Kanelbullens dag!

Jajjamensan!

Idag är det kanelbullens dag! Min favorit dag! haha, nej jag skojja bara!
Men jag gillar den här dagen.
Detta är typ den ända dagen då jag kan äta bullar helt utan skuldkänslor!

Dessutom firar den 10 år idag.
 
Så denna dag ska jag & Älskling fira med kanelbullar & möjlk! Senare ikväll kanske vi ska hyra en film också, mysigt värre säger jag bara!

Tänker ni äta bullar idag?
Ni kanske är så ambisösa att ni bakar egna bullar?



Jag kan garantera att min kompis Anna är u full gång med detta just nu!


#1 - - Åsa:

Okej vad har du för hundar ?



Oj hade ingen aning om att de var kanelbullens dag idag :P de kanske är därför alla skriver om kanelbullar :P

#2 - - Ida Björck:

svar: ska ta det lugnt, själv? :)

#3 - - jannica:

Tjena allt bra?

#4 - - jannica:

jag börjar bli frisk:)

#5 - - melissa:

jag kommer nog inte äta ngn kanelbulle idag ;p

#6 - - Ida Björck:

svar: låter nice det :)

och så måste man ju äta bullar idag också :D

#7 - - Ina:

förstår det ;( nej jag hade typ myskväll med en kompis :) sj?

#8 - - Åsa:

Åhh mysigt :) Haha ja och min hjärna fattade ju inte det förrän nu xD

#9 - - melissa:

sv; haha mmh ;p

#10 - - Åsa:

Jaa vi får ta och göra det :)

#11 - - H*:

- yummy ;d

#12 - - robiN:

vet inte riktigt har inte bestämmt det ännu, du råkar inte ha nått tips på film?

#13 - - Ida Björck:

svar: haha gör det :D mamma har redan köpt hem så det blir att ha bull-frossa senare :P

#14 - - melissa:

sv; tack :)



Hoppas du gillar min blogg méd :)

#15 - - Ida Björck:

svar: haha ja menart :D

#16 - - melissa:

sv; ok ad kul :)

har inte läst den så mkt. :p

#17 - - Maggie Curie:

Mummsigaste =)

#18 - - Åsa:

Då ska vi göra det :)

#19 - - Louise:

fint namn du har ;)



nej, inga kanelbullar för min del:P

#20 - - Angelica L:

Aaw tack så mycket :D

Hoppas du fortsätter att läsa den,för snart kommer det tips om några bra filmer!

Härlig bild ;)

Kram

#21 - - Solina:

tack så mycke, din blogg är också jätte fin kram

#22 - - Eveline:

sV; den verkar god!

du med! :)

#23 - - melissa:

sv; ahah jag följer inte så många blogar precis.. ;p

#24 - - Åsa:

Hahah de e bra :)

#25 - - Carro:

lite allt möjligt. imorgon ska ena gruppen till sydpolen i södertälje ochjbada :)

#26 - - Carro:

har in te testat den än men det lät ju rätt så gott .p

#27 - - Maggie Curie:

Absoluut =) spec med te

#28 - - Lisa:

Jodå :) okejokej, det låter behövligt! Jag ska iväg till mormor & morfar och äta och fira mamma lite i förväg.

#29 - - Anonym:

Förstår inte varför man skulle få skuldkänslor för man äter kanelbullar på andra dagar , df tycker detta är en löjlig da !

#30 - - Maggie Curie:

=/ inte så förstjust i mjölk presic :)

#31 - - Rebecka:

Hej!

Besök gärna min blogg där jag säljer smycken :)

Ha en bra dag!

#32 - - Maggie Curie:

=) haha aa

#33 - - Liene:

Jag är inet så förtjust i kanelbullar:P Men visst kan det va kul at baka dem ändå och äta när det väl är kanelbullens dag.

#34 - - Anonym:

TACK Älskar den, klart jag käkar bullar idag.

#35 - - elinjohansson:

hej hej, jodå här är allt bra, hur är det själv? kram

#36 - - Sofia:

jodå det är braigt ;)

hur e det med dej då?

#37 - - micaela:

Hej på dig :) Hur mår du idag?

#38 - - Malin:

Självklart måste man fira Kanelbullens dag. ;)

Jag håller faktiskt på att baka nu!



Fin blogg förresten!

#39 - - Liene:

sv: men mig är det okej utom det att jag har ont i halsen. Hur är det med dig?:)

#40 - - josephine:

jahaokej=)

tack så mkt!:)

#41 - - Loo:

Hej, vill du ha chansen att bli veckansblogg? ta och genast nominera dig hos mig då! :D



Jag har bakat egna bullar idag:D

#42 - - Matilda:

Sv: Idag är det bara bra, precis som igår! :)

Hihi, tack - roligt att du tycker det var fint skrivet.

Verkar som om du kommer få en toppen kväll :)

#43 - - Liuza svarar:

Älskar kanelbullar :) såå gott!

#44 - - mama jeanny ^^:

va fin blogg du har :)



Haft en bra dag ?



Har du lust att göra mig en putte liten tjänst (?)

Genom att klicka på mobilen i min blogg, sen inget mer :$



Tack för besväret.



Ha en fortsatt bra dag.

PUSS&KRAM

#45 - - Sofia:

ajdå det var ju inte kul, hoppas det blir bättre snart (:

jaadu, pluggar och tar det lugnt typ, självens?

#46 - - Malin:

har bllivit många bullar idag haha=)

#47 - - mama jeanny ^^:

sv: så lite så ^^

min dag har varit okej :)



TAck så mkt för att du klickade.



<3<3

#48 - - mama jeanny ^^:

sv: hehe visst :)

im glad ^^



här är min mail : [email protected]

#49 - - Mariah N:

Mums!,har inte bakat några bullar.

#50 - - mama jeanny ^^:

sv: har mailat dig nu ;)

#51 - - Evelina:

Jag åt köpta bullar!:) Hade gärna bakat egna, men har ingen sån där köksassistent...Verkligt mumsig bild det där!!:D

Till top