Fulla rullar!

Ja, jag ska väl berätta lite vad jag har haft för mig de senaste två dagarna.
Igår satt vi hemma och tog det lugnt. Men mitt i detta var Tony något ruskigt rastlös! När han blir det, då får man nästa sätta på sig skydd och tackla ner honom och tvinga honom att ge sig. 
Runt åtta tiden ville han helt plötsligt gå på bio! Så traska han iväg
Jaha tänkte jag och fortsatte att sitta vid datan. Tydligen var detta spontana & helt oplanerade bio besök ett faktum.

Vi går tid & tittar på Arn, den andra filmen (kommer inte ihåg vad den hette) helt ensamna i salongen. 
Den var ganska bra. den får 3/5 av mig!  

Ja, idag då?

Jo, idag fixade vi lite i lägenheten. Var förbi arbetsförmedlingen, men dom har precis stängt när jag var där. Typiskt.
Även denna dag ville han gå på bio, lite mer planerat denna gång. Bestämde oss för att kolla på Wanted.
Den filmen kan jag verkligen rekomendera. Ganska sjuk med "Matrix"-känsla över det. Lite twistad är den, men värd att se! Angelina gör en shysst roll i denna film.
4/5 får den av mig!




Vilken är eran favorit film?

Min är lätt Moulin Rouge!! Gosh, love it big time!





#1 - - natalie:

sv: jaaa visst är det coolt, allt bra?

#2 - - emelie:

svar: tackar! :D allt bra med dig idag då?

#3 - - Junitjej:

Ha en trevlig helg!

#4 - - melissa:

sv; japp :)

#5 - - LITTLE MISS LOUISE:

Hej!

Jag undrar om du tycker att jag ska byta bloggnamn eller inte, är det för jobbigt att skriva mitt långa nuvarande? Snälla snälla hjälp mig! Isf skulle det vara : Littlelouise / Louisec / Lolloc. Tack så jätte mycket i förhand!

#6 - - jeanny:

jätte fin blogg :)

#7 - - R y d b e r g:

ja men det är bra då är vi två som vill byta jobb :)

#8 - - sandra:

sv; najs :) naa, jag har kollat innebandy, min kompis spelade. nu gör jag ingenting.. för dig?

#9 - - Emma:

Ska bli kul att höra!

Åh, det är så mysigt här, älskar din header :)

#10 - - Nina.:

svar: hihi, tack så mycket. :) hoppas du får en bra helg! kram/nina

#11 - - sandra:

sv; hehe, okej :)

#12 - - jenny:

hehe aaa :)ser fram emotbilder och höra om filmerna!!

#13 - - jeanny:

sv; vsg och tack !

#14 - - LITTLE MISS LOUISE:

Hahha..



Ja du det hoppas jag för allt i världen med! Åh man tackar, man tackar..

#15 - - Robin:

Oj ingen aning vilken som e min favorit :/ Finns många bra ;)



Tack (a) Ne vi träffades inte :P

#16 - - Erika:

Jag var på bio idag och såg premiären av Patrik 1,5. Jag har sett första arnfilmen och måste därför se uppföljarna också :P

Guuud, jag har så många favoritfilmer att det skulle ta hela natten att skriva dem men En av dem är Mamma Mia.

#17 - - Kimbell:

Svar: Jag hari nte hunnit kolla vad det är för tävling. Får göra det imorrn. Men jag är bara med om jag vinner! ;) Skoja.

#18 - - Kimbell:

Svar: Haha, jo, jag vet :) Men det är ju inte kul att vara med om man inte vinner! Men ärm an inte med har man ju ingen chans alls, iofs. Så det går väl jämnt ut.

#19 - - Kimbell:

Svar: Ja, det är jättebra med mig, med dig då?

#20 - - Patricia:

nu är jag girlie girlie och sger: DAGBOKEN!

#21 - - Erika:

Den var helt OK. Ja, det får du göra ;) Den filmen är rena lyckopillret.

#22 - - Erika:

Nu är jag hos en kompis som är hemma över helgen, hon pluggar i Uppsala.

#23 - - Gurra:

white chicks är min !!

Till top