Läppvård


Mjuka, smidiga och återfuktade läppar är bästa garantin för att läppstiftet ska sitta.

För att få bort torra och fnasiga partier på läpparna kan du massera dem lätt med en mjuk barntandborste, och direkt efteråt applicera rikligt med läppbalsam. Det ger läpparna en frisk färg genom ökad blodgenomströmning.


Ha alltid ett läppbalsam till hands för att återfukta läpparna under dagen. Det är extra viktigt om du sitter på ett torrt kontor eller vistas mycket ute vintertid.

Välj gärna ett cerat eller läppstift som innehåller solskyddsfaktor. Läpparna innehåller inte melanin (pigment) som är kroppens naturliga solskydd.

#1 - - R:

svar: trevligt du :)

#2 - - Robin:

Kan lite spanska o tyska genom skolan, e den i min klass som läser minst språk, orkar inte hålla på o kämpa ;P

#3 - - Amanda:

Det där har jag i olika smaker, i löööve it! :D





sv: tack så mkt :) ja, älskar foundationen och jag har haft den tidigare, täckande och bra. Men vet du om I.D bares eller isadoras mineral foundations är lika täckande? Skulle vilja prova på en ny som täcker bra och som är mineral :D kram

#4 - - Lotta:

Jag jobbar som kassörska, men mesta dels så står jag i delikatessen (Gör smörgåstårter och lite annat smått o gott).. trivs jätte bra :) Men det är ju inget jobb som jag vill jobba med för all framtid. Jag skulle vilja läsa till makeupartist :)



Vad är det för jobb du söker då :) ?

#5 - - Nina.:

svar: allt är fint med mig, tack. :)



armbandet har inte kommit, men det borde komma närsom helst. :) tänkte skriva om det när det kommit. hihi.



kramar/nina

#6 - - Mariah N:

Brukar alltid använda läppcerat under hösten och vintern,slarvig med att använda cerat med solskydd.

#7 - - alec:

hej vännen.. vad gör du???? PUSS PÅ DIG

#8 - - egzona:

Gud va fin blogg!

#9 - - malin:

bodyshop är bäst.

#10 - - angelica:

tack for tipset jag har jatte torra lappar hehe ;D men sen ar jag en san som alltid har nagot pa lapparna det kanske ardarfor dom har vant sig for mycket med att alltid fettas med nagot att dom inte har nagot eget fett langre .. ! :P

#11 - - Nina.:

svar: ja precis. så det kan ju ta några dagar. :)

men jag hör av mig om dom inte kommer den här veckan. för det borde dom väl göra? :)



kramar!

#12 - - Sara:

Varsågod! :)

Joo det är bra med dej då? :P

#13 - - Anonym:

#14 - - Sara:

okej vad bra! :D

#15 - - alec:

vadå för möte??? jag sitter här och har tråkigt :S

#16 - - angelica:

ja men precis ;D med mig ar det faktiskt bara bra .. ! det ar kasst vader har i barca men annars ar det bra har ju ledigt nu ska och shoppa lite behovande grejer som solkram, i hopp om att solen kommer, och kanske nagot gott att ata =)

#17 - - alec:

åh vad är det för intervju??

#18 - - petrich - me, gossip and fashion:

i berlin! :)

#19 - - alec:

okej :) vad vill du jobba med då? PUSS

#20 - - Lovisa:

Okej.. Städa är inte alltid så superkul, men det måste ju göras ibland det med..

Jag lyssnar på en gammal skiva och dricker te. Ska snart kolla runt på lite skolor.. :)

#21 - - Lovisa:

Jag ska söka dansgymansier till nästa höst. :)

#22 - - bitte:

snygg blogg

#23 - - Angelica:

Jag har en frågestund i bloggen just nu.

Vänner eller The O.C?

Skicka vidare :-)

#24 - - Lovisa:

ja, det känns verkligen som jag gör rätt sak nu! :)

#25 - - tess:

Nu har bloggvärlden plötsligt fått en ny sida med över 10.000 besök på ett dygn. Det är Madde som enbart 20 år har lämnat jorden. Hon dog i en ovanlig form av cancer.



Peter har givit sig själv en utmaning att se till att samla in 100.000 kr till Lucia åt Barncancerfonden. Det skall gå med bloggvärldens hjälp och med sann Maddeanda. Madde har varit viktig för många, hennes texter är verkligen fantastiska liksom hennes mammas och hennes killes.



Ni hjälper honom väll??



Hoppas att du länkar till inlägget så att det går att nå målet åt Barncancerfonden. Samt att du vill ge ett bidrag.

http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html

//Tess



#26 - - angelica:

ja det ar jatte harligt,,, fast nar solen lyser idag ar det daligt vader ..

#27 - - Patricia:

de är jätte bra, har en sån i vattenmelon smak=) jag mår bara bra, sj då sötis

#28 - - © A N N I S P A N N I S:

Tack detsamma, din blogg är supersnygg!

#29 - - Emma "Miss Perfect":

okej du är med och tävlar ;)

hoppas du haft en bra dag ?



// Emmsan

#30 - - cissinilsson:

Fin blogg :)

#31 - - Marie:

Det är den där som luktar sjukt gott!

#32 - - Linda:

Njae sådär e megaförkyld o alldeles tung i huvudet!

Japp har vinnarna framför mig skall presentera dessa snart!

#33 - - Mikaela:

han tackar och bugar!

haha.. ja då förstår jag. Jag och min sambo har samma stil så här är det lätt att välja ut saker ;D

#34 - - linda:

haha tack detsamma :)

#35 - - Louise Butler:

har du provat det själv ? =)

fint namn förresten ;)

#36 - - Fru Rydstedt:

Härligt!

#37 - - © A N N I S P A N N I S:

Tack så mycket! :)

#38 - - Louise Butler:

sv : aha :D okey . så de är ett bra köp då ? vart kanman hitta detta någonstans ?

#39 - - Frida:

hehe, jag drömde att du hade gått ner i vikt massor och att du typ dissade mig totalt :D..

#40 - - JESSICA:

aa de lät mysigt :)

#41 - - Robin:

Aa tycker jag med :D

D e jättebra me mig, ska träna fotboll idag igen efter skada så jag e lycklig ;) hur e d me dig då? :P

#42 - - mippi:

Tittade in, allt bra idag??

#43 - - Emma:

Har alltid ett läppglans / cerat i närheten av mig.

Beroende kallas det. Hihi.



Fin blogg!

#44 - - Becca:

Hej!Vad har du för favoritserie?

#45 - - Angelica:

jajamensan :D na jag ar har och pluggar. spanska altsa sjalva spraket det ar ingen ide att anvanda sin engelska har for ingen pratar engelska da ska du ha tur om ud hittar ngn :D haha

#46 - - mippi:

De e bra =) skall in å kolla om nya avsnittet av One tree hill & Gossip girl har kommit in =)

#47 - - Anonym:

sv hehe ja det ar jatte kul ! en upplevelse om man sager sa

#48 - - cissinilsson:

#49 - - cissinilsson:

sry, ja råkade skicka kommentaren innan, jag har precis tränat :)

#50 - - Johanna:

du har en jättefin blogg! :)

#51 - - Hang:

Den är sååååå bra! :D

#52 - - Dress Like a Princess:

Ett sånt läppbalsam har jag, de är toppen :)

#53 - - Lisa:

oo geez sånt hade nog jag behövt..mina läppar är helt förstörda av läppglans osv...

#54 - - Emma:

Svar: Tack så jättemycket! :)

Det är ganska bra. Själv? Har din dag varit bra?

Till top