World of warcraft

Jag har hållit på en stor hemlighet ifrån er.

Jag spelar world of warcraft.
Så jag vill att ni ska träffa: Evely.
Hon är mitt stor alter ego. Allt som jag inte är.
 
Hon är human, paladin healer. 

Jag har spelat wow ungefär lika länge som jag har haft den här bloggen. 
Men nu har jag lagt det åt sida ett tag nu för att invänta det nya spelet som kommer den 13 November, Wrath of the lich king. 


Nu känner mig mig lite mer.









haha vad säger ni?
Lite oväntat va?


 
#1 - - felicia:

sv: okej,

kollade inte så mycket i affärer, fikade med en kompis :)

kram

#2 - - Jannie:

Idag har jag jobbat och nu ska jag göra mig i ordning och iväg till BBs födelsedagsfest. DU då?



PÖSSS

#3 - - Josefine:

Jag har en gubbe i de spelet men jag har nog spelat det 2 gånger;P

#4 - - e:

har du blivit sådär besatt av det som många blir?

#5 - - emma:

oj då hahah hade ingen aning ;D

#6 - - Sessan:

Haha så min sötvattenspärla är en data nörd tihi..Tack för alla värmande kommentarer!! Du gör mig super duper lycklig sötnos!!



Hur ser ditt halloween firande ut gumman? PUSSSS

#7 - - antonia:

jag spelade det för ett tag sen.. fan blir sugen på det nu igen :)

#8 - - Bea :):

WOW är livet

Till top