Film

Tänkte berätta lite om de senaste filmerna som jag sett.



Wild Hogs såg jag idag (fredag).
Den handlar om fyra karlar som fått en medelålders kris och söker nya 
äventyr på det osäkra vägarna. 

Den lockade fram skratt och fniss. Men ingen märkvärdig eller speciellt bra som film.
Den får 2/5.




Pirates of Caribbean 2.
Äntligen har jag sett den här filmen! Har länge velat se den, men sen föll den i glömska. Jag måste erkänna att jag ångrar att jag titta på den..
Filmen var förvirrande och jag hängde inte alls med. Johnny Depp gör ett strålande jobb och lyfter hela filmen.

Den får 2/5.



National Treasure 2
Även denna har jag länge velat se. Till min överaskning så tyckte jag att den var ganska bra.
Den hade några ögonblick som man satt och fnissa och ett och annat skratt dök upp.

Den får 3/5.


Detta var en superkort sammanfattning om de senaste filmerna som jag har sett.
Hoppas ni har haft en härlig fredag!
#1 - - Linn:

ååh jag vill se wild hogs! :)

#2 - - Ulrika:

åh vad mysigt. vad händer resten av helgen då?

#3 - - irma:

blev också besviken när jag såg pirates 2. Är inte alls sugen på att se 3:an. Synd att dina andra filmer inte heller var så bra. Hoppas du fick en bra filmkväll iallafall.

#4 - - Becca:

Pirates är ju skitbra:) :)

Till top