Nu är jag hemma!

För er som har undrat vart jag har hållit hur i tre dagar så kan jag berätta att jag var på; KRYSSNING!


Ja, i tisdags så skjusade Tonys mamma oss till frihamnen där denna skönhet väntade på att få släppa loss!
Gissa vad jag blev överaskad!
Han tog med mig på en tre dagars kryssning med M/S romantika. Sjukt romantiskt var det! 

När vi kom ombord så hittade vi våran lilla men ack, så mysiga lilla hytt och gjorde oss iordning. Gjorde oss lite fina och begav oss för att utforska båten. Tax free hittade vi ganska snart & gud va roligt det är att handla!
Efter det gick vi till en av alla barer som fanns på båten och tog oss en var sin dyr drink!

Efter ett tag så var det middag & vilken buffé dom hade! Stor som attans med alla dess läckerheter! Och kan verkligen rekomendera deras efterrätt buffé! Gud så gott!
Mätta & belåtna så knallade vi vidare för att titta på de folk som var ombord.
Senare på kvällen blev det liiiiite mycket av det goda och jag blev full som attan!

Hade en himla roligt & min sambo har verkligen lyckats med en storslagen present!

Bilder kommer inom kort.

Igår vill jag även passa på att säga att det hände en väldigt tragisk olycka på båten. Kommer berätta mer om det senare ikväll.

Har ni haft det bra här hemma?

#1 - - S o f i e:

fan va kul med kryssning :)



jo d e bara bra tack! hur är det själv? :)

kram

#2 - - Nannaah:

Sv; Åh, det lär skönt =)

Jodå, här är allt bra. Har lov nu jag! ;D Hehe

Hur är det själv ?

kram

#3 - - Bea:

svar : jotack det är bara fint med mig me :D hur är det hos dig då?

#4 - - H*:

- AWH LUNGT BABE ;D jodå det är bra med mig , själv hjärtat ? pusspuss<33

#5 - - Sessan:

Grattis gumman, jag är verkligen superduper glad för din skull!!



Min förlovningsring är borta!! :'( Orkar inte mer..



Vad vare som hände på båten baabe?

#6 - - anna:

gud jag vågar inte åka på kryssning, så jäkla båträdd :S



jo det är helt okej med mig, börjar äntligen bli frisk :) själv?

#7 - - Ida Björck:

svar: detsamma <3

jo det är finfint här, själv? : kram

#8 - - HANNA:

SVAR GUD VAD ROLIGT DET LÅTER! :D

hoppas du hade det superbra, verkar som det iallafall när man läser om din resa :)



allt är bra med mig, lite småsjuk bara, men inget man dör av :D själv då ? :D



kramkram

#9 - - Erika:

Det låter som du haft super kul ju :)



sv: Det är bara bra med mig, sj?

#10 - - mimmi:

Kul med kryssning(=

Ska plugga sen blir det dans själv då?=)

Puss

#11 - - Carmen:

han har varit i new york i tio dagar. kommer hem imorgon så jagär lycklig :d hahah

ooohhhh ni hade det mysigt?

vilke härlig kidnappning.... :P

du var nära mig också för jag jobbar vid frihamnen .:P hahaha



det är bra med mig :)

helg och BB snart hahaa

sj då?



kram på dig sötnos



#12 - - Rockabilly babe:

Så grymt bra!

#13 - - josse =):

Okej, gud så kul! :D



idag har det bara varit skola för mig :) vad har du gjort idag då?



kramkram!

#14 - - ardiana:

:) vad härligt:)

det måste du berätta så snabbt som möjligt det tragiska :O



Off, idag ska jag bara plugga. Sj?

#15 - - ' j ea nn y:

sv: åh tack så mkt ^^

snällt av dig att ha sånt tålamod :)

#16 - - Jennifer:

Det är bra med mig :D sj då?

#17 - - Denise:

Hej var gärna med och tävla om ett halsband med texten LOVE på min blogg. Skulle bli jätteglad om du kunde delta:D

Ha det bra

/Denise

http://finastt.blogg.se

#18 - - Nikolina:

åh tack sötan! :D



jag gör inte så mycket, lyssnar på musik oså.

