Strul

Ja får verkligen be om ursäkt för att inte ha uppdaterat eller kunnat svara på någon av era kommentarer idag.

Det är så att vårat internet är helt nere och ingen i huset kan gå ut på nätet eller titta på tv.
Men nu fixade älskling något mobilt nätverk som jag kunde få sitta vid en lite stund.

Idag har jag jobbat, då han ringde in mig och vi skulle inventera, himla jobbigt att springa runt i ett lager och titta hur mkt vi har av allt.

Men det är ju casch det  också.

Hur har eran måndag varit?
Tell me!




Puss!
#1 - - laijna:

Svar: jo, det måste vara ganska nervöst :S jag ska till skolan, själv då?? :)

#2 - - Anonym:

jo de bara bra med mig:) själv då?



pussar

#3 - - Anonym:

min dag har varit nice ;P

#4 - - nicole:

Idag har jag varit barnvakt. Haft studiedag. självdå?

#5 - - Marie:

Yes, det är bra med mig! ska bli spännande att se om jag somnar ikväll :)

puss

#6 - - Whitney:

sv: haha så kan det bli ibland.

Hehe imorgon ska ja till skolan o sen har ja dans.

vad ska du göra då?

#7 - - Erika:

sv: Japp skolan var okej :) Hur har din dag varit?



Kram

#8 - - SANIBO:

sv: jodå, allt är bra! sj? =)

#9 - - Sandra:

Jo, men idag är allt bra, och imorgon ännu bättre, då matteprovet är över! själv då? :)

#10 - - Ida Björck:

svar: okej :)



det är sådär, själv? :) kram

#11 - - jenny:

Min måndag har varit braoo..tränat och så :)

#12 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

har faktiskt skrivit ett inlägg om hur vi träffades, om du vill läsa alltså :)

http://fashionstars.blogg.se/2008/june/nar-jag-traffade-michele.html

#13 - - Linda:

sv: idag har jag varit i skolan, städat mm. :)

#14 - - Linnea:

ha en trevlig kväll ! ;P

#15 - - louise:

Inte så mkt, träning.

Hänt idag??

Hade! =)

#16 - - H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat:

Gå med den nya topplistan och gör reklam för din egen blogg.



http://hertiginnan.topplista.com/in.php?id=6726

#17 - - Jonna:

allt är fint sötnos, hur är de själv?

#18 - - isabelle:

jo de bara bra tack :)

självdå?

kram!

#19 - - felicia:

min måndag har varit toppen :)

#20 - - Nina:

svar: det kommer upp bilder imorn, jag är lite seg just nu ;)



hoppas du hade en bra helg :)



kram & puss/nina

#21 - - carro:

dagen har varit och är full med plugg!! haha, suck, kämpar på helt enkelt ^^

#22 - - Cajsa:

HEEEJSAN! :D

Hur är det idag?

hinner inte läääsa din blogg idag, får ta det i morron! :P

LY hun!

xx Cajsa

#23 - - sandra:

sv; jodå, det går väl sådär. går du i skolan?

#24 - - Catrin:

sv: Det är toppenbra här ;) Ledig i morgon, kan inte ´bli bättre!

#25 - - Cecilia Julin:

Min dag har varit bra :) nu ska jag gå och lägga mig - är dödstrött efter 4 timmars sömn!

#26 - - N A T A S C H A:

du e !

Jag har pluggat dansat varit med pojken oså:D

själv babe?







PUSS / N

#27 - - Caroline:

tack snälla du för alla fina ord...



nu har jag gjort det. kolla in min nya frilla :)

#28 - - › K a т т a:

Aa, verkligen (:



Allt är toppen med mig, lite trött bara.

Själv då?

#29 - - Sandie:

Hehe, ja jag ska definitivt skicka efter lite grejer kan jag ju säga :D ska faktiskt gå in och göra det nästan nu direkt tror jag...



Gör inte så mkt för tillfället, vad gör du själv?

