Färdig!

Nej, jag satt inte på toaletten! (torr humor, jag vet!)

Ja, såhär ser min färdig packade väska ut! Härlig att den inte blev helt överfull!
Nu kan jag ju passa på att köpa hem lite god saker till min älskling!

Var även iväg och växlade pengar, så nu är det sista gjort. Skönt!

Kommer möta henne på tåg stationen i stan och sedan tar vi express tåget raka vägen till Arlanda!
Så natten kommer inte att spenderas med pojekn (för han jobbar) utan på Arlanda tillsamans med mamma!
Va roligt! det ska bli!






Vet inte om jag har nämnt det tidigare, men jag gör det igen.

Jag har länge velat skaffa ett akvarium till vardags rummet, inget stort med ett fint.

Så här har vi det! (Ursäkte taskig kvalité)
Ett litet akvarium som vi har ställt i hörnet bredvid vår soffa.
Det är;
1 Kampfisk (Citrus heter den)
1 Mal            ( Bob heter denna)
20 Neontetror





#1 - - Linda:

Då ska jag ta och göra det=)



Var ka du åka?=)

#2 - - Matilda:

söta små fiskar :)

ha så trevligt!

#3 - - Erica:

Svar: Okej, var ska du åka nånstans då? :)

#4 - - Julia:

fina namn på fiskisarna :P bob i like

#5 - - Linda:

Oo vad underbart! Vill också utomlands^^ Bara 3 månader kvar sen är det min tur =D

#6 - - Felicia:

Ha det så bra, vi kommer sakna dig på blogg.se.

byebye<3

#7 - - Linda:

Thailand i tre hela veckor=D över jul och nyår=D

#8 - - JESSICA:

sv: mm jag med. Allt bra idag? =)

#9 - - JESSICA:

sv: mm jag med. Allt bra idag? =)

#10 - - Matilda:

Sv: Jo föresten! Vad tränade du förut? :)

#11 - - Linda:

Hur länge blir du borta?



Nu har jag mailat henne^^

#12 - - Derya:

Shit vad kul, Turkiet är mitt hemland!! Är halv kurd och halv turk.. Vilken stad ska du till? Låt mig gissa: Alanya som alla andra svenskar :P ?

#13 - - Sanna:

Tack, detsamma! :)

#14 - - Linda:

Aa oki, men en vecka är skönt för då kommer man bort ett tag och så där=D

#15 - - Erica:

Svar: Vad kul! Hur länge ska du vara där? =)

#16 - - LINA VERONICA:

var ska du åka?

#17 - - Fanny:

Vilken färg har du på din kampfisk?

#18 - - Felicia:

jag måste fråga dig, vem har gjort din bloggdesign?

har du gjort den sj? :)

#19 - - Linda:

Vilka söta fiskar!

#20 - - Robin:

Skööönt! :P

Akvarium kan va mys ;)

Svara gärna på Dagens Fråga i min blogg om du har tid och lust, d e en ny :)

#21 - - LIFE BY Marielle:

Kom nyss hem, har varit i skolan & stan :) dudå?

#22 - - Fotograf Jack:

haha, nää vadå torr humot, awsome humor ! :)

#23 - - Derya:

Då får man ta och önska dig TREVLIG RESA då :)

#24 - - Julia:

jo allt är bara bra! själv? reser du iväg snart? vart åker du?

#25 - - Angelica L:

Trevlig resa :D

Kram

#26 - - JESSICA:

Sv: Jo de är bara bra =)

#27 - - anna:

Fina akvarium

#28 - - HELENAAS:

ha en trevlig kväll!

#29 - - cassandrah:

okej ;) det låter som om den luktar jätte gott då :D

jag älskar parfymer som luktar lite kiwi eller melon :)

#30 - - Sandra:

Sv:

Nästan ingenting, sitter inne på msn.

dudå? :D

#31 - - Erik Keding:

Fint akvarie och det är skönt när väskan inte är överfull!

