Victoria Secrets



Detta är nog min favorit visning hittills med Victoria Secrets show!
Väldigt lekfullt och massa härliga färger!

Vad tycker du?

#1 - - H*:

- haha javisst är det kul ;d imorgon blir det skola sen får jag se helt enkelt, själv då :D pusspuss

#2 - - Cecilia Julin:

Svar: Det har gjort det ganska många år nu men det kommer till och från :( Jag ska kolla upp det på torsdag!



Åh vad skönt :) Jag har sett på DH och Tila Tequila. Nu ska jag hoppa i sängen!



Sweet dreams babe :)

#3 - - Hanna:

sv; hehe ja usch ;/ får gå upp vanliga fall kl. 6 inför skolan men får göra de med imorn trots jag börjar senare, ifs jag måste duscha på morgonen xd

okej kul =)



Nae inget spec, försökt plugga lite o så ;p själv då? :)



Åh jag älskar Victorias secret show! Jag älskar de två senaste showerna ;p

#4 - - Carro:

Håller med! Den var grym :)

#5 - - Anna:

jag håller med! grym :)

#6 - - Sweet life style:

tack så mkt för dina fina ord, Godnatt!

#7 - - GM:

Okej ja vad bra =) Ja visst är dom =) Gillar dom skarpt.



Igår såg jag på Ugly Betty och Desperate housewives =)

#8 - - felicia:

sv: okej :)

skola som vanligt, själv?

#9 - - SARA:

Åh jag älskar Victoria's Secret, och Tyra Banks är så snygg! :) Min pojkväns storasyster bor i USA, så när hon är här och hälsa på har hon alltid med sig Victoria's Secret trosor till mig :)



Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, skulle egentligen tränat ikväll men så blev det inställt :/ Du då ?

#10 - - louise:

Ska åka till museéum(?) med No gruppen!

Jag vet inte om jag tycker det är roligt eller inte! :/

Haft en bra dag??

#11 - - Erika:

sv: ja konfan var okej :)



Vad gör du idag då?



Kram

#12 - - Hanna:

Hur grym som helst ju =) Har du haft en bra morgon? :)

#13 - - Linda:

sv: hm idag? jag har en lektion nu på morgonen fram till halv 10,sedan hål till kvart över två och lektion till kvart över 3! haha. så det blir väl en pluggdag! :(

#14 - - Andrea:

sv: aw, det var så lite så :) Precis, håller med dig till 100%!



Jodå, det är bara bra med mig tror jag. Hur är det själv, sötnos? :)

#15 - - sadia:

håller med, väldigt häftig :)

#16 - - Jasmine:

sv; Ja antingen är hon ju korkad eller rädd för pp piller..!?

#17 - - Dress Like a Princess:

Underbart!!

#18 - - Alexandra:

Jag ÄLSKAR Tyra Banks. ´Hon är en så himla go' tjej :D

sv: SDR står för sveriges direkt reklam. Jag har varit anställd i ca 3½ år och hatar det. O_O Halvkul i början men det har tyvärr blivit en "dålig" vana. Dock är jag under 17 så det är himla svårt att hitta ett mer välbetalt jobb... men jag ska inte ge upp !

#19 - - ZArb:

De är bara så galet snygga allihopa!! :D:D

SV Ja, jag vet inte vad jag ska göra idag.. SJälv?

#20 - - Johanna:

haha, men vad obekvämt.. då måste den ju röra på sig, väl? alltså, om man skulle sitta på något sätt så. nej, fyfan :p



det är bra med mig, har bara ont i ryggen som en dåre. själv då? :)

pusspuss

#21 - - Nitania:

Åh gillade den visningen.. Har väl inte sett så många från den, men tyckte denna var fin!

---

SISTA CHANSEN ATT DELTA I MIN SUPERTÄVLING! Vill du vinna en GOODIEBAG VÄRD 2500 KRONOR? Delta i tävlingen på min blogg! http://nitania.blogg.se/2008/october/tavling-goodiebag-vard-2500-kronor.html

#22 - - e m m a:

Hej hej. Hur är de med dig? Kram

#23 - - HANNA:

SVAR jadu, vaknade nyss, är så trött :b vad gör du? :)



ha en bra dag!

#24 - - hanna:

SKIT fin blogg, verkliegn!!

lust att tipsa om varandras bloggar?

Har lite mer än 300 läsare varje dag.

#25 - - Mia:

sv: Tack som fan! Och detsamma, svinsöt verkligen!



Igår blev det en jäkla massa chill och American Dad, själv då? Kram

#26 - - Your Dream Closet - ,:

jag mitt smartskaft klämde fingret igår i dörren. så det blir inget jobbande idag för mig, ska försöka ta mig ner och göra en synundersökning idag bara. ta det lugnt :)



ska du göra idag ?

#27 - - Cajsa:

hm, inte mycke. har sånglektion just nu men jag behövde en rast.. XD Det går inge bra alls! Vi ska göra om låten "Yesterday" till eget stuk så jag ska göra den i opera men jag behöver öva på en operalåt några hundra gånger innan jag kan framföra det. :P

blir spännande.

har du gjort dåe?

kramar!

xx Cajsa

#28 - - Ida Björck:

svar: tack för det :) <3



händer idag då? :) kram

#29 - - Sandra:

VS är alltid så fint.



Tjejer får ju ofta problem med sina knän vilket är väldigt synd.



just nu skulle det vara skönt att bara kunna galoppera iväg ute i naturen.



