Är jag riktigt frisk?

Är jag riktigt frisk?

Är detta en tecken på att mina gener håller på att förändras, att jag inte längre kan se smuts, tvätt & disk framme? 

Ja, hur det än är så fick jag min ordentliga städmanni idag.
Satt framför tv:n och det vara klia i händerna på mig. Inom en kort stund så var disken avklarad! 

En kort stund senare så helt plötsligt var även toaletten städad! 

Vad är det med mig?  

Ja, vad det nu än är så är nog Tony tacksam över att jag tar hand om det!




Hur har eran söndag varit?

#1 - - Hanna:

okej! :)

försöker fixa lite med designen på bloggen.. Men det går inte så jättebra haha:D

dusj? :)

#2 - - Mikaela:

haha ja jag har precis städat så jag vet hur det är ;) köttbullar,potatismos,gräddsås och lingonsylt ;)

#3 - - anna:

svar: jag läser till låg-och mellanstadielärare, tredje terminen :)

#4 - - Mikaela:

haha ja det är ju så sjukt gott! vi är helt galna i det så vi äter det 1 gång veckan ;D

#5 - - Jenny:

kan du inte komma hit och städa också då :)

#6 - - Mariah N:

Det har varit en slappdag för min del,tr mina föräldrar och morfar.

#7 - - Sandra:

Riktigt trevlig! Köpte ett par efterlängtade VITA jeans. Träffade exet och sedan film-kväll hos min kusin. Kom faktiskt nyss hem. Bästa söndagen på länge!

Till top