#1 - - JONNA:

den var riktigt snygg, den desigenen! :)

#2 - - Liene:

sv: Va, menar du. att du känner någon som känner TH,? det var som tusan!:D

Ja, här går det galant. Hur är det med dig?



Riktigt snyggt!

#3 - - SARA:

Aa men precis!:)

Jo allt är bara bra med mig, hur är det med dig?? Kram

#4 - - nosh:

hej sötnos!

Jag tänkte bara säga att jag har svarat på din fråga som ett inlägg i bloggen! :)



men hur mår då?

kram!

#5 - - HannahSthlm:

Good Luck!:)

#6 - - j:

Hoppas du får en fin kväll , allt bra med dig?

#7 - - Lexie:

idag har jag bara slappat :D sj? :)

#8 - - Josefin:

svar: haha tack. :)

jadå de är bra, själv? :)

#9 - - LIFE BY Marielle:

Grym du är på designer gumman!



Ja det kan jag tänka mig, usch stackars han :/

Det är just sånt som är farligt när man blir full då man får impulser, riktigt läskigt faktiskt..

Hehe okej :) Blir nog en tripp till stockholm iallafall under veckan. och så ska jag umgås med vänner & familj så mycket som möjligt nu när man väl har lite tid över =) KRAM!

#10 - - nadja:

Svar: visst hade vi! HUr blev resultatet??



Jaha okj...Mamma mia måste du iaf se, den e såå mysigt =)



jag är lite trött ska sluta jobbet snart,,sj då?? Puss

#11 - - Josefine:

fin design :)

#12 - - HANNA:

okej!

det är superskönt med lugna helger.

min var lugn och skön! tog det bara

lugnt jag också.



okej, sprite är jag inte så mycket för,

är helt colaberoende!



åh, hoppas du vinner designen, den var ju supersnygg:D



puss!

#13 - - L o t t i i i z z:

Tack så mkt :D TYckte så mkt om dem att jag beställde dem i silver oxå! thihi!



Idag har jag varit inne i malmö och köpt halloween outfit :D Kommer bli riktigt snyggt på lördag!



Hoppas att allt e fint med dig idag snäckan :) ? kram!

#14 - - Jonna:

Sugen på att tävla?:)

#15 - - mickii:

sv: okej :)

nja sådära, börjar bli sjuk tror jag :/ snorar och hostar jätte mycket :( hur är de med dig? puss

#16 - - melissa:

sv; mmh :D

nja det är väl sådär.

#17 - - Anonym:

hoppas du vinner då :)

#18 - - Carro:

Den var riktigt cool ju! :)

#19 - - Kim:

jag tycker att andra avenyn är väldigt B haha, men när man har sett 121 avsnitt kan man inte bara sluta :p vad tycker du?

#20 - - Rebecca:

härligt :) mår bra, själv då?

#21 - - N A T A S C H A:

hej babe !

ush bara vanliga kompis problem typ =/ !

själv hur mår dù ?



puss

#22 - - Loo - veckansblogg?:

Håller du med mig om mina åsikter när det gäller bio?

#23 - - Sue:

Hejsan, Kul att du var med och tävlade. Tyvärr gick designen till någon annan. Men kommer ha fler utlottningar i veckan och framtiden så klart. Så hoppas du fortsätter kika in och deltar i fler utlottningar kanske kommer nån du gillar mer!



Nästan kanske blir din!



Kram/Sue

#24 - - josse =):

Okej, jobbigt med två jobb på en dag! :S



Jag mår bara bra, lite trött bara (: hur mår dudå?

#25 - - jeanny:

sv: omg ! helt seriöst :o

vart i bloggen är det strecket ?

#26 - - n' en skön lirare:

Okej okej..

Jag mår bara bra tack :) dudå?

#27 - - Nikolina:

så lite så sötnos!! :D

#28 - - Nikolina:

jag mår bra hur mår du? :)

#29 - - caroline:

visst är det gott :D

#30 - - Madeleine:

Jo tack! det är bra med mig:) hur är det själv?



Puss

#31 - - Sanna:

sthlm är myyysigt :P



Kramar

#32 - - Zarah:

jo det är bra med mig, hur är det själv? :)

puss

#33 - - Maja:

Riktigt snyggt!

#34 - - Nannaah:

- Jodå, helt okej faktiskt! =)

Självdå?

kram

#35 - - Sarah:

Snygg design det där :D

Jo här e allt ok, sj? :)

#36 - - SveaJ:

- smaken är som baken =)

#37 - - Sessan:

Håller tummarna för att du vinner, för den designen var något alldeles extra. Älsskade den, den reflekterar vardagen på ett väldigt unikt sätt, den uttrycker mycket känslor älskling!!

#38 - - Sessan:

Jaa du, jag tror inte att man kan kämpa mycket mer än vad jag redan gör. Men han påstår att denna dagen har han insett hur lyckligt lottad han verkligen är. Vi får se älskling, kanske jag till och med är singel imorogn!



<3<3<3<3<3<3<3

#39 - - Madde:

Vad ska jag göra för att min blogg ska bli intressantare? Titta in och avgör om du skulle fortsätta läsa den.

Till top