Citat från Blondinbella;

Ett citat från Blondinbella, som är så himla rätt!
Värt att ta sig en funderare över.


"Hur lyckades du med att bli så framgångrik?
Fundera på vilka du umgås med. Umgås du med människor som sänker dig? eller umgås du med människor som inspirerar dig och får dig att vilja lyckas. Hitta vänner som ligger på samma ambitionsnivå som dig och skaffa gärna en coach! Det kan vara någons äldre syskon, lärare, kompis mamma, någon som kan hjälpa dig med alla frågor! "
#1 - - Robin:

För att jag hade sagt att jag inte vill mer än vara vän med henne så blev hon sur o så sa hon att hon skulle träffa ngn kille hon va på G me :/

#2 - - Kim Von J - Nya modellbilder:

Fan vade bra.. lägger in det på min blogg :)

#3 - - LITTLE MISS LOUISE:

startade precis en tävling i bloggen där du kan vinna smink, var med om du vill! :)







( du vet att alla dina reklamer tar över halv inlägg saken så mjag kan bara läsa tillett citat från blondinbella sen funder på vilka du umgås med. Umgås du med mä sen slutar det , puss!)

#4 - - Kim Von J - Nya modellbilder:

Skit bra!

#5 - - Anonym:

Svar: Haha, ja, jag hoppas det! :D

#6 - - Camilla:

Jag vet inte om jag är så stort fan av blondinbella. Men jag kan hålla med om att hon IBLAND säger riktigt bra saker/råd/tips. :D

#7 - - cissie:

ja allt är bara bra, sj? :)

#8 - - Caroline:

Det var bra skrivet!

#9 - - Mariah N:

Bra inlägg!

#10 - - Nina.:

svar: hihi, vad roligt. jag kommer hänga på brevbäraren varje dag. ;D

#11 - - cissie:

härligt! :)

Jag sitter & tittar på kläder på internet, hihi dudå? :)

#12 - - Camilla:

Jodå, det är bra här :). Ganska trött efter dagens jobb bara. Fullt upp. Sj ?

#13 - - cissie:

Mysigt :)

vad har du för hund?

#14 - - den där MARY:

sv: jo idag är det bara bra. trött som sjutton. tänkte gå och lägga mig nu. hur har din dag varit`?

#15 - - stefan:

synd att 90% av alla personer inte kan uppskatta en väns framgång då.

JAg tror det är bättre att skita i alla som vill dra ner dig.

För det är omöjligt att undvika alla dessa personer, och bara omge sig med persioner " av samma ambitionsniå"

#16 - - Sanna:

Tack så mycket hörredu :)



Godnatt :)

#17 - - Ida Björck:

bella kan hon :)

#18 - - Tobias:

Stämmer bra.

#19 - - cissie:

mysigt :)

#20 - - Alba:

Vill du ha gratis presentkort på Gina tricot, H&M eller Jc? D ska du bli medlem här: http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11731 Allt är gratis och det ända du behöver göra är att värva kompisar!

Lycka till! :)

#21 - - Angie (::

Ibland säger Blondinbella helt RÄTT saker :D

Kram

#22 - - Jenny:

åhh synd att inte jag vann:P:P hehe, ser fram emot en ny tävling såsmåningom :)

#23 - - belinda:

Så sant så..!



Var gärna med i min frågestund i bloggen!

#24 - - alec:

hej hjärtat mitt, hur mår du idag???

#25 - - haidi:

Hej :) jo det gör jag ,!

#26 - - Tobias:

svar: det är faktiskt mycket bra med mig :) dock lite trött sj?

#27 - - Tobias:

svar: hehe okej :) jadu pluggandet går väl sådär ;D sj?

#28 - - Erik Keding:

Det var väl antagligen det smartaste som kommit ur hennes mun. Usch, gillar inte henne.

#29 - - haidi:

sv ; jo det går bra :) tack

#30 - - Tobias:

svar: oh yes det ska du vara nöjd för ;D

#31 - - Sweet life style:

bra citat

#32 - - Emma:

Hej, gå gärna in på min nya blogg! :D vad ska du hitta på idag förresten? Tycker du mitt bloggnamn är lätt att komma ihåg, eller borde jag byta?

#33 - - andrea:

helt rätt:D

#34 - - Amir Akrouti:

sv: jadå :) själv?`

tack detsamma.

#35 - - andrea:

jo det är bra! tack det samma

#36 - - delinda:

bara bra =) hur är lgt själv? hoppas du får en fin söndag!

#37 - - Ida Björck:

svar: verkligen :)



det är finfint, själv? :)

#38 - - Hanna:

Haha ja det ska jag ha :)



Jodå de e bättre med min förkylning så håller på att bli frisk :) Hur är det själv? :)

#39 - - anna:

hon är klok den där bella :)



svar: allt är fint med mig! lite bakis och seg bara. själv då?

#40 - - Mikaela:

klokt sagt!

#41 - - E L L I N O R:

Hej, ja allt är väl bra! :) dd?

Ska mest sitta vid datorn idag, som jag gjorde igår också (A) Vad ska du hitta på?

Hejsvejs! :)

#42 - - Sessan:

Väldigt sant baby!

#43 - - Jenny:

åhh kul :) ser jag fram emot!!

#44 - - Robin:

Haha precis... nee jag bryr mig inte :)

#45 - - Angie (::

Sv: Verkligen =)

Jag mår bra, o du ;)?

Kram

#46 - - Josefine:

Hejj superfin blogg du har :D

skulle bli jätte glad om du kollade in min blogg och skrev en komentar om vad du tycker är bra och borde förbättras :D kram jossan

#47 - - anna:

jag försöker peppa mig själv till att ta tag i plugget hehe

#48 - - Mikaela:

jo då ska inte klaga. självdå?

#49 - - Ida Björck:

svar: väntar på att OTH ska börja, själv? :)

#50 - - Ida Björck:

svar: hah okej :D men nu har det börjat ;D

#51 - - Mikaela:

men vad härligt :) jag ska strax börja med maten, själv?

#52 - - anna:

jag har egentligen inget emot att plugga nu när det är på universittet. läser ju ändå det jag tycker är intressant, men det är jobbigt när man verkligen inte känner för det. som ikväll :P

#53 - - Patricia:

bra sagt!

#54 - - Fru Frost:

So True!!!

Till top