I have no clue where we are going!

Inatt så sticker vi!

Oja, nu är svärmor här och hon lagade nyss mat till oss, lyxigt!
Det blev ris, kyckling & curry. Mums!

haha kan ju inte säga att dagen börja bra!
Gick upp och gjorde iordning det som jag inte hann igår och efter det gick ja och la mig igen.
Sen petar Tony på mig och säger att hon är här redan. kl. 13 då!

Å shit! Sa jag och kasta mig upp i sängen och ser helt lamslagen ut! Trött & osminkad är ingen lyckad kombo för att göra bra intryck nu när hon ska se lägenheten första gången.

Men det gick bra trots allt.
Så nu sitter jag hä och inväntar att dagen ska gå, för inatt så ska min karl ta med mig till en okänd destination (iaf för mig). Får se vart vi hamnar någonstans.

I have no clue where we are going!

Om ganska exakt 6 timmar & 25 min så fyller jag år!

Skriver mer sedan innan vi ska åka, nu ska jag fortsätta packa!
#1 - - Sanna:

Åhh vad mysigt att få åka iväg lite, hoppas verkligen ni får det underbart, spännande med överasskning sådär med. Joo allt är bara bra, trött, men det är inget ovanligt när det gäller mig haha Puss

#2 - - Linda:

Nu darling ser du bilder på mitt nyklippta o färgade hår!

#3 - - H*:

- oh yes dear ;d snart är det din b-day ;d vad najs , haha skrev precis nytt inlägg , du då ? pusspuss sweety.

#4 - - mickii:

sv: det låter kanon det :Djoda de är helt okej :D ikväll ska jag bra ta de lugnt och lägga upp lite designer jag ska sälja iväg :D vad ska du göra? puss

#5 - - .Pjumas. ♥:

Förlåt... men, varför vadå ? Kommer inte ihåg om jag skulle ha skrivit någon kommentar som du skulle kunna ställa frågan till ://

#6 - - Matilda:

Sv: Jag har oroligt mkt plugg så bloggen kommer i andrahand...

Idag är det hårt plugg igen... men man lär sig ju nåt ivf!

Hur är det med dig idag?

Kram

#7 - - RL:

sv: JA den kommer bli bäst!



allt är bra med mig :D själv då? <3

#8 - - FELICE - FASHION IS HOT OR NOT:

Hej, vilken fin blogg du har:)

kolla in min.



WWW.MODEISDELICIOUS.BLOGG.SE



Xoxo/F

#9 - - Josefine:

SV: GAH. Städa är för blä. >_<

Jadu, vet inte riktigt om dfu menade idag eller imorn,.,. (a) Men idag har det varit skola och så har jag klippt mig, bara topparna :) och imorn är det skola, läxor som vanligt. själv då?:)

#10 - - Anonym:

Härligt att få matlagningshjälp, må så gott.

#11 - - Johanna:

aaaahhhhhhh, världsspännande! :) berätta var sen!



med mig är dte fint :) lite trött bara, men men.. måndag. :P haha.

med dig då? :) upprymd antar jag? :)

pusspuss

#12 - - Anna:

man takar man tackar :)

Det är bara bra med mig, slut i hela kroppen, trött och seg men annars är allt topp topp ^^ du?

#13 - - Amanda:

Svar: Åh, tack så hemskt mycket! Kul att du gillade den! Pussar!

#14 - - baby loonia:

Grattis i förskott !

#15 - - Lisa:

grattis i förskott! :)

#16 - - Anonym:

spännande :)



svar: tack. nej har legat under täcket med feber hela dan =/

#17 - - anna:

spännande :)



svar: tack. nej har legat under täcket med feber hela dan =/

#18 - - zandraa:

Jaa alllt är bra med mig .

