Imorgon..

Jajjamensan, imorgon åker jag hem över helgen till familjen i linköping!

Ska bli riktigt skönt att träffa dom.
Har inte träffat dom på säker en månad! Mamma träffade jag ju för två veckor sen, men inte övriga familjen.

Tar pendeln och sen tåget hem och träffa syster på stan. Får se vad vi hittar på!
Får ju inte lön förens nästan vecka, typiskt, så ingen shopping ialla fall.

Kommer natruligtvis uppdatera er medans jag är där.

På bilden ser ni mitt examens arbete som jag gjorde innan vi sluta skolan. Ni får ursäkta mitt trassliga hår!
En en hantverkare är sällan glamorösa, ialla fall i mitt fall!


Hur kommer eran helg att se ut?
#1 - - Jenny aka Olle ^^:

Kommer du hem??m =D=D hihi förstår att du vil unmgås med familjen, men annars så är du grymt välkommen med mig till boodh o sen krogen imorgon fredag =) hör av dig, du har ju mitt nummer ;) <3<3

#2 - - emelie:

hoppas ni får det trevligt :D :D

#3 - - Nalita:

Sv: tack för din åsikt i min blogg om giftemål :]kul att veta vad du tycker Kram

#4 - - Dress Like a Princess:

Hoppas de va kul i Linköping :)

Till top