Lilja 4-ever

 Lilja 4-ever gick på 2:an idag.

Usch, det är en rktigt bra, men otäck film.
Den är så väl gjord så man kan inte titta på den utan att bli berörd..

Men på slutet kan man inte hjälpa att man bli lycklig.
När hon ser så livfull och lycklig ut med sin vän så går det inte häjda känslan.

Om du inte har sett den, så borde du göra det.

4/5 får den av mig!


#1 - - anna:

usch jag mår så dåligt av den filmen. men den är riktigt bra.

#2 - - JESSICA:

den där filmen är faktiskt rätt bra men hemsk. Kan inte förstå varför de finns sånna idioter.

#3 - - malin:

den här filmer är så grym, usch.

#4 - - emelie:

men ååh, jag har ju hört att den är dålig och så säger du sådär... får du slutade jag ju ut att se den :P

#5 - - elin:

Åh filmen är hemsk,men bra.

fin blogg du har :)

#6 - - elin:

Jo allt är bra med mig:) sjävl då? :D

#7 - - emelie:

får nog helt enkelt ta och göra de ;D

#8 - - emelie:

den filmen är hemsk, men bra!

#9 - - Becca:

har inte sett den men har hört mycket om den

#10 - - Becca:

då får man göra det :) allt bra?

Till top