Borta bra med hemma bäst!

Idag har jag kommit hem från Turkiet!

Det har varit helt underbart skönt att få komma bort lite. Nya trevliga människor har man träffat och en och annan kramglad (och pussglad) turk!

Veckan som jag & mamma var borta så blev det; shopping, bada, sola & en massa annat roligt!
Efter att ha befunnit sig en i värme på ca 35 grader, så blev det en chock att komma hem. Men det var himla sköt att träffa Tony & Kiwi igen. Har verkigen saknat mina små hjärtegull!

Berätta för mig!
Vad har ni gjort under veckan då jag var borta?


Bilder & en rolig historia som hände i Turkiet kommer inom kort!

#1 - - petrich - me gossip and fashion:

jag bara sitter här och svarar på kommentarer :) själv?

#2 - - Nicole:

Svar: Oh, vad kul! Hade du det bra där nere? :)

#3 - - JESSICA:

sv: vad härligt :)

längtar tills bilderna kommer ;D

#4 - - Mariah N:

Sv! Tackar. Tränat Dans Jazz och Ragga,träffat kompisar,pluggat matte på komvux.Skönt med solsemster.

#5 - - Mia:

det var ju fint=)

#6 - - Rebecca:

Gud vad underbart det lååter!! Avis :)

Nu vill jag åka iväg :)

Hehe, händer i veckoslutet då?

#7 - - Erica:

Svar: Det har varit.. kallt och regnigt. :( Jag vill också åka bort till solen, hehe.. :)

#8 - - Erica:

Svar: Okej.. hehe.

Jag var i Indien för drygt två år sen och då var det 45 grader sista dagen då vi var i Delhi.. urk.. det var jobbigt..

#9 - - Paulina:

SV: Jaa, allt är jätte braa :D

Hur äre själv?

#10 - - stina:

förstår det.. jo med mig e d bara bra:)

#11 - - Lovisa:

Vad bra då! :)

#12 - - sadia:

härligt det måste varit :)

#13 - - Camilla:

svar: va bra :) just nu gör jag inte så mycket, ska till skolan snart. själv då?

#14 - - stina:

ja jobbar :) sj då?

#15 - - stina:

ja jobbar i kundtjänst:) ske du göra resten av dagen då?

#16 - - Derya:

Oj vad snabbt en vecka har gått, välkommen hem!

#17 - - karolina:

vad härligt :D jag åker till rhodos nästa vecka, det är ju jättenära turkiet :)

#18 - - andrea:

va roligt, har oxå varit i Turkiet vilket var underbart:P

#19 - - stina:

jo d går bra..ja vette sjutton va ja ska gö..ringa å gratta en vän sen iaf.. sen kanske städa:/

#20 - - karolina:

tack tack :D

#21 - - karolina:

ja det ska bli riktigt härligt :D

#22 - - sttina:

ska åka till mina gammal vänner i örebro..festa lite:) sj dÅ?nå skoj?

#23 - - andrea:

svar: självklart, jag la in en kommentar:D

#24 - - stina:

ne he så han va inte med..då förstår ja att du saknat han.. :)

#25 - - R y d b e r g:

Åh turkiet ! Hur hade du det? :)

#26 - - Robin:

Ser fram emot bilder ;D



Hehe skönt att du blev lite brun iaf :) Ne inte mkt ska se på ngn film snart sj då? :P

#27 - - jannica:

hoppas du får en bra dag , allt bra?

#28 - - carro:

Hej! Allt är bra, med dej då? :)

#29 - - Erica:

Svar: Mm.. förstår det.. men skönt med? :D

#30 - - Paulina:

#31 - - Paulina:

Ingenting. kom just hem från skolan. själv? (=

#32 - - Kat:

fin blogg! :)

#33 - - Anonym:

vilken fin blogg du har = ) hur är det med dig?

#34 - - johannathåström:

titta gärna in i min blogg :)



yellowladie.blogg.se

#35 - - stina:

mysigt å åka me mamma:)

#36 - - jannica:

sjuk,feber och förkyld:/

#37 - - stina:

hehe ja visst va dem..fast lite coolare nä d va tryck på dem :)

#38 - - LieMie:

va mysigt att ha fått komma bort lite. =)

Mvh LieMie



(Besök gärna min blogg & dela med dig av dina takar kring mitt senaste inlägg om hur man blir bra på bild.)

#39 - - Therese Marie:

borta bra med hemma bäst, så sant så :D

#40 - - MADDE:

Vad bra ni verkar ha haft det :) Jag är hemma nu också och fruser så tänderna skakar. Men väldigt skönt att äntligen vara hemma igen!

#41 - - Laura:

Var du i Alanya eller? Jag har själv jobbat som reseledare i Alanya i 2 år, så stället är bekant för mig. :)

Till top