#32 - - emelie:

svar: en artikel om nätmobbning typ :) vad tycker du om blogg.se's nya design då?

#33 - - Rebecca:

Åh va kul med ett litet akvarium ^^

#34 - - Viktoria:

Svar: Hej :)

Jodå helt okej med mig är förkyld bara.Hur är det själv? Ha en fortsatt bra dag :)

#35 - - linda:

Hejhej:) Hur har din dag varit idag:D?

#36 - - Linnéa:

Haha vilka söta namn på fiskarna :) Själv har jag en som heter Doris hihi.

#37 - - Josiee:

Ha en skön kväll:)

#38 - - N:

hellojs :)



vad litet du hade packat då, hade det varit jag så hade jag tagit med mig hela hemmet till turkiet



Hoppas ni får en jätterolig tid :)

#39 - - Moa:

sv: nej, jag gör inte så mycket :) själv då? ha en trevlig semester! :)

#40 - - Linda:

HIhi, hon ska hjälpa mig =D Så nu ha ja skickat förslag på hur jag vill ha det så nu väntar jag med spänning =D

#41 - - fotograf Jack:

svar : nää, du är som mig ! Dålig humor :D

Lev bara livet o ha kul, asså men jag hade överdriver tråkig humor för några år sen, då skrattade jag om någon sa " bilruta " eller " blå mössa ", om inte det är dålig humor vad är då dålig humor :P :D



Fin blogg !

Fortsätt bloggandet !

#42 - - Fanny:

Svar. Min pojkvän har också en kampfisk, men hans är helt mörkblå. Tycker nog att de röda är finast =)

#43 - - Erica:

Svar: Nice.. :D ..ska du åka med din mamma (tänkte eftersom du skulle vara på Arlanda med henne)?

#44 - - cassandrah:

eller hur visst gör det :)

haft en bra dag annars då?

#45 - - Jenny:

Allt bra tack :)

Jag älskar akvarier, skulle själv kunna tänka mig ett, riktigt avslappnande faktiskt.



/ J

#46 - - cassandrah:

okej. det var ju bra :)

#47 - - N:

mitt råd är att gå naken så mycket du kan :P

det blir mycket roligare då :p

#48 - - emelie:

svar: jag håller med dig! jag tycker att det är bra att det har tillkommit fler listor, men jag saknar listan med de senast skrivna inläggen =/ Men jag tycker förövrigt att den har fått ett riktigt positivt lyft :)

vad händer ikväll då?

#49 - - Alexandra.:

ha en bra kväll! =)

#50 - - Derya:

SV: Detsamma detsamma!

#51 - - JESSICA:

sv: mm de är hon, hoppas hon medverkar i en film snart.

#52 - - Linda:

Jag med, ska bli riktigt kul och se hur den blir sen =D

#53 - - Josiee:

jodå...hyfsat ok med mig nu! Hittas på ikväll?:)

#54 - - Rebecca:

Vart är det du och din mamma ska åka nånstans förresten? :)



Jaa det är super mysigt att höra det strömma i bakgrunden :)

#55 - - sanna:

Skönt med en packad väska. Hoppas du får det bra!

#56 - - JOSEFINE:

vart ska du åka? :D

#57 - - josse:

hejsan du! jodå ba braa, dock lite trött men annars bra. hur är de själv då? Kram=)

#58 - - PerNilla:

Hejsan. Jodå det är bara bra här, hur är det själv??

Haft en bra dag??



Kram!!

#59 - - JOSEFINE:

sv: ååh roligt! ha det såå skönt :D

#60 - - Anna:

hejhej, jag mår jätte bra tack! Hur mår du?

#61 - - Robin:

Ah d e avslappnande :)

Bra att du e nöjd, d e ju viktigast :P Promenader brukar ju ge fin kropp, tkr iaf tjejer som promenerar brukar få fin kropp :) O då e d ju perfekt me hund, blir så tråkigt att promenera annars

Till top