Här är några av bilderna!

Nu har jag hittat kameran! Här kommer bilderna

Min lilla älskling som bjöd på denna underbara resa på min födelsedag! Är han inte för underbar?
 
     



Vi avslutar med denna bild.
Har fler bilder, men mest på när jag är onykter, så det skiter vi i! haha!


Veckans blogg: Marielle
#1 - - Hanna:

sv: ja usch! :/

aw tack så mkt söt!

ikväll händer inget speciellt heh kolla på idol o så (: sj då? :)

<3

#2 - - Bea:

svar : vi kollade på Patrik 1,5 jätte bra film :)

haft en bra dag?

#3 - - nosh:

Åh gud va gulliga!

ja verkligen, det är ovanligt för en kille överhuvudtaget. Min kille blri alltid så pirrig och då vet jag att något är på g. haha.



Men det är fint med mig, själv då? :)

kram!

#4 - - Jessi:

så fina bilder :)

#5 - - josse =):

Sv: Okej! Jag mår bara bra, dudå? =D



puss&kram (:

#6 - - Cajsa:

tjenare söt!

Hur är det med dig?

här är det ok... haft en ganska jobbig dag, men men.. XD

vet du? Det är helt underbart att ringa min sånglärare för så fort hon svarar så är det gulliga hej som "hej skruttan" eller "hejsan gumman!!" man blir alltid sååå glad! :) hehehe

Ska du göra i helgen dåe?

xx Cajsa

#7 - - Vanessa:

Jaha vart har du varit? :)

#8 - - Ida Björck:

svar: okej mys :)

nej vi ska kolla på film och så :)

#9 - - marie:

åh, vad roligt med bilder!! söta ni är tillsammans gumman!!

kram

#10 - - Viola:

Inte mycket.. blir läggdags tidigt idag för jag ska med ett tidigt tåg imon bitti. Ha det bra i helgen! kram

#11 - - Carro:

Vad mysigt ni hade det! :)

Hoppas du får en underbar helg!

#12 - - Fia svarar:

Ja det är verkligen jobbigt:( Men nu fick jag igång trådlöst på datorn. Vilket är nån olåst typ. Inte vårat eg. Men brukar använda det ibland när det vanliga inte funkar. Så typiskt. Vet nu inte hur länge vi kommer va utan.



Jaha trevlig med kryssning. Vill jag med.:) Jobbigt med det du skrev bara. Men skönt att du hade kul ändå:)



Händer inte så mkt. Städat o lite sådär. Får gäster på söndag då killen min fyller på måndag:)

#13 - - Sandra:

Söta ni är tillsammans!! :)



Det börjar bli bättre iaf, hur är det med dig??



Puss

#14 - - Emma:

Kolla in min blogg och sig vad ni tycker om den :)

Kanske en ny favvoblogg att läsa ?

#15 - - jenny:

mm drinkarna såg goda ut :)

#16 - - n ' en skön lirare:

Gullungar :)

#17 - - Nannaah:

SV; Tack så mycket! ^^

Joda, här är det bara bra. Självdå ? =)

kram

#18 - - Matilda:

Va söta ni är!!!! :) Kramar

#19 - - BJERNHAGEN:

Händer nog inte mycket mer idag.. men har haft en trevlig stund med bio och sådär :)



Söta bilder!

#20 - - Manda <3:

Super söta bilder, och super vacker blogg :)

#21 - - Jannie:

Oj jag skrev fel! Förlåt! Hur har du haft det idag annars då? Puss

#22 - - SveaJ:

- Vad mysigt :)



ikväll har vi haft lite besök o så. själv då? Kram

#23 - - Nikolina:

så gullig bild :)



mjo ja mår helt okej själv? kram <3

#24 - - Maria:

vad skönt :)

imorgon är det party-party som gäller!

vad ska du själv göra?

godnatt!

#25 - - Li:

Ni är jätte söta:)!



Ha en bra dag!



Kram

#26 - - Sassy:

Åh, vad mysigt med en födelsedagsresa!



kram



och hoppas yrseln går över!

Till top