OH YES!

Nu tar jag det en gång för alla!
Har fått många komplimanger om mitt hår. Vilket jag tycker är jättekul att höra.

För några år sedan, rättare sagt många år sedan så var jag den annorlunda, korta, känsliga & utstötta personen med rött hår och fräknar.
Jag såg ju väldigt annorulnda, emot hon den blonda, långa, dryga tjejen i klassen.

Men jag kan säga att det röda håret sitter i än idag och mina fräknar döljer jag inte längre. Skulle inte kunna må bättre med håret & fräknarna idag. Visst, kroppen behöver fixas till, men inget jag mår dåligt över.

My red hair!

Vad vi tjejer behöver idag är en rejäl dänga av självkänsla.
 Finns inget i ditt liv som är bra självkänsla & självförtroende!  



 

Ni kommer att må så mycket bättre, trust me!




#1 - - Maja:

Svar: Med mig är det bra, tackar som frågar! :) hur är det själv? :D Kram Maja

#2 - - Maja:

Svar: Jag sitter och chattar med en gammal killkompis på msn, om gamla minnen å så :) vad har du själv för dig en kväll som denna? Snart helg, skönt :) Kram kram

#3 - - NELLI:

vf så kaxig? xD

Sa ju inget illa..



fett. Vad e det för agentur da?

#4 - - E.:

Jag skriver en uppsats till arbetslivskunskapen, den handlar om den psykiska och den fysiska påfrestningen i ett speciellt yrke. Åh, skönt! Imorgon ska jag ha en fet sovmorgon med killen, sedan spexfoto sedan shoppa lite. vad har du för planer :)?

Puss.

#5 - - Maja:

Svar: I helgen vet jag inte vad det blir. Ska kanske till fjällen med pojkvännen och hans hund för att fota lite, fika, mysa och låta zarro (hunden) ha en rolig dag. Mor åker utomlands så man kanske tar tillfället i akt och drar ihop ett litet partaj också. det återstår att se :)

Hur ser din helg ut? Förresten, måste bara säga att det var trevligt att prata med dig :D roligt att du bryr dig och frågar hur man mår och så.

Kram

#6 - - Maja:

Svar: Tack för varningen men jag ska isf bara bjuda de närmaste. Har fungerat väldigt bra tidigare, så det ska nog gå bra :)

Har du alltså familj i både katrineholm och linköping? Och du bor i eskilstuna? pluggar du där, eller?

Jag säger detsamma, det är sällan folk som vill bara snacka! Jag känner att jag vill utöka min folkkrets och se hur andra människor lever. Jag intresserar mig inte av att läsa typ kenzas eller blondinbellas blogg, dom är ju bara sjukt snygga människor som är kända pga att dom får pengar för att skriva blogg å som typ är modeller. Näe, jag vill läsa och lära känna människor som jag själv kan "känna" mig in i, och anknyta mig till:P det må låta konstigt. Men du kanske förstår vad jag menar? :) Läsa om sådant som även kan hända mig, situationer jag kan sätta mig in i. etc.



Men nu ska jag sova,. ska till tandläkaren kl 8 imorgon, usch usch, men skönt att få det överstökat! :D

Sov gott! Kram Maja!

#7 - - jenny:

Redhead forever ;)

minns du våra rötott power-dagar?

<3

#8 - - Emelie:

det tycker jag med:D å vad roligt att du e med och tävlar:D

kram

#9 - - Frida:

sv: :)) . Jo med mig är det helt okej, dagarna rullar på i vanlig ordning. Hur är det med dig då?

#10 - - Emmelie:

Hhaa m gravid i v 30, så som sagt man väntar tills den lilla kommer

#11 - - Dress Like a Princess:

Morrn gums

#12 - - Angelica:

sv oftast ar det ju sa ! men det ar klart man sk ta chansen det ska jag nog ocksa satsa lite pa nar jag kommer hem liksom ! jooo skicka garna adresssen om du vill =) kram

#13 - - emelie:

bra skrivet det sista :)

en du har så sant, känner igen det mycket du vart med om!

#14 - - Ida Björck:

svar: ja lila är så fint :D

#15 - - Nina.:

svar: tack så mycket sötnos!! :)



kramar/nina

#16 - - Ami:

SV: hihi^^ Du kanske ska försöka sätta reklamen under menyn ifall det går... Det är lite jobbigt att se något som blinkar sammtidigt som man försöker läsa ett inlägg.



