#1 - - MOA:

sv: jag med, haha! :D visst är dom fina!



ellerhur ;p hahaha, snacka om att INTE tänka långt ..

#2 - - robiN:

jo tack det är okej :) sj då?

#3 - - Becca:

Hey! Nej det är sådär faktiskt. Är sjuk. Förkyld, ont i kroppen osv. Själv då?



Detsamma!

#4 - - Sara:

SV: Jaa, visst gör dom? :) Jo det är bra med mig! Med dig också hoppas jag!

#5 - - Lisa:

Ja men visst är det så :) inte illa!

#6 - - Becca:

Sv: Ja det är ju det :/ Kollar på Fucking Åmål :) Du då?

#7 - - Mysan:

svar: tack så jättemycket, det har du med! :)



vad härligt! jag packar lite och så, ska iväg sen ikväll, och imorgon åker jag till Norrland :) själv?

#8 - - robiN:

japps det var lite kul :)

hmm jag sitter på jobbet fortfarande :( sj då?

#9 - - robiN:

aha va mysigt :)

jag jobbar som vakt i en reception :)

händer ikväll då?

#10 - - Malin:

Tack så mycket. :D Nu gjorde du mig riktigt glad ska du veta. :D



Hoppas kvällen blir mysig

#11 - - emelie:

sv: Tack så mk, det är jätte kul att veta =)

Desamma, ha det bra =) Kramar

Bra att stödja cancerfonden ! =)

#12 - - Becca:

Sv: Vad ska du käka för gott då?

#13 - - Cissi:

Nemen, åh vad kuuul! :) Vad glad jag blir...Kram!

#14 - - Bea:

åh gud va glad jag blir :D tack så jätte mycket!

haft en bra fredag?

#15 - - Mysan:

svar: så lite så! :)



jag ska hälsa på min familj, jag har bott där sen 01 :P



okej, vad blir det för mat då? :)

#16 - - Brunetten Sanna E:

underart initiativ!

länkar dig också!

#17 - - alec:

hej vännen.. det är ok med mig..! vad gör du då? PUSS

#18 - - Lisa:

det låter toppen! jadå, det rullar på här :)

#19 - - GM:

Ska nog köpa ett armband tror jag :) Prenumerar du på många bloggar med bloggkoll?



Ha det så bra.

#20 - - emelie:

=) Det rular väl på här.., hur är det själv då?

Ha det bra=)

#21 - - Becca:

Sv: Sweet :)

#22 - - Cissi:

Åh.. .den måste jag komma ihåg o lukta på! :) Vad gör du ikväll?

#23 - - emelie:

sv: okej=) jag gör inte så mk, ska s´nar sätta på tv':n tänkte jag, sjdå?=)

#24 - - Patricia Klinteberg:

Svar: Åh tack så mycket, vad glad jag blir! :D :D

#25 - - alec:

naw mys juh :)

Jag har också haft mys middag med älsklingen :)

Göra ikväll då sötast?

#26 - - elin:

nej men gud vad glad jag blir! tack så mkt. jag ska hålla dig uppdaterad ;) din var också superfin! jag gillar inte min header så mkt men jag vet inte hur man byter haha, kan inte det här riktigt än, så den får väl duga så länge:) kram

#27 - - Kimbell:

Svar: Nej, inte sjuk! Har du råkat ut för höst-förkylningen?

#28 - - alec:

pojken spelar fifa :)

Jag går runt med ångest över att ha ätit godis :S



LOVE!

#29 - - Patricia Klinteberg:

Svar: Jotack, det är hyffsat bra :D Hur är det själv?



Ska titta på Idol nu, men ha en trevlig kväll tjejen! :)

#30 - - alec:

jag gick och spydde på toaletten alldeles nyss, utan att någon märkte :S fan att det ska vara såhär, gumman jag mår skit :(

#31 - - Cissi:

Åh, vad härligt! :) Avundsjuk jag blir...

Jag ligger hemma, halvt sjuk på min födelsedag, känns sådär. Har nu massa godis att trösta med iaf, hihi!

#32 - - J.:

Sv: Just nu skrev jag nyss ett inlägg sedan blir det Idol! Sj?

#33 - - jannica:

Tjena allt bra?

#34 - - Sandra:

Hej hej! Det är fint, ska laga fredagsmat åt mig å min pojkvän nu. Hur hittade du min blogg då?

