Dagen som gått..

Tänkte berätta lite vad jag har gjort idag.

Började dagen med att sitta och skrivat ett helt nytt Cv och meritförteckning.
Inte riktigt bland det lättaste att göra när man när en smula yrvaken. Men vad gör man inte för mötet imorgon?

Efter det tog jag på mig mina nya skor som jag köpte igår och gick ner till bibloteket och skrev ut mina papper. Jättefina, men min fötter har inte vant sig vid klackarna än..

Efter det så ringde jag adressändring för att ändra min adress. Det har sedan länge strulat, men nu ska dom skicka så jag får skriva det för hand och sedan skicka tillbaka till dom. Skönt att det är över ialla fall.

Imorgon är det möte som står på schemat, tog ledigt från jobbet för detta, så nu hoppas jag att allt ska bli bra!

Nä, nu ska jag hoppa i säng!
God natt på er!


Puss!
#1 - - Patricia:

nä gör inte så mkt. kan ej sova! äähh ska inte jobba imrn såå=)) ha en underbar dag babe

#2 - - jenny:

åh lycka till på mötet =) det kommer nog gå skit bra ;) har du köpt klackskor nu, måpste ses =) ses snart hoppas jag.. saknar dig <3

#3 - - Angelica:

ja verkligen , ah vad fin bild du ! kram

#4 - - Lotta:

Sv: Ja, det låter ju riktigt nice med inredning :) Har du gått någon sån utbildning?

#5 - - Wysteriia:

Tack så jättemycket :D

#6 - - Mikaela:

Ja det kan man lungt säga :)

#7 - - Jessica:

Hjälp mig!

Vilka bågar ska jag köpa, 1, 2, 3 eller 4? :)

Till top