VA? Är det verkligen inte samma person?? GOSH! o.O



Men du är ju verkligen jättefin i ditt röda hår och fräknar,jag menar det blir så eget, det är så många som har blont hår osv, så man tröttnar ju på dom, det är bättre att se annorlunda ut än att likna en massa kopior.

Alla födds som orginal, och just därför ska ingen behöva göra sig till en kopia.

Själv vet jag ju lite hur du känner dig. Jag är en utav dom tjejer som nästan inte har något självöförtroende :/

#17 - - Lovisa:

Varsågod :)

Jadå, allt är bra med mig! Ska snart iväg på ett möte så jag kanske får en praktikplats idag! :) Allt bra med dig?

#18 - - Hang:

Men det skulle vara kul och få se bilderna om du gör det sen :)

#19 - - Dress Like a Princess:

ja de är bara bra sj?

#20 - - Angelica:

okeej men vad harligt tack ska kika in det ;) hur ar det med dig annars idag da ? kram

#21 - - Ami:

Sv: Aa, jag blev också det o.o



Aww, tack så mycket, det är du också ju :D

Det var jättesnällt sagt det där:D

#22 - - Dress Like a Princess:

Härligt :)



vad ska du göra i eftermiddag?

#23 - - Dress Like a Princess:

Ååh vad gott, jag jobbar..

#24 - - Dress Like a Princess:

hehe ja då, längtar tills jag får gå hem dock :)

#25 - - Ami:

Sv1: Aa,det ska jag göra^^



sv2: ja det var jättefint!



Händer det någor speciellt idag då??

#26 - - Fia svarar:

Ja, det va verkligen supergott. Vi har 2 st grekiska restauranger här i stan o när jag är där o äter så tar jag nästan alltid kycklingspett, pommes o tsatsiki:) Så smaskigt!



Jo, man får göra det. detta va ju mina egengjorda tasatiki o då är man bra på att ta lite extra vitlök ibland. Stackars folk i min omgivning:P

Sitter o äter typ samma idag:D

#27 - - melissa:

sv; japp!

#28 - - Ami:

Sv: aa,allt är bara bra med mig.

Själv då??

#29 - - jannica:

ha en bra torsdag allt bra med dig?

#30 - - N E L L I:

Aha, vad roligt!



Hoppas det går bra då gumman! :D

#31 - - jannica:

jo jag mår bra , vad gör du då?

#32 - - N E L L I:

var så lite så!





Jorra, de är helt okej.

sj då? =)

#33 - - Ida Björck:

svar: det är finfint, själv? :)

#34 - - Frida:

okej vad bra! Jag kom precis hem från min praktik.

Du då?

#35 - - alec:

Hej älsklingsflickan.. DU är vackrast i ditt hår och fräknar... PUSS PÅ DIG

#36 - - Jonna:

söt bild:)

#37 - - cissinilsson:

bra skrivet :)

#38 - - Ami:

Sv: Det var kul att höra det :D

Nå händer det något speciellt i kväll??

#39 - - Ida Björck:

svar: härligt :)

nej inget spec själv? :) kram

#40 - - alec:

jag vet inte hur det är, jag är borta i skallen--- ÄLskling hur mår du vännen min?? på riktigt??

LOVE!

#41 - - Ami:

Sv: Jaha så roligt.

Nej inget speciellt för mig,fixa lite på Jennys blogg och fortsätta plugga, och försöka att inte fasta för så mycket annat.

#42 - - Ida Björck:

svar: okej men det låter perfekt hörru :D

#43 - - cissinilsson:

jo tack det är bra, veckan är lite för lång bara :/ själv då ? ♥

#44 - - Frida:

okej :)

Jag gör min praktik på Coop Forum :)

Var på Åhléns förra året och vill prova lite olika saker :) Jag går på Hadelgymnasium :)

#45 - - Fia svarar:

Oki. Ja det är verkligen supergott!!!

#46 - - Sessan:

Åh älskling! Du har så rätt!! Vi behöver chansen att få känna oss ompysslade, uppskattade men framför allt älskvärda!! Hoppas du mår bra gumman! Har verkligen saknat att prata med dig!! Jag har bara känt mig så tom inombords.. <3

#47 - - S o f i e:

så sant :). finns inget finare än rött hår o fräknar :D. jag försökte färga mitt förra månaden, men salongen missförstod mig och nu sitter jag här med mörkbrunt hår :/. Inte alls vad jag ville ha liksom :O.

Till top