cocoo.se

Älskar halsbandet från cocoo.se!
Är inte den hur söt som helst?!

Jag vill ha!!!
Men, det är mycket här i livet som man vill ha. Jag ska banne imej ha den! 















#1 - - JESSICA:

blir utgång ikväll igen faktiskt, själv :) ?

#2 - - Sanna:

Usch sånt är jobbigt, när dom blir gamla de små liven. Hihi vilket sött halsband, det hade inte suttit fel det.

#3 - - Tobias:

svar: ivkäll vet jag inte, vad händer själv ? ;D

#4 - - Mikaela:

jodå jag ska inte klaga, hur är det själv?

#5 - - Anonym:

riktigt fina!

#6 - - Sanna:

Jag vet inte vad som händer ikväll, förmodligen ingenting alls :( Du då?

#7 - - R y d b e r g:

jaha ooh, ja spakit är ju aldroig fel :) jo jag har vunnit ett armband en gång. Men brukar inte tävla så mycket, men sen ibland blir jag så himla sugen =)



mysigt, vad har du för hundar, flera? Nej jag sitter hemma nu, helt ensammen tillsammans med min chinchilla :)

#8 - - Tobias:

svar: soft soft :]

#9 - - R y d b e r g:

åh har du en papillon, dom som är så underbart söta :D

#10 - - Elena:

Åh. Fina!

#11 - - Ami:

JAG HAR BLIVIT KÄR I ARMBANDET!

Till top