#1 - - cammie:

sv: tack söt! jorå,jag har det fint. slappat hela dagen.hi. har du det fint?? =)

#2 - - Mimmi:

svar; vad mysigt :)

idag har jag inte gjort så mycket, mest tagt det lugn och pluggat och sedan åkt till lucas :) Själv då?

God natt! :)

#3 - - Anonym:

WOW nice pic. God kväll.

#4 - - Jonna:

vacker bild:)

#5 - - H*:

- haha visst är det kul att duscha ? ;d helt härligt!



ah det försöker jag med att förstå men vad ska man göra? Finns alltid lite sjuka människor out there ;d haha awh du är för söt gurl, pusspuss !

#6 - - Alina:

hehe det blir så när man fastnar vid datorn ibland;) haha puss

#7 - - Alina:

imorn blir det plugg:( usch usch, sj då?

#8 - - nicole:

ja det är det minsann:p

i helgen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt :) behövs ibland. vad har du själv gjort? :D

#9 - - Jonna:

tack sötnos!

#10 - - Alina:

tack hördu:) lycka till med städningen du också;) godnatt!

#11 - - Marie:

Ja, bara fint med mig. Försökar sova men det går lite sådär med det :)

puss

#12 - - Helena:

Jo då, pluggandet har gått riktigt bra faktiskt =)

Inte mycket kvar...på just denna uppgift då. Sen har jag ju en inlämning alternativ ett prov varje vecka nu fram till mitten av december =P

Men de är bara att ta nya tag =)



Sov så gott!! =)



(P.S. Diggar bilden, en bild helt i min smak =D)

#13 - - Lexie:

jag gör inte mycket ,ska snart åka till jobbet :) sj?

ball bild!

#14 - - .Pjumas. ♥:

Tack :) ♥

#15 - - N A T A S C H A:

tack sötan!

jo det har det faktist :D

ska plugga lite nu xå hehe :D





puss / N

#16 - - Erika:

sv: just nu gör jag inte mycket, ska till skolan strax väll ;P Vad gör du själv?

#17 - - sadia:

snyggt!

#18 - - Ida Björck:

svar: idag ska jag plugga, ssjälv? :)

#19 - - Carro VIBED:

GOD MORGON ! idag börjar min prao mahah.



men igår blev det tropic thunder med brorsorna :D , superkul film! har du sett den? kram

#20 - - Linda:

sv: åka biltävling, vart hos älskling & duschat, det var vad jag gjorde igår :D

#21 - - Anonym:

Allt möjligt xD

#22 - - Dress Like a Princess:

Ååh vilken underbar bild

#23 - - louise:

Tackar! =D

Jodå morrontrött och skola. Tjoho... :/

Hur är det med dig idag då?? : )

#24 - - Sandra:

Än så länge läser jag matte A, men i vår blir det B, och nästa höst C. Får se om jag läser D eller inte, hehe.

#25 - - SANIBO:

that's HOT!

#26 - - Linda:

Sv: Idag ska jag försöka bli frisk xD



Vad ska du göra idag då? :)

#27 - - Anonym:

Godmorgon...Snygg bild :) Göra något skoj i dag?

#28 - - Catrin:

Sv: åh tack så jätte mkt, va söt du e ;) Är Nicaah som gjort min design.. Läcker bild!

#29 - - Mimmi:

svar: Godmorgon! :)

åh ja! Det var så himla mysigt, vill aldrig gå upp morgonen när man vaknar bredvid honom :/ men, det måste man ju tyvärr. Haha.

Allt bra med dig? :)

Puss!

#30 - - › K a т т a:

HAha, aww ^^



Just nu har jag en engelsk springer spaniel (:

#31 - - Isabelle:

ska nog bara slappa :D

självdå?

kramis!

#32 - - Starbucks Coffee Club:

Du har säkert läst om artisten som grovt misshandlat sin fru. På min blogg avslöjar jag vem artisten är!

#33 - - Tösens M a m m a:

Fin bild!

#34 - - Fredrik Frisören:

härlig bild din med

#35 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

jag är au pair här och om ett år ska jag studera fashion marketing i milano, min drömutbildningen.

sen skadar det inte att min pojkvän bor här också :)

#36 - - Johanna:

jag borde nog det :) ska hitta en med buzz & bli bästis med personen :P haha



snygg bild, btw :)

#37 - - Evelina:

Fin bild!

#38 - - Hanna:

sv; np =) tack så mkt!



nja, mår sådär, har ont i magen så jag stsannar hemma från skolan idag ;/ hur är det själv? :)



pusspuss!

#39 - - Madeleine:

Sv: Bara bra med mej, sj ?

