Ni följer väl?

Yes, jag är medlem på bloggkoll.
Det skulle vara väldigt roligt om ni hängde med mig och min vardag i er dator!

Klicka på länken under min profil bild!
#1 - - Elin:

jag ska vila :)

#2 - - Derya:

Yes allt är underbart här, hur är det själv? :) Ha en underbar dag du med!

#3 - - Sweet life style:

Hello :)

sådär, är sjuk. själv? (=

#4 - - Little Peaché:

Sv: Läget är grymt!



Mvh Little Peaché

#5 - - Sweet life style:

förskyld typ, varit de en vecka nu :(

härligt :)

jag bloggar runt lite, dudå?:D

#6 - - rocketqueen:

Hej du! Känner vi varandra?

#7 - - Ida:

sv: ja det är toppen här :) sökt nytt jobb så jag är lite glad! hur är det med dig då ?

#8 - - Elin:

ja :) hihi!

#9 - - Ida:

sv: ett jobb på bokia bara. Härligt.

ja du imrogon ska jag jobba för fullt igen, vad händer för dig då?

#10 - - Sweet life style:

okejs :)

vet faktiskt inte, själv?

#11 - - Dress Like a Princess:

Bloggkoll är bra grejer :)

#12 - - Sweet life style:

okejs :D

#13 - - Ida:

Kika gärna in i min blogg :)

#14 - - Sessan:

Jessss, nu har jag äntligen sorterat bort drygt 30 kategorier på bloggen :D känns så otroligt skönt att ha det klappat & klart!!



PUSS HUN

#15 - - Therese:

Hej!

Ja allt bra med mig. Hur mår du?

Tack.. Har lite renovering på G. Så får se hur slutresultatet blir.

#16 - - Sessan:

Jaa gud jaa, det är en sådan lättnad att jag nu kan se på min blogg med välbehag!



Vad göru min lilla sockertopp? Kss Kss

#17 - - dolly:

Det är bara bra med mig. hur e det själv?



taack ;)

#18 - - Ida:

Tack :)

#19 - - Sessan:

Det är bättre, men inte bra ännu! Osäker på om det någonsin kommer bli det, men jag tänker inte släppa taget om mannen jag älskar! Wierd haa?



Mysigt för dig att resa iväg älskling, hoppas du får en dunderbar resa, hur länge är du borta? :(

#20 - - Therese:

He he, ja du får göra det! Har fullt upp med flytten faktiskt. Ska överge min nuvarande för en annan lite närmare jobbet i november. Vad gör du då?

#21 - - Angelica:

hej :D yepp allt är bara bra med mig =9 hur är det själv? kul att du gillar den tack =) kramkram

#22 - - dolly:

va bra :)

nä jag kom till jobbet precis. vad hittar du på?

#23 - - Emmsan "Miss Perfect":

Ja allt är väl bra med mig sj :)

#24 - - Therese:

Vad händer för kul på onsdag då? Kanske missade det, men kan inte se att du skrivit det i bloggen?

#25 - - marie:

Aha okej. ska snart ut.

Vad tycker du om den nya "designen" på blogg.se? kram

#26 - - dolly:

packar? :) ska du ut och resa?

#27 - - Amanda:

Sv: har just kommit hem från skolan och är helt slut samt har huvudvärk ;/ vad gör du? :) kram!

#28 - - Louise - Sveriges största au pair blogg:

Tack för din grattiskommentar till min mamma!!



Kramar Louise

#29 - - Derya:

Pluggat kemi, snart är det dags för matte .. vad gör du själv?

#30 - - Anonym:

Sv:

Aaa, tack som frågar! :D

Dudå?

#31 - - Liisa:

Svar: allt är bra tack, själv då? :)

#32 - - Linda:

Bloggkoll är superbra!

#33 - - Pauline:

sv: Jag jobbar på en resturang som städare och diskare :) Hjälper till helt enkelt.

#34 - - Ingrid's fotoblogg ^^:

svar; tackar =)

#35 - - Rebecca:

härligt! nej inget kom nyss hem, självdå ? :)

#36 - - Giulia:

kom nyss hem från skolan du da?

#37 - - Robin:

sv: Mysigt, speciellt d där me att gå vid standen vid midnatt lät riktigt mysigt :P

#38 - - Matilda:

Sv: Okej, men du kan ju ta upp träningen igen :)

#39 - - Maria:

Ja tack det är bara bra här. Själv då? :)

#40 - - Erik Keding:

Det kanske man ska ta och göra! Spännande!

#41 - - Linda:

Yes det gör jag!

Du då?

#42 - - Emma "Miss Perfect":

Inte så mycket fixar lite med bloggen sj ?

#43 - - dolly:

fyfan va underbart :) jag håller på att spara för att kunna åka i vinter, emn det går segt hehe :P

#44 - - Liisa:

Sv: Inte så mycket, själv då?

#45 - - Giulia:

jasså vadåra?:D

#46 - - Giulia:

åååh nee nu blir ajg aviiiiiiiiiist!!

till alanya eller?

#47 - - dolly:

shit va najs. vart i usa? :)

#48 - - Liisa:

Sv: Haha, okej :P

#49 - - Emma "Miss Perfect":

Vart ska du ;O

Till top