#19 - - Cajsa:

tackar! :D

på torsdag? Ska först sjunga på lindgården (ett ålderdomshem) och sedan ska jag ner på skolan och sjunga på ettornas storsamling och sedan på 2:ornas och 3:ornas. Senare på kvällen ska jag på uttagning för medelpads lucia.. :) det blir myyycket! XD xx

#20 - - Your Dream Closet -,:

hon ville bli lite rödlätt/bun så det fixade vi :) Men hon har så långt hår så det gick åt mycket färg !



Min dag har varit toppen, har nyss kommit hem från ett jobb i Gbg. Nu ska jag ta en lång och varm dusch och baar ta det lugnt hela kvällen. Vad har du gjort idag, någe speceillt?

#21 - - Nikolina:

haha tycker också att det är lite roligt :D

jorå det är helt okej, själv? kramis

#22 - - Rebecca:

vet du inte vart du ska :D vad spännande. utomlands eller inom sverige? ja tack det är bara bra hur är det själv? puss

#23 - - e m m a:

Svar: Oh nej lägg av! Vet du inte vart du ska? Så romantiskt, och spännande!!



Måste tyvärr säga att mitt tillstånd är oförändrat.. Sitter därför på soffan med en filt runt mig.



#24 - - j:

Hejsan , allt bra med dig?

KRAM/J

#25 - - Linda:

sv: okej okej!



jorå, det knallar. själv?

#26 - - Stina:

Grattis! Hoppas ni får trevligt vart ni nu ska! Allt är bara bra med mig, jag har precis haft ett ryck och planterat om alla växter. husligt av mig tycker jag :)

#27 - - Mariah N:

Grattis!,trevlig resa!

#28 - - Rockabilly babe:

Ja, eller hur? Vi går på gymnaiset. Det e sjukt!

#29 - - jenny:

sv: hihi grattis i förskott då ;) nästa år får du köpa vuxendricka själv ;P höhö.

Vart ska du åka btw?

#30 - - Ellen:

Njaa, det är stor risk att jag inte får göra det inatt heller.. har stor franska redovisning imorgon och har inte börjat.. =/ Men snart är det ju lov!



Ikväll blir det som sagt franska pluggning.. sj då?



Kram!

#31 - - tess:

Jag jobbar med bistånd :)

Tror jag gillar halfbaked bäst!

Ha det så kul!

#32 - - Anonym:

Man tackar...klart jag kommer bli en underbar mamma :) HAft en skön måndag? kram kram

#33 - - josefina:

vad äre du ska göra?:)

jo jag mår väll sådär, själv då gumman?

puss!

#34 - - josss:

jag mår bra, trött och huvudvärk bara men annars så :) hu är det själv? ^^



grattis i förskott :D

#35 - - Spiderchick:

så roligt =)

#36 - - Zäta:

älskar kyckling o curry :D

#37 - - Maria:

vad roligt med en överraskningsdestination! lite avis blir man ju :)

#38 - - Therese:

Jag är undersköterska så jobbar på sjukan :) åååh jag vill veta vart ni ska, utlandet??? SPÄNNANDE! :D

#39 - - n´ en skön lirare:

Hehe idag har jag haft mycket o göra :P

#40 - - Josefine:

Grattis i förskott då :D

#41 - - nosh:

men gud vad mysigt för er. Då måste ju sjävlklart berätta allt om destinationen!



svara gärna på dagens fråga om kladdkakan!

kram

#42 - - Marie:

duktig tjej :)nu händer det inte mycket här, tv och dator.

å du är nervös antar jag :)

kram

#43 - - Mjke:

Tackar! =)

I morgon blir det jobb jobb jobb.. =(

Vill fara utomlands..

Själv då?

#44 - - Mia:

Tack för frågan!! svaret kommer i morgon i bloggen:) Jora, trött bara ska kolla tv nu. Själv då?!? Puss

#45 - - Anonym:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=67789



du får prenstkort på hm& gina tricot. den är superbra :D!!

