"Stoppa masakern av sälarna!"

Hej alla underbara!

Som jag sa igår så skulle jag ut och äta & gå på bio med min karl igår.

Det blev inte riktigt så.

Det blev att åka in till stan gå runt och titta vad som hände där.
"stoppa masakern av sälarna" hände.
Tony släkting Sjord (?) ringde.

Istället för en fancy resturang blev det donken för vår del. Men det var gott det också!
Men ingen bio, det var ju lite tråkigt.

Tog inga bilder igår, men ger er en bild på mina små raringar Dino & Kiwi!









Vad ska ni göra ikväll då?
#1 - - JOANNA:

sv: dt är bara bra , själv gumman?:)

#2 - - Alexandra:

Ja jag var där :) och jag hade jättetrevligt!



Klart folk får tycka saker men var man inte där och säger att det är dåligt osv så är det bara ren avundsjuka enligt mig

#3 - - Melina:

sv:allt är bra här,lite trött efter jobbet bara själv?

#4 - - Patricia Klinteberg:

Svar: Det är himla gulligt det programet :D



Med mig är det väl bra. Hur är det själv? :)

#5 - - Therese:

Jag har ridit idag och är trött nu haha. Så i kväll blir det film bara. Ska du gö nått roligt?

#6 - - ardiana:

inget speciellt, kass väder så de blir bara mys med vänner. sj då? :)

#7 - - Jennifer:

svar: Det blir pizza och film ikväll :D Oh vad gott med glass, vad blev det för glass ? :P

#8 - - Stina:

Vilka små gullungar :)



Det svåra med jobbet är att träffa dessa människor som mår så dåligt jämt. det är så svårt att föreställa sig hur det är att ha det så jobbigt! Sen måste vi ju alltid ha ett säkerhetstänk i bakhuvudet om någon skulle må jättedåligt. Hela tiden veta vad närmsta flyktväg är osv.

#9 - - En Älskarinnas Bekännelser:

Vilka söta vovvar!

#10 - - micaela:

sv: Tack! Jag shoppade idag och gick på teater (tränar). dd?

#11 - - Sandie:

Åh fyller du år? Vilken dag? Grattis i förskott eller vad det blir då :)



Allt bra här, har kramat på den lille idag :)

Puss



Söta doggar :)

#12 - - my:

en lugn kväll ikväll faktiskt haha. Vilak söta hundar!



Puss

#13 - - Marie:

Jaa! :)



Okej okej. Ibland är det skönt att just inte göra någonting, att bara ta det lungt, :)

Idag mår jag bra tack, hur mår du själv? :)

#14 - - HANNA:

SVAR okej, men det är ingenting att hänga läpp för inte, finns ju så mycket annat mysigt man kan göra :) var det någon speciell bio ni hade tänkt se, eller var det någon oplanerad? :)



ja, det gick bra, nu har dom åkt hem allihopa :) hur var din dag? :)



KRAM

#15 - - Mjke:

Tackar! =)

Ska snart hem och redigera lite bilder som kommer upp på bloggen ikväll.. Är hos några vänner och har fotat deras ettåriga son! =) Han är så söt =)

#16 - - Rockabilly babe:

Tackar.Vad mysigt.

Japp har haft en bra helg!

#17 - - Carmen:

hej



vi har jue alla olika åsikter och jag undrar vem just du tycker bäst om i serien VÄNNER?



puss carmen

#18 - - alec:

hej hjärtat det går upp och ner, jag vet inte riktigt.. hittade du nått i stan älskade???

#19 - - Alexandra:

sv: Hihi ^^ en himla massa grejor- lagt upp några pics på bloggen ´´

#20 - - Kim:

om du vill vara med och tävla måste du länka till tävlingsinlägget och lägga in bilden i ett av dina inlägg.. mer info får du när du när du klickar på Juicy tube bilden

#21 - - elin:

nja festa lite ;) okej trevligt! :D jodå det är bra hur är det själv? :) puss!

#22 - - RL:

SV: hah härligt (Y)

jag har vart iväg på lite saker men ska väll se en film med några o så :P själv?

#23 - - Lovisa:

Hehe, tack så mycket.