Själv? kramis

#19 - - Mimmi:

svar: Gud så mysigt det låter, vilken toppen present! :) Kul att se bilderna sen.

Fast det där med någon tragisk olycka låter inte lika kul, undra vad det kan vara.



med mig är det toppen, helt slut bara. Har varit och tränat :) Själv då?

Puss!

#20 - - Jag och fotbollsspelarn:

Åh vilken present, förstår att du är nöjd :) ser fram emot bilder och mer skvaller :)



Jag mår fint, lite trött bara men det är ju snart helg som tur är.

Puss

#21 - - Rebecca:

så lite så :)ja tack allt är bra, hur är det själv? :)

#22 - - jenny:

sv: Ni verkar haft det jättebra:) hihi. fast det där med olyckan lät inge vidare?

#23 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

vad roligt :)



yes bara bra, med dig?

#24 - - e m m a:

Svar: Åh va underbart gumman!

Har inte hunnit läsa allt för jag är på språng. Dagen har varit bra, ska snart iväg för att käka och sen ska vi på en VIP-kväll, mer om de senare.



Gjort idag då?

#25 - - JOANNA:

sv: fyfan va härligt!

jag har som vanligt varit i tråkskolan och sedan men vänner/stan. kram snyggo!

#26 - - SARA:

Gud vad mysigt det låter!!! :)

Jo jag mår bara bra! Hur mår du? :) Puss

#27 - - KelocC:

sv: okej nice ;D

nej mest tasgit de lugnt sj då ? puss

#28 - - Ellen:

Åh jag var på en kryssning förra sommaren, fast i medelhavet! Väääldigt kul :)



Idag ska jag som sagt plugga, men har tagit en paus för att blogga lite ;) Vad händer själv? Kram!

#29 - - Sanna:

`hh vad mysigt det lät, det hade inte suttit fel med en liten kryssning. Jo med mig är allting bra.



Ska snart baka kanelbullar :) Hahaha blev såå sugen, bara sådär. Vad ska du hitta på? Kraam

#30 - - Dress Like a Princess:

ja de är bara bra själv då? kramar

#31 - - Anonym:

Härligt med kryssning :-D KUL! Själv ska jag dra på SPA i helgen och jag längtar...

#32 - - Anonym:

sv allt är bara bra hoppas du hade de bra på båten :-)

#33 - - Anonym:

sv allt är bara bra hoppas du hade de bra på båten :-)

#34 - - Mia:

Vilken urgullig sambo du har, vad kul att du hade det trevligt! :)



Och att bli lite för "glad" på båtar är aldrig kul, hade en kompis som inte orkade med allt guppande -frammåt-, så han la sig i gången så att han fick gunga åt sidan istället haha.

#35 - - andrea:

sv: det är bra:D själv?

#36 - - zandraa:

härligt. vaert och fikat. sj då?

#37 - - Maria:

vad roligt du har verkat ha det! låter som ni hade det swell!

jag har nyss kommit hem till min pojkvän, och snart ska vi ut och äta =)

allt bra med dig annars? kram!

#38 - - joss:

åh, lite kul att åka på kryssning :D

#39 - - Anna:

ÅÅååh fan va skönt att du hade det bra..

Allt är bara bra med mig.

Jag fick VG på provet, väldiogt glad ^^^



puss <3

#40 - - Therese:

men GUUUUD vilken överraskning!!!!!!!! avis :P Ja tack jkag mår bra (tror duf rågade hahaha)! Ska snart åka hem till varberg, är hos killen nu. Men snart flyttar vi ihoooooop tihi :) Kramis

#41 - - fanny:

oj så roligt du måste ha haft!

men vad hände?`



jag har haft skola sen tagit det lugnt! sjdå?



puss!