#35 - - Rebecka:

Åå hatar cancer:(

jag skänkte 150kr till bancancerfonden!



Har du inget bättre för dig så skulle du gärna få kolla in på min blogg och lämna ett avtryck om vad dina rädslor är ? :)



kram

#36 - - Rebecka:

:)

#37 - - Anonym:

Tack hjärtat! =)



Ha en trevlig kväll!

#38 - - Petra:

Hejhej! Jotack, bara bra här, har precis haft en trevlig kväll med thaimat, fika och folk här hemma! Nu är det Idol som gäller på teven :)

Hur är det själv? :)

#39 - - Erica,:

svar: haha, många verkar göra det ;D

#40 - - Julia:

får se, gör egna smycken och har gjort annat för fonden

#41 - - Stephanie Ampel:

söt blogg!

#42 - - elin:

haha för mig är det som aa arabiska eller nått ^^ haha ;)

#43 - - Cissi:

Usch, det är så många som är sjuka just nu! Hur många som helst... hoppas vi allihopa blir bättre snart! =)

#44 - - IZZAH:

Hej !



Kan du gå in åh kolla på mitt senaste inlägg åh svara på frågan, tack ! :D

#45 - - Patricia Klinteberg:

Svar; Härligt att höra att allt är bra! :D

Ser du på Idol? :)

#46 - - Matilda:

Va fint! :)

#47 - - M o l l y:

Svar: Ikväll händer inget speciellt, kollat på idol med pojkvännen och myser med honom :) bara ta det lugnt.

Vad ska du själv hitta på? :D

#48 - - Dilan:

HEJ :)

Du är söt & har en fin blogg.



Puss o Kram

/ www.MrAmin.blogg.se

#49 - - Malin:

Nejmen tack igen :D

Vad är det för skulpturer, vore kul att se?



Kraam på dä

#50 - - Patricia Klinteberg:

Svar: Okej ;) Men du måste ju titta på Lars, gå in på Idol's hemsida. Jag lovar att du kommer tacka mig ;)

#51 - - eelin:

haha ja men man lär sig nog mer & mer! gillar du one tree hill? svara då på mina frågor på senaste inlägget ;)

#52 - - Petra:

SV: Trist att vara sjuk, många som är förkylda nu verkar det som! Hoppas att du kryar på dig snart! :)

#53 - - Matilda:

Här är det bara bra! :) Hur är det själv? :D

#54 - - Kimbell:

Det är väldigt fint att de gör en sån sak, Sannorna! :D



Svar: Tack vännen!

#55 - - manuela:

Hej sötis! just nu i min blogg har jag en fråga till alla er bloggare om vad är kärlek för dej, vore jättesnällt om du delade med din åsikt:) tack(L)

#56 - - elin:

ja eller hur man blir helt beroende av det! min favorit är peyton men gillar brook också! vem vill du att lucas ska vara tillsammans med då?:)

#57 - - GM:

Oke jja dte är samam här :D



Vad händer imorgon då?



Ha det så bra,

Kram

#58 - - Ida Björck:

svar: men åh, tack så jättemycket vad glad jag blir :) kram

#59 - - Caroline:

god kväll..

#60 - - Evelina:

Jättefint.

#61 - - Evelina:

Svar: Aaa.

#62 - - Ida Björck:

svar: ja det är finfint, själv+ :) kram

#63 - - josephine:

jahaokej;/

skola, stan och bio (:, för dig?

#64 - - manuela:

tack fina du för din åsikt:)

#65 - - josephine:

okej, det låter ju bra:)

#66 - - IZZAH SVARAR:

tack för svar :)



allt bra me dej ?

#67 - - NAVAS:

HALLÅ HALLÅ :) ville bara ta och önska dig en trevlig helg!

Ha de bra, kram sofia

#68 - - Sandra:

Jo jag förstår det men mer specifikt var hittade du mig? :)

#69 - - Malin:

vad roligt=) är du förlovad?

#70 - - josephine:

ah!:)

vilket sött armband!

#71 - - IZZAH SVARAR:

ahaha .. men du man vänjer sej hehe :P

inbland kan det va jobbigt åh skriva me dom men eftersom att jag nästan jämt har långa naglar så är jag van hahahhah :P



jasså e du sjuk :(

då får du krya på dej :)

med mej e det bra lite uttråkad bara :P



nå planer inför morrondagen ?

