Good to know!

Tänkte berätta för er om hållbarheten och varningstecken angående erat smink!

Foundation

Hållbarhet: Max 1 år. Varningstecken: Unken doft, vattnig konsistens eller att den "skär sig", ungefär som när vatten och olja delar på sig.


Puder

Hållbarhet: Upp till 2 år. Varningstecken: Om du får klåda eller andra hudirritationer.


Rouge

Hållbarhet: Upp till 2 år. Varningstecken: Om du får klåda eller andra hudirritationer. Tänk på: Peta inte i rouget med fingrarna och tvätta rougeborsten med jämna mellanrum.


Concealer

Hållbarhet: Ögonconcealer 6-8 månader, ansiktsconcealer upp till 1 år. Varningstecken: Sur, illaluktande doft. Klumpig konsistens.

#1 - - Charlotte:

Tjenixen =) Fiint blogg!

Tänkte bara kolla om det var okej att "promota" sin blogg här?!...



charlottepalmberg.blogg.se

#2 - - Emmelie:

mjo om de ändå bara vore så.. jag vill bara fvöda bebisen så jag sakta men säkert kan gå tillbaka till mig själv o orka mer utan att få ont.

#3 - - R y d b e r g:

tack det är bra med mig, nu har jag kommit hem för dagen och sitter och myser i soffan =) Hur är det med dig?

#4 - - Mariah N:

sv!,tack!,det är bra med mig.hur är det med dig?

#5 - - [elina]:

SVAR; det låter bra det! =P

#6 - - Celina:

Vad tror du? Är lindsay lebb, eller vill hon bara testa sina gränser kanske?

#7 - - Frida:

Hej!

Tänkte bara tala om att jag gillar din blogg starkt!

Jätteroligt med massa tips och så :))

#8 - - Linda:

good to knows sådant gilalr vi=)

välkommen in i min tävling=)

#9 - - Nina.:

Nu har jag fått armbandet!!! :) TACK!



Kram/Nina

#10 - - ElinAlexi:

Måste bara fråga: När du kommenterade fick du "bold" text, hur gjorde du det?... :D



Hållbarheten på en mascara då? :/

#11 - - Robin:

Blev trampad/stämplad på högerfoten så fick jag en del problem med den efter det :/



Hehe ... har vart i skolan o sen tränat (Body Pump) sj då? :P

#12 - - Fia svarar:

Oki:) det blev kyckling, pommes o tasatsiki+sallad. Kanske du läst:D



#13 - - carro:

just nu kolla jag idol, du då? :)

#14 - - J,:

Bra tips :)

#15 - - Ami:

Sv: Jo,jag tror att det är samma person,jag menar dom var hur lika som helst! Men jag har inte kollat på Top Model på hur länge som helst.

Jag tänkte fortsätta designa min kompis blogg en snabbis och sen så ska jag skriva ett inlägg också^^

Vad gör du då??

#16 - - N A D I A:

sv: Tack :)

tack för tipsen. Kram!

#17 - - E.:

Oj, trodde det höll mycket kortare, byter ut mitt smink bra mycket oftare. Kankse inte behövs ändå då :)

Puss.

#18 - - melissa:

sv; tack så mkt! :) jadå allt är bra.

#19 - - LINDA A. NORDSTRÖM:

haha ja såklart ^^



JO tack det är jättebra med mig :) hur är det själv? tack för kaffet½!

#20 - - R y d b e r g:

det är det dne inte är, d eär bara att stoppa in håret :P Men jag håller med ig, den ser ganska abvancerad ut.



låter bra det. det är bra här med, funderar på att gå och sova. Börjar bli dags för det om man ska upp tidigt och jobba.

#21 - - Hang:

Jaha, men nej vad kul..Men det kanske inte riktigt är din grej? Jag menar modell är väl var tredjes tjejs dröm. Men det kanske inte är din, man kan väl alltid testa, once in a life time opportunity tycker jag iallafall! :) Bilderna blir säkert dösnygga!

#22 - - E.:

Ja precis :)

Jag är trött, mycket trött. Annars mår jag fint. Själv :)?

Puss.

#23 - - Jennifer:

sv: härligt :)

nja inte så mkt tare mest bara lugnt :) själv då :)?

#24 - - Jennifer:

sv: okej de låter bra de :)!

#25 - - E.:

Skönt! Inte mycket skriver uppsats mellan raderna dåä jag försöker svara på senaste veckans kommentarer, jag har jobbat och grejjat så det har inte funnits tid för det. Väntar på pojkvännen som är ute och slirar. :) Du då?

Puss.

#26 - - carro:

hihi mysigt :)

#27 - - Mariah N:

Jag sitter vid datorn och svarar på kommentarer på bloggen.Bra inlägg,behöver rensa bland sminket!

God natt!

#28 - - J0Z [JOZEFINNILSSON]:

SVAR: aha va bra :) nja, ja ska kolla på en lägenhet på fredag, och under häljen blire sporthallen och softa :) själv?

#29 - - Fia svarar:

Mmm, det va riktigt smaskens:D



Vart lite väl stark tsatsiki så folk lär väl dö om de träffar en o man råkar andas på dem:P

hihi. Tur man borstat tänderna. Men det brukar inte alltid hjälpa:S

Nej då. Men 3 klyftor vitlök hade jag i den.:P



Men gott som bara den!!!

#30 - - Malin:

vad bra:) jag gör inte allt för mycket ska snart och träna,dudÅ?:)

Till top