Pusskram



Förresten, denna bild var sjukt snyggt :D

#30 - - Mimmi:

svar: Ja, verkligen. Längar till sol, värme och sommar :)

Vad bra! Med mig är det sådär just nu, troligtvis har jag fått en hjärnskakning idag :/

Puss!

#31 - - SARA:

Snygg bild!

Jag har precis gått upp, ska åka och ta en körlektion snart :) Du då ? Kram

#32 - - Evelina:

Måndagen var bra :)

#33 - - SARA - MISSCUPCAKE:

sv: börjar med att be om ursäkt för att jag inte svarat, har inte riktigt hunnit med..



vad roligt att du gillar min blogg!

min fredag var faktiskt riktigt bra, blev bjuden på mat av mina föräldrar :)

själv då?

#34 - - ZArb:

Sv Jo allt är bra! :D Själv?

Oj vad vodkan ser god ut ;)

#35 - - Tösens M a m m a:

Måndagen bestod mest av plugg och städning...och bus med tösen förstås=) Kram

#36 - - Johanna:

snygg bild :)



jo, dte är fint med mig. lite trött bara :p men det hör väl till?

sj?



puss

#37 - - The HansonSisters:

Men åh tack va gullig du är! :)

Vi gillar dig blogg med! Det är bra med oss

Ha en bra dag! Puss å Kram

#38 - - The HansonSisters:

haha roligt att höra=) jo det är fint med oss;) sj?=

#39 - - sadia:

jo då, det är bara bra, själv? :)

#40 - - bitte:

snygg bild

#41 - - Linnea:

Svar: Tack =)

#42 - - cammie:

tack gumms! jo jag har det okej, men vill gärna ha tillbaka min gammla kropp snart.hihi

#43 - - Jennifer:

sv: det är fint :D sj då? är du med i min tävling ? :) puss

#44 - - Jasmine:

sv; Men omg, lärde hon sig inte av det hela första gången hon vart med barn???:O

#45 - - Angelica:

absolut .. idag har jag inte gjort mkt mer an vart i skolan och idag ska vi nog hitta pa nat, plus att det ska shoppas =)

#46 - - Emmelie:

Vilken härlig bild, vilka färger!

Värdelöst att inte ha internet, vårt är lite eget också och loggar av när det känner för det... Suck. Men men. Man tar chansen när det är snällt, internet alltså. :)

#47 - - Ida Björck:

svar: för att jag håller på att avsluta min relation med min älskling :/



idag ska jag plugga, själv+ :)

#48 - - Sandra:

inventering brukar inte vara det roligaste direkt.



Nej jag spelar inte fotboll, har gjort men mina knän ville inte fortsätta med det. Så jag får vara en lojal fotbollsfru på läktaren istället och älskar det :)



Jag vet vad du menar, red också i cirka 10-11 år. Ibland vill jag bara upp i sadeln igen.. hade varit mys med en uteritt.



Vad skönt att höra :) Bara bra med mig också.



Puss

#49 - - Linda:

sv: nja inte direkt. men läser du lite längre ner i bloggen så vet du varför!



själv då? :)

#50 - - Therese:

Idag mår jag inte bra alls, har fått ryggskott lr nått. Kan knappt gå :S... Är din dag bättre? Kram

#51 - - Sandra:

ja det gick väl ganska bra på det, nu ska jag baka tror jag, sen ska jag göra tacokyckling :)

#52 - - HANNA:

haha, ja visst är det lite deprimerande, men man får nog ta sidan med en nypa salt ;)



allt är super, lite trött bara.. själv? :)

ja, visst är den supersnygg! :D



Vart jobbar du? :)

#53 - - Petrich:

jodå! allt är finfint ;D själv?

#54 - - nadja:

svar: jag har inte hunnit testa den än, får bli när jag är hos min pv han har all redskap =)



Min dag har varit ok, jag har bara latat mig,,du då gumman?



Kraam

#55 - - malinm:

Tack så mycket :D allt är bra med mig!

#56 - - Anonym:

Riktigt snygg bild..älskar rosa färgen :)

Till top