Söndag!

Hallå alla underbara läsare!

Tänkte att jag skulle berätta lite vad jag har gjort denna dag!
Som ni alla veta så har mamma, lillasyster & lillebror varit här sedan i fredags. Så idag tog vi det lugnt genom att sitta hemma och spela Buzz!

Gjorde även fransk manikyr på min underbara lillasyster! Blev riktigt fint tyckte jag!
Har aldrig gjort det på någon annan innan så resultatet blev över förväntan.

Efter det så gick jag & syster till Outlet i Barkaby och mötte mamma som tittade runt i affärerna. Införskaffade mig både BH och trosor.
Behövdes efterdom min lilla ögonsten har tuggat sönder minst sex par trosor! 


Annars gjorde vi inte så mkt mer än det. Så det har varit en mysig sista dag med familjen som sedan åkte hem vid 19 tiden. 

 

Älskade Västerås..


Hur har eran söndag varit?
#1 - - josefina:

svar: skrev ju det?

rallybrudar=)



jag har haft träning idag, cheerleading=)

själv?

puss!

#2 - - Julia:

Sv: Allt är fint här:D själv då?=)

Hahahha, vem har tuggat sönder dina trosor???:D hahah när du sa "ögonsten" tänkte jag att det var din pojkvän eller nåt:D HAHAH vad dumtXD en hund eller nåt hoppas jag? :D

#3 - - Carro:

sv: Aa verkligen!

Jo tack det är bra..ska precis gå o sova :) själv då?

#4 - - Mariah N:

Trevligt med shopping!

#5 - - Liene:

sv: Okej, jag var på min mammas jobb och hjälpte henne där lite och så. Bloggade massor och har också klippt ut tyg till ett linne som jag ska sy.



lät trevligt det:)

#6 - - Anonym:

Jodå, allt är bara bra:) Själv då?:)

#7 - - Alina:

aa men härligt att det inte bara är min då!! jag har precis kommit ut ur duschen hihi:)

#8 - - Alina:

inga planer för imorgon faktiskt:) själv då?

#9 - - nosh:

p.s jag fyller år efter tolvslaget!

#10 - - H*:

- jafan i love it , så det är självklart ;d hihi jag duschade precis, du då : ) ? puss

#11 - - e:

den har vart jobbig å bra. har jobbat idag men har även fått MASSOR med nachos gratis från Santa Maria hahahaha!

#12 - - julia:

Haha okej. Skolan :)

#13 - - BIanca:

INget spec, bara skolan :P SJ då?

#14 - - Fredrik Frisören:

mycket trevlig!

#15 - - S o f i e:

okey, fan va soft :)



jadu, ska väl jobba tyvärr :P. va ska du göra? :)

#16 - - Sandra:

Jag får hoppas det (A) Tack för stödet :) Jag vet ju att det faktiskt finns dom som har svårt för matte i min klass och om jag tänker så, så har jag det lätt, men det bara känns så! :)

#17 - - Helena:

Allt är bara bra med mig =)

Du ser också ut att haft en riiktigt bra söndag! Härligt att få spendera tid med familjen =)

#18 - - Sandie:

tycker din blogg är söt =)

#19 - - nicole:

okejokej, ,låter mysigt :)

#20 - - Fredrik *Frisören:

sv: ja helt kalas!

#21 - - Rasmus:

Ville tacka för att du har kommenterat på min blogg. Kom du ihåg att rösta på den nya veckans omröstning när du var inne? Jag skulle bli så glad om du gjorde det.

#22 - - delinda:

härlig bild =) här har det varit lugn o skön sön

#23 - - Therese:

tack tack tack bamsekram

#24 - - Hanna:

Söt blogg =)

Min söndag har vart slapp ;p hehe

#25 - - Marie:

Fin bild!

Min söndag har varit lugn och skön :)

#26 - - GM:

Okej vad bra =) Ja tack det ska jag göra så jag blir helt frisk snart, blir så trött när man är sjuk.



Just nu sitter jag och svarar på kommentarer medans jag kollar på andra avenyn här på datorn, gör jämt så jag kollar igenom alla veckans tre avsnitt så fort dom laddas upp på internet.

Vad tycker du om den serien?



Kram =)

#27 - - Alexandra:

Just nu är det vel inte toppen, men hoppas på ändring snart! hur är det själv då ?

kram

#28 - - Isabelle:

håller på att somna här :)

självdå?

pussar

#29 - - Caroline:

åh så fint ni har det i v-rås... du får titta in hos mig och tycka till om ny frisyr!

#30 - - Jonna:

sv: han bor i en annan stad så vi ses typ bara på helger men denna helg gick det inte..

Just nu gör ja inte så mkt, svarar på lite kommentarer bara.

Hoppas du får en bra vecka.

#31 - - Julia:

HAHahah puuh vad bra:D:D:D lite annorlunda pojkvän annars;D jaodå, allt är finfint=) ska till skolan snart o så=) du då?=)

#32 - - Sandie:

Jo det är ok, är lite sjuk bara men det går nog över snart. Hur är det själv?

Förresten, hade inte sett netglitz innan, me like =D



Puss

#33 - - Jenny:

Hade också en underbar söndag!

Efter en del plugg (visserligen...) blev det långpromenad med pojkvännen, sen middag och så fika+film med en kompis. Mys.

Till top