Drinktips!

Nej, vet ni vad?!

Jag har verkligen varit jättedålig med att rekomendera veckans drink!
Shame on me!
Därför tänkte jag tipsa om det redan idag!

Vad du behöver är detta


Vad du ser är;
 Sprite
Xanté
Is
Highball glas med en citron skiva!



Gör såhär;

1. Du tar highball glaset och bygger upp det med is. Tips! Ta bara några iscuber så inte smaken försvinner. Den ska bara ha en kylnings "funktion"
2. Du heller upp ca 6 cl Xanté. Tips! Mängden kan vaiera. Men tänk på att Xanté är en likör/konjak, så smaken är kanska kraftig, överdriv inte.
3. Sedan så avslutar du med sprite 
4. Avslutningsvis så toppar du med en skiva citron!

Vad tycks?
Vad har du för favorit drink?


#1 - - Kimbell:

Svar: Tack så mycket! :D Vad glad jag blir, tack tjejen...

#2 - - Eveline:

Okej de var ju bra de :)

#3 - - Tobias:

svar: thanks =D

#4 - - Tobias:

svar: det ska bli nice =D

#5 - - natalie:

sv: okej ja ligger i soffan och kollar på hells kitchen

#6 - - Rebecca:

Låter mumsigt x)

#7 - - Adam:

Dricker faktiskt inte drinkar just nu. Gjorde det för typ 20 år sedan. Nu blir det green tea och ett glas rött vin då & då. Håller mig till träning just nu och då får drinkar mig till att prestera sämre resultat. Jag får väl dricka alkoholfria i så fall=) Ha en bra dag!

#8 - - Sesssi:

Taack så jätte mycket sötnos!! Kommer aldrig att vinna, men det är en ära att ha nominerats!



Den drinken blir till att testas ikväll ;) Hur ser din helg ut stumpan?

#9 - - Nikolina:

mums!

Till top