Inte mycket, blir nog bara att ligga på soffan idag. jag orkar inte annat.



gjorde inte mycket igår, fick höra att min farmor blivit sämre. Så det var en jobbig kväll. Själv?



Puss

#30 - - cornelia:

den är väl inte så bra! kolla denhär istället det är den bästa !!

----> yWlVEkOeY" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=tyWlVEkOeY

#31 - - Therese:

Idag händer inte mkt, kan knappt röra mig pga ryggen haha! Ska du göra något kul? Jag brular alltid titta på VS faktiskt...jag är inte så mkt för såna där shower eller så, men VS är bra :D

#32 - - Mariah N:

Den visningen är snygg och färgsprakande.

#33 - - josefina:

jag sitter på skolan,

själv då?

#34 - - sandra:

sv; yep, det är jobbigt. idag ska jag plugga.. dudå?

#35 - - Therése:

Igår såg jag på Desperate housewives ;) Idag blir det dans och Grey´s Anatomy :P SJälv?

#36 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

nu när chocken har släppt så kan jag nog prata med dem om hur det hela skulle kunna gå till, så som jag skrev inlägget. då hoppas jag att det löser sig



ja den visningen var grym!

#37 - - delinda:

älskar VS!!!

#38 - - Dilan:

hejhej

Cool blogg! Hur har din dag varit?



/ www.mramin.blogg.se

#39 - - Stephanie:

va nej har den redan varit??

#40 - - cammie:

jadu, idag händer väl inte så mycket. Tänkte ta det rätt lungt. Borde väl diska..dammsuga..damma..ah..men vet ej..maybe*



har du en bra dag då? =)

#41 - - H*:

- awh härligt att höra ;d well det ösregnar här and i love it hahaha ;d pusspuss

#42 - - Becca:

hej hopp!Jo,det är bara bra med mig,hur är det själv?

#43 - - Marie:

Okej okej, vad jobbar du med då? :)

Jadu, det var en bra fråga. Det blir nog plugg nu efter skolan, sj då?

#44 - - Nina:

grattis till jobbet!! :)



svar: haha kul att gå & spänna rumpan hela tiden :P



vi skulle ge muntlig kritik till någon annans tenta! det var intressant :) och roligt!



ha en bra dag sötnos!

kramar/nina



#45 - - Rebecca:

ja tack et är bra :) hur är det själv? puss

#46 - - mimmii:

Tack du!=)

Okej trevligt:¨)

Ska bara plugga har en massa prov, själv?:) Puss!

#47 - - abidas:

gjorde vad som helst att jag skulle nångong få vara en VS model :P !

#48 - - katarina:

jasså, finns dom i affärerna ? haha herregud ;D



puss

#49 - - .Pjumas. ♥:

Idag var det nog bara skolan, och så träffade jag en kompis på stan! Och imorgon är det kanske samma sak :)

Vad har hänt hos dig idag då ?

#50 - - jenny:

hih jo det blev ett långt inlägg men ja så fcik det bli.. när man legat ensam hela helgen och inte kunnat prata =) hihi<3

#51 - - andrea:

sv: inte mycket, tagit det lungt bara. Ha en bra dag:D

#52 - - nosh:

taack så mycket gumman!

#53 - - Nitania:

Svar: Japp! Det är kanon med mig. Hur är det själv vännen? Ska du inte vara med i min tävling? Länk dit: http://nitania.blogg.se/2008/october/tavling-goodiebag-vard-2500-kronor.html

#54 - - Hanna:

sv; Jo, mässan var helt okej! Mkt folk på dan än på morgonen men kul vare! :)



Ikväll blir det nog lite plugg till ett läxförhör i samhäll och blogga (a) hehe fast jag har inget spec att skriva om, aja.. ;D haha

vad gör du ikväll då? :)



pusspuss

#55 - - felicia:

sv: sådär, okej :)

ska plugga till ett prov och sen ta det lugnt, själv?

kram

#56 - - Mia:

Sv: Skönt med lite lugna kvällar ibland :)



Ikväll ska jag iväg på kalas hos en kompis som har fyllt år, äta mig tjcok på tårta och sånt :D Själv då?



Kram, ha en bra kväll!

#57 - - Anna:

det är bara bra med mig :) med dig då?

#58 - - Linda:

sv: jo men som tur så slapp vi sista lektionen (a) jorå, idag är det lite bättre. med dig då sötnos? :D



PUSS!

#59 - - Cajsa:

hehe ja det gör jag.. XD



ok, nää jag gör inte så mycket. ska fundera ut HUR jag ska betala mina smycken till sannorna. det ska betalas inom tre dagar och jag har inga pengar förrän om 14 dagar... baaaara 11 dagar för mycke.. :P lolz... men jag ska prata med mamma för jag kan inte betala via mitt konto heller så... jaja.



Ska du göra i morron dåe. I morron blir det en jobbig slö-dag..XD haha

kramar! xx Cajsa

#60 - - Andrea:

sv: Jah, vad härligt :)



Jag har haft en sjukt lång dag i skolan, kom hem nu vid 17.30 eller liknande. Usch vad drygt med skola så sent.



Hur har din dag varit? :)



Puss!

#61 - - Ida Björck:

svar: okej :) nej jag har pluggat och tagit det lugnt bara :)

#62 - - Therese:

I kväll ska jag spela playstation 2 och äta clementiner :P Ska du göra nått roligt? :D

#63 - - Mariah N:

sv!,ja vackert och spektakulert,Puss!

#64 - - Kim:

VS är i en klass för sig, FANTASTISKT! tjejerna är så nära perfekt man bara kan komma enligt mitt tycke.

Till top