Glömde att berätta vad som händer här om dagen!

Hur kunde jag glömma det som händer här om dagen?
Aja, huvudet är väl inte riktigt på sin plats alltid.

Eller rättare sagt, jag har två saker saker som jag ska berätta för er.
Kan börja med det som hände för ett par dagar sedan. 

Jag följde med Tony för att handla handla mat och jag stog utanför affären med hundarna och väntade på honom. När vi sedan skulle gå hem sen tog vi av hundarnas deras koppel  i hissen och skulle gå av.

Vid hissen stog våran granne med sin son och vi skulle gå förbi, trodde vi..
När vi går förbi, springer Dino fram till pojken för att lukta på honom och då blir pojken rädd!

Pojken skriker HJÄLP!
Tony som hade händerna fulla kunde inget göra.
Pappan försöker skydda sonen med sin kropp. Varför gör han det? Dino är ju inget monster.
Dino blir arg för att skrikande.
Jag dyker ner på golvet och fångar upp Dino i min famn.
Pappan & sonen springer in i hissen.

Ja en ganska händelserik hemgång från Coop kan jag ju säga!


Detta hände igår faktiskt. Lite is i magen fick man ju, kan jag ju säga! 
Hur som helst!

Igår när vi skulle ut och kolla till bilen så skulle vi ta med oss hundarna.
Helt plötsligt så säger Tony "var är min ring?"
Förvirrad som jag var sa jag "jag vet inte, la du den inte under madrassen?"
Jo sa han.

I illfart letar vi efter ringen. Inte för att vi hade bråttom någonstans men det är ju inte roligt att tappa bort förlovningsringen! Efter irriterade kommentarer till varandra så hittar Tony sin ring under soffan.

Då visar det sig att Kiwi tagit ringen och gömnt den där under. Detta är nämligen inte första gången som hon snor hans saker. En annan gång stal hon hans mobiltelefon och gömde den i sin säng!


Kiwi

Här har vi den skyldige!
Är hon inte för söt?
#1 - - JESSICA:

Idag så har jag varit i skolan, tränat och pluggat :) Själv?

#2 - - Cookie - Alexandra, KAKHUSET:

Hihi :) Jodå allt är är toppen med mig, ikväll är det jue husfruarna :) Ska du titta på det? :) kram /Cookie

#3 - - Mimmi:

Jag ska se på tv och bränna skivor. Själv då?=) Puss

#4 - - Evelina:

Söt hund!

#5 - - eveline:

ska kanske åka och simma med en kompis. Annars göra min souppgift.

#6 - - Anonym:

Jo, med mig är allt toppen! Ska snart mumsa i mig en goo macka ! Själv då ?

#7 - - Mysan:

svar: där ser man ;D



söt hund!

#8 - - Elin:

ÅÅÅÅÅH skiiiiit söööt huund gumman :D I'M IN LOVE IN DOGS!!



älskar hundra :D så superdupersöta!!!



njaa gumman tänker bara på allt möjligt livet och allt sånt skit...Ikväll..hum jag tror att jag ska sova tidigt tidigt idag kanske om ngra minuter..fan jag vaknade idag halv 6 för jag hade tränning och så..är väldigt trött och kommer sova när som helst..vem vet jag kanske sover på mina bärbaradator...hehe



Puuuus Puuus (K)

#9 - - Linnea:

hah asöt ju, värsta överreagerande panna ju! :p haha

men vad tkr du om att jag ska färga mitt hår brunt?

#10 - - Michis:

Ska inte Tony ha ringen på fingret ;) hihi <3

#11 - - Carro VIBED:

hahahaa, lite hyper farsa där asså.



gud vad gullig vovvsing . vill du låna ut henne till mig?

Till top