#42 - - Linda:

sv: fy så härligt, kunde ni inte ha tagit med mig? (A)



det är inge vidare faktiskt, massor massor att göra innan operationen :/ <3

#43 - - Anonym:

hoppas att du blev helnöjd med födelsedagen! den lät bra måste jag säga :) joo vi flyttar till oxelbergen så det är ju forfarande stan. bara närmare centrum typ. jag vill så gärna ha en pudel alltså! puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

#44 - - Your Dream Closet -,:

nejj guud så mysigt, jag som älskar krysing :) Åkte till Tallin i somras, och nu längtar jag tillbka när du drog upp det haha. Jag åkte med Tallink !



Det är bra med mig :) Har nyss kommit hem fårn jobbet efter att ha jobbat i 6 dagar... Men imorn öär jag ledig !

#45 - - Petrich:

vad mysigt :D . jag har bara varit hemma.. :)

#46 - - marie:

Men vad härligt du har haft det gumman!! Kul att höra, och jag ser fram emot bilder sedan :)

Jag mår bara fint jag!



kramar

#47 - - Mariah N:

det har varit bra här hemma.Fin present.

#48 - - nosh:

gud va mysigt! Fan va duktigt utav din söta sambo som har tänkt ut en grym present!

kram!

#49 - - Elin:

Hejsan älskliiing allt bra med dig?



Skulle du kunna gå in i min blogg och skriva vad du tycker om ''Dagens händelse''



Puuss :)



Snygg blogg förresten =D

#50 - - Ida:

jo då jag mår bra ja! dudå ? Pusspuss

#51 - - qube:

sv; ne ja har nyss vart på tjejföreningen, sj då? puss

#52 - - N A T A S C H A:

haha ohlala ;D

mine is albanian :P



kom hem nyss sj socker?



<3

#53 - - erika:

dessa super coola skor bärs av en världkändis

Gissa vem !!!

#54 - - Ida Hasselqvist:

Mysig blogg!

Allt bra? ^^

#55 - - Jessi:

åh va kul med kryssning :D

#56 - - Alexandra:

Det är bara bra med mig :) själv då?

#57 - - Melina:

vad kul :)

#58 - - Linnéa:

ååååh underbart det lät med kryssning, även fast det hände en olycka :/ men hoppas du hade en bra födelsedag o så.

#59 - - katarina:

hihi ;D



här händer inte så mkt, sitter o lyssnar på musik :)

men vad var det för tragiskt som hände på båten ? :(



puss

#60 - - alexandra:





nej men fan va kul alltså! haha tänk om min boyfriend kunde överraska mig så..



jo jag mår fint lite trött bara annars kalas, dudå?



Puss påre!



#61 - - Linda:

Guuud vad roligt med kryssning,ah det lyckat alltid bli för mkt av det goda på sådana där kryssningar av ngn konstig anledning=)

#62 - - Stephanie:

jora=9 sj?

#63 - - Angelica:

taaack så mkt :D hihih jo allt är bra med mig, konstigt trött bar a.. gah hatar det vill göra massor nu på kvällen men .. hur äre sj då?

#64 - - Carro:

Åh vad kul! Vill se massa bilder sen :)

#65 - - josefina:

varsegod! jag är lite avis skulle också vilja fara på en kryssning!!

joo, jag hoppas det går bra i livet:)



ikväll har jag varit med pontus, emil och wirre=)

själv gumman?

puss!

#66 - - Alexandra:

sv: Vad bra att du hade det skoj :D:D

Nix.. inget kul idag.

Jag är så utarbetad i hjärnan att jag saknar ord för att kunna förklara det.

#67 - - Nina:

när vi åkte med studentfärjan så var det en kille som omkom för att han hoppade från båten. så himla hemskt. :( usch!



kram sötis!

#68 - - Stina:

Vad härligt ni verkar ha haft det! Själv är jag nyss hemkommen efter en lång dag. Nu ser jag fram emot helgen :)

kraam

#69 - - Jannie:

Du ska få ett såklart! Svarar på ditt mail!

#70 - - mela:

vart ifrån åkte ni på kryssning? låter jätte mysigt =)

#71 - - nadja:

Hej!

Nej..vad mysigt ni hade det. Så gullig av honom.....



Puss

Till top