#40 - - Tina:

TACK!



Läcker bild.

#41 - - sandra:

sv; okey :p

jag sitter i skolan.. haha

#42 - - Linnea:

Svar: Jag är sjuk =/

#43 - - SARA:

Snygg bild verkligen! Ha det gott

#44 - - ZArb:

Fin bild! :D

#45 - - The HansonSisters:

jävligt cool bild!

#46 - - bitte:

ha en bra dag

#47 - - S o f i e:

oh va vacker :) det är så sjukt fint med rött läppstift :D.



jag jobbar som skolfotograf :). vad jobbar du som? :) puss

#48 - - alec:

älskling jag tänker på dig med..

hur mår du bästaste vän?

#49 - - GM:

Okej nej jag brukar följa den =)



Kram

#50 - - Your Dream Closet -,:

Jag jobbar med lite allt möjligt, är modell till 60% ungefär, sen jobbar jag ett par dagar i veckan på restaurang, och sne jobbar jag i ett stall om kvällarna som jag omöjlgit kanslita mig ifrån =) bord everkligen inte jobba i stallet då jag jobbar tillräckligt endå, men men de är ju kul :)



vad jobbar du med?

#51 - - Jennifer:

Vinn ett presentkort på Gina Tricot värt 3000kr i min blogg, det får du bara inte missa ! :)

#52 - - e:

jara allt är bra!

vi åt på Edo, på östermalm :)

ååååh va häftig bild!

#53 - - cammie:

jag ha precis vaknat här..hehe..13.30..ops..blir så när man kollar på film hela natten

#54 - - josefina:

svar:



jo den var faktiskt rätt så bra=)



hahaha, kan tänkas att man får det :)

okeeej

puss!

#55 - - Sandra:

fin bild!! :)



jo det är ju mer hockeysäsong nu, har bara tre matcher kvar på fotbollssäsongen sen blir det semester :)



mys, rider du själv också? var ute i skogen med tjejkompisar. träffade en annan vän i stan fikade, gick på bio och åt middag. sen vm-kvalet med kompisarna!



allt bra idag?? Puss

#56 - - nosh:

taack så mycket!

va glad jag blir!

#57 - - Sassy:

Läckert!

#58 - - H*:

- haha samma här dear . haha ellerhur så sant så , det finns folk för allt ! slutade skolan innan och nu har jag ätit ska snart dra till en vän du då ? pusspuss

#59 - - Marica Rödebäck - Fristående säljare via Lustjakt!:

Lovely pic ;)

#60 - - Rebecca:

haha ja visst är han!

#61 - - LIFE BY Marielle:

Så fin bild!



Det låter härligt. vad gör du idag?:) KRAM

#62 - - Sweet life style:

Tack så mkt för din kommentar :)

#63 - - Hanna:

Du har en jättefin blogg =) Haft en bra dag idag?

#64 - - Therése:

Idag.. inte så mkt :P själv? :)

#65 - - malinm:

riktigt snygg

#66 - - Mariah N:

snygg bild!

#67 - - HANNA:

love it love it love it!

#68 - - Matilda:

Cool pic!



Sv: Bara fint här.. :) hur är det med dig? :D Kram

#69 - - Petrich:

jag såg pretty woman, tyckte inte den var så bra :p

#70 - - Jenny:

åh vilken häftig bild!

#71 - - Therese:

Den bilden var nice! Idag har det inte hänt så mkt. Handlat lite kläder :D Det är alltid roligt :P Har du hittat på nått minnesvärt :P ?

#72 - - Marie:

Åh, vilken fin och bra blogg du har!

Jag har kollat runt lite, :)



Jag skriver också en blogg som handlar om mig själv som är 17 år och handikappad. Fick som 2,5-åring ett förkyldningsvirus i ryggmärgen som gjorde mig förlamad över en natt. Nu idag kan jag gå men inte exakt som förut. Jag har myalgi(muskelvärk) och nervvärk.

I min blogg skriver jag om min vardag och om vad jag har för mig!

http://mariestayreal.blogg.se/

#73 - - Sessan:

Världens läckraste bild!! Var hittar du alla dem??? :D

#74 - - anneli:

mysigt :)

ska du köpa en häst, eller kollade ni bara?



kram :)

#75 - - TigerCarro:

Cool bild hörredu!

Vill du läsa om mitt liv?

http://tigercarro.blogg.se Kolla gärna in och säg något snällt?!

#76 - - mimmii:

gillar bilden=)

#77 - - VIKTORIA TOMIC.SE:

Hot! ^^

#78 - - Anna:

vad glad jag blir! vilken cool bild!

Till top