#72 - - IZZAH SVARAR:

ah okej för mej blir det party imorgon :D

åh eventuellt även krogen :D

#73 - - elli:

usch jag vet.. så hemskt :(

#74 - - IZZAH SVARAR:

jo du det kommer det säkert att bli :P



hehe .. åh vad uttråkad jag e nuh men det finns juh inte så mycke åh göra denna tiden på dygnet :P

#75 - - Pia:

Hej Hej! Jo, det är fint med mig. Hur är det själv?

#76 - - IZZAH SVARAR:

Jo du för mej me .. men inte riktigt ännu :P

#77 - - IZZAH SVARAR:

hehe okej :P

#78 - - robiN:

jo det är rätt kul :)

hmm jag käkade pizza och var på krogen en snabbis sen hem för att sova..

hade du trevligt igårkväll?

#79 - - Dress Like a Princess:

Sannorna är så gulliga och duktiga när dom gör det här! Tummen upp till dom :)

#80 - - Evelina:

Svar: Ja, det är Eva Mendes :)

#81 - - NAVAS:

HAHA JAG VET, VILKA IDIOTER TILL TJUVAR ALLTSÅ! INTE DIREKT SKICKLIGA. OCH VILKA KAP DOM GJORDE VA? HAHA!! =P

HÄRLIGT! JO TACK, MED MIG E DE OXÅ BARA BRA! SKÖNT MED HELG OCH DEN SKA JAG SPENDERA MED MIN KÄRA POJKVÄN :)

KRAM

#82 - - En Älskarinnas Bekännelser:

Jättefint! Ska beställas.

#83 - - Josiee:

superbra ju:)

#84 - - anneli:

Detär jätte bra :) helg nu ju.. allt bra med dig?

#85 - - Ida Björck:

svar: ltåer bra det :)

#86 - - Katarina:

det är bra tack! sj då?



oj vilket fint armband! man kanske ska slå till?

#87 - - Anonym:

jaa verkligen=), finns det någon affär som också säljer dom eller?=)

#88 - - Sandra:

Ah.. trevligt trevligt. Vad händer en helg som denna?

#89 - - GM:

Okej hoppas du bliro frisk snart då :)



Idag ska jag iväg och shoppa med min moster och hennes man, sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Vad händer för dig?



Ha det så bra,

Kram

#90 - - JOSEFINE:

godmorgon :)

#91 - - Alexandra:

Vilket fint!

Klart man köper det :)

#92 - - Malin:

Ja, gör gärna det. Vore jätteroligt att se. :D

#93 - - Ronja:

Var med i min tävling om en länk finns på min blogg.

#94 - - alec:

hej baby.. hur mår du??

#95 - - laijna:

Svar: thanks, =)

#96 - - Ina:

åh tack :) själv gillar jag den inte,,, allt är bara bra med mig, sj?

#97 - - emeliemelie:

gud vilken superide :)



med mig är de bra, självdåå? :D

#98 - - Lisa:

Jag ska alldeles snart ner på stan jag :) vad gör du idag?

#99 - - JOSEFINE:

har laddat upp första bilden från igår, kika in om du vill se :)

#100 - - Åsa:

Svar: de sådär har ont i hela kroppen :/ men de går säkert över :) HUr är det med dig då ? :)

#101 - - Cecilia Julin:

God morgon :) Hur mår du?



Fint armband!

#102 - - Anonym:

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)



#103 - - melissa:

jag ska stödja det på ett annat sätt. :)

#104 - - Sweet life style:

åh va fint!

#105 - - robiN:

låter hur trevligt som helst :)

händer idag då?

#106 - - melissa:

sv; bara bra. sj? :)

#107 - - Åsa:

Du får krya på dig :) Jag är hemma hos min pojkvän fast jag vet inte vad vi ska hitta på. Han ska lana med några kompisar :P Och jag ska sitta och läsa bloggar och blogga :)

#108 - - melissa:

sv; okok :) krya på dig!

#109 - - Åsa:

Det var så lite så :)

Vi är i rätt lika situationer här :);)

#110 - - Ina:

haha, tack :) jag ska på någon fest ikväll, du då? :)

#111 - - Åsa:

Hehhe :)

#112 - - robiN:

aha okeej ja men det låter ju som en bra plan :)

hmm jag ska jobba sen kanske bio med pojken ikväll :)

#113 - - Åsa:

Jag går i skolan och e med kompisar och Alex <3 :) Spelar gitarr och sjunger också :)



Du då ?

Till top