Alexis Bledel

Ville förgylla eran lördag med en underbart vacker bild på Alexis Bledel.
Känd från serien "Gilmore Girls" & filmen "Sin City".


Är hon inte helt underbart vacker med sina isblå-ögon?






























#1 - - Laura:

Var det din första gång i Alanya? Nja, jag jobbar inte som reseledare längre, men visst var det ett minne för livet! Man träffade ju på en massa olika sorters människor och fick vara med om så mycket. :)

#2 - - Laura:

Ja, jag förstår att man kan ha lite olika intressen som yngre.. :P

#3 - - N E L L I:

okej, lycka det med städandet då =)



Jag ska nog dra till stan med en vän. :)





kram.

#4 - - Caisa:

Hon är verkligen sååå vacker! :)

#5 - - Ida Björck:

svar: hejsan, det är finfint själv? :)

#6 - - belinda:

åhh, hon är så vacker!

#7 - - Sofia K:

Jo, hon är riktigt söt!

#8 - - wrigley rose:

haha, jo söt e hon!

#9 - - den där MARY:

sv: toksnygg är hon! härligt! bio är aldrig fel! :9

#10 - - Kimbell:

Hon är väldigt söt. I alla fall när hon är, sminkad, tycker hon har så stirrig blick annars.



Svar: Just nu sitter jag här vid datorn, har just gått upp (gick och lade mig 3, haha). Ska gå ner och äta frukost och sen packa mig iväg till fotbollsplanen. Du då?

#11 - - HELENAAS:

var gärna med på min frågestund!

#12 - - R y d b e r g:

jag har läst djurrvård/djurskötsle på gymnsiet och detta är absolut något jag vill hålla på med. tyvärr är eftrfrågan på just djurvårdare inte så vidare stor, och det utbildas hur många djurvårdare som helst i sverige varenda år. Så det är jätte svårt, men jg försöker. har jobbt mycket med hästar förut på olika gods och herrgårdar.



Vad vill du jobba med?

#13 - - Emma:

sv: Bara bra, själv?



Tycker hela hon är så fin! <3

#14 - - Patricia:

Hon är riktigt söt! :D

#15 - - PerNilla:

Jätte fin bild =)



Allt bra idag? Kram

#16 - - Sanna:

Tack så himla mycket, ja just nu är det inte helt bra, men det går nog över tids nog, funderar på en sthlms tripp för att pigga upp mig =) Kramar

#17 - - PerNilla:

Det är bara bra här tack =)



Hittar du på med idag då?? Kram

#18 - - Sandra:

Älskar hennes ögon, så himla vackra!

#19 - - andrea:

svar: precis, mycket bättre innan:)

#20 - - Lisso:

Ja gud! Hon är sjukt vacker!

#21 - - anna:

Söt bild

#22 - - emelie:

Hon är riktigt vacker!

#23 - - Sanna:

Vacker.

#24 - - Mariah N:

Hon är vacker!

#25 - - Maja:

jo, hon är verkligen grymt vacker.

#26 - - jessy:

hon e söt

#27 - - Dress Like a Princess:

Såå fin

#28 - - Matilda:

Hon är super fin !

#29 - - MImmi:

söt bild på henne:)

Till top