som är välkänd för de flesta kvinnor, men underskattad av de flesta.

Igår bakade min hustru äppelkaka som doftade så gott att jag var tvungen att köpa en ros till henne!

#8 - - L:

hihi :D jag ivll ha alla färger haha

#9 - - angelica:

Tack, det samma =)



Ha en bra dag.

#10 - - Malin:

jo det är bara fint med mig=) hur är det själv då?

#11 - - Malin:

dom var då riktigt lika iallfall=)

#12 - - Katarina:

sv: Jo tack, det är bra med mig! Sj då?

vilken bra blogg du har förresten! superbra tips!

#13 - - alec:

Men baby, vart jobbar du då? MYS ATT HÄLSA PÅ LA FAMILIA :)

#14 - - Malin:

okej:) det där ska jag tänka på nästa gång jag använder parfym;)

#15 - - Josefin:

usch ja det värsta jag vet är personer som totalt dränker sig i prafym, man får ju nästan ett astmanafall när de går förbi en! :P

#16 - - Jasmine:

sv; taaack söt!



Händer i helgen då?:)

#17 - - Nikolina:

Hej Godis! vad är otrohet för dig? gå in i min blogg och skriv just din åsikt, vore jätte snällt! dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget senare ikväll. tack, puss!!

#18 - - Alina:

Tack så mycket! :) Ha en trevlig fredag!

#19 - - Mimmii:

jo det är bra med mig hur är det själv då?=)

#20 - - Caroline:

ikväll är det fest.

#21 - - Hang:

Jadå, jag har haft en hyffsad bra dag ! :)



Du ha ralltid så bra tips! ;D

#22 - - Lottiiizz:

Kikade in ;) Hoppas allt e bra med dig?



Blev så sugen på att köpa parfym nu när jag läste ditt inlägg! thihi! Har siktat in mig på en Versace parfym som luktar helt gudomligt gott :) Får kanske gå o köpa den nu snart! thihi!

#23 - - nosh:

jo tack jag mår jätte bra! Själv då? :)

kram

#24 - - lise:

Vill du ha chansen att vinna en egendesignad kjol av mig? Kika då in tävligen på min sida! :)

Lycka till!

#25 - - Mimmi:

är med killen själv då?=)

#26 - - Hang:

Det var så lite så!

Massa tips som jag inte ens visste om faktiskt :)

#27 - - Maja:

Svar: Jag tog också studenten i somras :) Vad för linje gick du? och vart? Vad jobbar du med i stockholm? Något inom kosmetik antar jag eftersom du har så mycket tips och verkar kunna så mycket inom det :)



Och förresten, hon tandläkaren gick det bra. Har varit där så himla mycket så jag är van :) Har haft tandställning opererat mig, borrat, limmat in låtsaständer etc etc. så ingen tandläkarskräck här inte. :D



Kram Maja

#28 - - Nikolina:

tack för din åsikt söta du!

#29 - - emelie:

men gud et hade jag verkligen ingen aning om :0

#30 - - nosh:

Nej jag gör inget speciellt, vilar upp hjärnan för imorgon då jag ska upp tidigt och plugga!

Själv?

kram

#31 - - Liene:

sv: VIsst var dom superfina:P



haha, nu fattar jag varför min mormor sprayade på armlederna och bakom öronen.

#32 - - wallentinaa:

Sv: jaa visst! :d här e de bara bra :D sj?

#33 - - L:

joo allt är bra med mig :D

förutom min jävla hosta då :( sjj då?

#34 - - Lovisa:

Tack så mycket - det gick superbra! Jag har nu två praktikplatser och jag börjar på onsdag med den ena, den andra börjar jag med på söndag, tror jag..! :)

Just nu lyssnar jag på musik och svarar på kommentarer.. Ska snart iväg och träna lite! Vad ska du göra i helgen? :)

#35 - - Lisa:

svar: jo allt är bara bra med mej:)

#36 - - Angelica:

jaa jag alskar ocksa zara dit kommer jag absolut atervanda :d

#37 - - Louice:

det är inte smart qtt spurta på kläderna ;D

#38 - - Cecilia Julin:

fin blogg du har :)

#39 - - Jasmine:

sv; okej:D



I helgen blir det mest vännerna & ta det lugnt! Kom nyss hem från min vän där jag hade sovit över igår:)



Ha en bra dag, kram!

#40 - - Liene:

sen svar här: jag gjorde inte så mycket igår. Bara slappade:)



#41 - - Kimbell:

Den bästa parfymen som finns är fan Burberry - London! Så jävla gott doftar den, och den luktar inte alls som någon anna parfym jag känt.

#42 - - f r e j a:

orka skriva till ngnannan att man ska kolla in ens blogg ._.

#43 - - NELLI:

oh, den filmen äger ;D

äsch.. inte så mkt. softa ;p



sjsj?



#44 - - Emelie:

HejHej!

Jag tänkte bara säga till dig att......

i min tävling, så verkade det som om du verkligen ville vinna örhängena!? Så jag ville bara tipsa dig nu att det e någon som har varvat dig!

Så om du vill ha dom så hejahejaheja med kommentarer!

Ha en jätte bra dag/natt:P

Kram<3





Å OBS!

kommentera endast inlägget "TÄVLING!:D"

för om du kommenterar något annat så ränas du inte med i tävligen:(

:)<3

#45 - - Patricia:

man kan oxå spraya på hårborsten innan man borstar håret :) ba man sprayar långtifrån

#46 - - LOVISA:

bra tips tjejen!

#47 - - Jasmine:

sv; jag har mest varit med kmpisar, sett typ 100000 filmer & sånt hahah, själv då?:)

#48 - - Nosh:

matte b, för jag har prov imorgon! :)

#49 - - Emma:

jag har den dära lacoste parfymen, hihi :p

#50 - - Lisa:

svar: ja de tycker jag att du ska göra:)

#51 - - B L O N D I N A:

jag älskar parfym!

#52 - - B L O N D I N A:

sv: den enda jag kommer på är christina aguileras :P

Till top