Jo, jag har ganska fullt upp om man säger så, men jag trivs med det också, att ha många bollar i luften! :)



I helgen tar jag det lugnt, faktiskt. Med mys, film och så.. har även jobbat idag och imorgon är det praktik. Men nästa helg blir det lite mer fart i alla fall! Men mer om det då.. :) Ha en bra helg du med! Vad har du för dig? :)

#24 - - Meg:

sv. Tack så mycket! :)

Nja, har väl mått bättre, har ont i halsen.. självdå? :)

#25 - - laijna:

Svar: tack så mcyket :)JO, jag rider :) jaghar inget planerat så det blir väl att chilla :D

#26 - - mimmi:

Okej samma här:)

Puss

#27 - - Matilda:

tråkigt att det inte blev nån bio.. vad tänkte ni se? :) kram

#28 - - charlina:

sv: ikväll blir det att kolla på tv, mamma har hyrt tre filmer :)

vad ska du göra ?

#29 - - katarina:

jadå, jag mår bra, hur mår du själv då ? ;)



puss

#30 - - Johanna:

men 19 är ändå.. över 18.. :p



vad mysigt :)

idag har jag kollat på amerikansk fotboll & skulle åka ut till min pojkvän & festa där nu på kvällen, men jag kunde inte få någon skjuts :(



puss

#31 - - Vanessa:

Vilka gulliga hundar! :)

#32 - - Carro:

Åh vilka söta små hundar :) vem heter vad?

#33 - - .Pjumas. ♥:

Vi har varit tillsammans i 1 år och 2 månader :D

Ja, här händer nog inget extra, killen åker väl hem imorgon på kvällen, annars ligger man väl bara hemma och latar sig!



Puss!

#34 - - Nina:

svar: hihi tack så mycket!! :)



idag har jag varit en sväng på stan & hos svärföräldrarna på middag. själv då?



puss sötnos!

#35 - - Erika:

sv: Jag håller lätt på Kevin, sjd? :D

#36 - - e m m a:

Svar: Ja den va väldigt intressant.. De blir en lugn kväll. Va på hockeyn idag och nu ligger vi på soffan. Jag är halvkass och vill bara mysa. Du då? Puss

#37 - - Ida Björck:

svar: mys :)

jo det är fint, hur är det själv? :)

#38 - - Marica Rödebäck:

Hittade ni något kul då?

Idag har vi vart på loppis och shopping i Borås, maken och jag.

#39 - - J.:

Vad söta hundar :P

#40 - - Sanna:

Samma sak här, inte ett dugg, du jag måste fråga, hur får du din text bredvid dina bilder? Kan inte få det att funka och det är kul med lite omväxling :P Puss å kram

#41 - - nosh:

nej igår blev det bond filmen, fast ettan. Tvåan kommer ju 30okt, får se ifall man ska se den under biopremiären!



Hoppas du fick en mysig kväll ändå!

#42 - - Jara:

ooo så söta hundar !

#43 - - Carro VIBED:

jag mååår super, är bara lite trötter, själv gumman?

#44 - - ERIK:

haha ja, ibland kan dom ;D



jorå allt bra med mej, dej också? :D

#45 - - jenny:

sv: haha ingen fara gumman!

Imorgon blir det nog lugnt..(igen) haha nämen får se! Är ju söndag så..kanske drar o tränar :) Vad är de för ras på hunden på bilden btw den vitbruna? =)



Kramis

#46 - - Bea:

oj vilka söta hundar:D

#47 - - lisa:

Men VA?!?! Klart du ska fira halloween! SÅ himla kul att bara va som ett barn igen och klä ut sig och äta godis till man har för ont i magen! Du får helt enklet dra ihop en hemmafest!!

#48 - - Lia:

¨åh tack babe

jodå jag mår bara bra, sj sötnos?:)

#49 - - Olivia:

Sv. Härligt :) Jag har varit med vänner, chillat :)

Puss!

#50 - - Helena:

Haha! Jo och jag är en av de där jobbiga människorna som alltid måste ha en åsikt om allting =P



Otroligt söta vovsingar förresten =)

#51 - - Helena:

Sv: :) Det blev shopping! Tyvärr fanns inget snyggt i rätt storlek :/ vad har du själv gjort idag?



puss

#52 - - Emilia:

söta vovvar ! :)

Till top