Orkar inte.

Jag bjuder på denna helt osminkade & trötta bild på mig själv.

Jag har en sak att berätta för er. Jag som så många andra orkar inte att hålla uppe det höga tempot här på bloggen.

Därför tänker jag dra ner på det avsevärt.. Kommer att fortsätta blogga varjedag, men kanske inte lika ofta som jag skulle vilja.



Man måste ju ta hand om sig själv i mellan åt, vilket jag känner att jag inte hinner.
Jag orkar inte.
Idag var en sådan dag så bloggen fick lida, men jag hoppas ni har förståelse för detta.








Ni är verkligen underbara.
#1 - - fanny:

okejokej, jo det är jätte bra

hur är det själv?



puss!<3

#2 - - Alexandra:

Klart !

Ta hand om dig :)

#3 - - ANGELICA:

Sv: Nej jag ska vara med tre kompisar. :) Hälften är killar, hehe. DU då? Puss

#4 - - Whitney:

Allt bra med dej?

#5 - - Madeleine:

Förstår hur du känner det. Så känner jag oxå ibland. Dock inte nu på lovet då jag har all tid i världen för bloggen. men annars så .

#6 - - H*:

- awh vad gullig du är, det värmer verkligen , tack så jättemycket sweetie <3 yes ofc and now im back hihi <33

#7 - - Lovisa:

Svar: Okej. Resa är väl inte allt för kul men det måste göras det med ibland..

Idag har jag och mamma haft vår första riktiga dag med GI, så det har varit morgonpromenad, stan, god mat(!), ett träningspass och jobb i 2,5 timme. Nu ska jag snart sova.

Har din dag varir bra då? :)

#8 - - Evelina G:

niiiice blogg :)

#9 - - Bea :):

Söt :D

Till top