#46 - - Marie:

Imorgon blir det jobb och så ska jag äntligen släpa mig till gymmet och köra ett danspass :) ska bli så skönt!

kram

#47 - - manuela:

ja du, allt är bra med mej, har bara mycket plugg, haha sj då sötan?

#48 - - JOANNA:

sv: jag var med vänner:)

åh men den smaken köpte jag idag!:D

#49 - - BejlaP:

Hejsan, är det bra idag?

#50 - - Ida:

okej vad bra! :D

Ja du , idag har jag jobbat och sen bara kolla på DH! Vad har du gjort då ? :D Pusspuss

#51 - - SARA:

Jo det är kanon med mig, lite småtrött nu, men ska göra lite te och macka :) Hur mår du ? Puss

#52 - - Marie:

Okej! Va roligt med hundar, vad är det för raser? :)



Okej, tack så mycket =)

#53 - - Stephy:

GRATTIS I FÖSKOTT GUMMAN!!:)

Själv så har dagen börjat med fotokurs o det var kalaskul! Sedan en jobbig labb på eftermiddag vilket var dödande! Uppgifterna tar också död på mig! 18 frågor som ska svaras ordentligt och ska lämnas in på ons. En riktig uppsats typ!

Puss på dig gumman<3

#54 - - N E L L I:

Yeah.

Tack så mycket, jag älskarren :D



Jorra allt är bra här, hur är det själv? ^^



pusspuss!

#55 - - andrea:

sv: tack så mycket:D, allt bra här, ha en bra kväll:D

#56 - - Jennifer:

Den har inte jag smakat (A) Gissar att jag skulle gilla den om jag åt den faktiskt :D

#57 - - Anonym:

Jag mår faktiskt bra idag :) Så får hoppas det håller i sig så ett tag till :D Hur mår du själv idag?



Så himla romantiskt, hoppas ni får det jätteunderbart :D

#58 - - Anonym:

det är knas! :)



Det är bra med mig.. lite stressad bara :) Själv då? :)

#59 - - fanny:

men gud så roligt vars ska ni :D?



nja skola som vanligt, och då är du ute och reser förstårs?<3

#60 - - josse =):

Sv: Jo jag har haft fullt upp! =) jag mår bara bra, är trött bara. Hur mår dudå? :D



Grattis i förskott ;)

#61 - - Lisa:

ja, jag harvarit på träning och de gick super bra, självdå?=)

#62 - - L I N A:

sv: JA dom är underbara...



allt är bara fint fint med mig men trött som fan,

Sj tjejen <333

#63 - - Louisa:

Spännande, har du inte alls nån aning om vart du ska? Hoppas det blir något bra ställe <3 =)

#64 - - Anonym:

Japp allt är bara bra med mej sj ? :) ha det bäst !

#65 - - Erica Cs:

Japp allt är bara bra med mej sj? puss :)

#66 - - felicia östman:

Nu är du med och tävlar. Tävlingn avslutas den 25/10. Ha en bra kväll! :)

#67 - - felicia östman:

Nu är du med och tävlar. Tävlingn avslutas den 25/10. Ha en bra kväll! :)

#68 - - Cassandra:

Åh vad kul :D Jag fyller 15!



kram

#69 - - saraH:

Jo, det är tufft, man behöver kunna stå emot allt gott. Men nu ska jag verkligen komma i form till min ålandsresa, då har man ett mål och då går det lättare tror jag:) om man har en dag man vill vara fin till:)

#70 - - Carmen:

asso i höst ska ajg plugga till sjuksköterska och sen vidare till barnmorska :D

men nu sökte jag till åhlens i sumpan :D haha

vad gör du för något?



åh vart ska han kidnappa dig? vet du det? :O



kram kram

#71 - - Alexandra:

Wow.. vad spännande :D:D

sv: Såå mycket. Franskprov imorgon, större förhör på svenskan på torsdag och kemiprov på fredag O_O I'm dying.

Ha en bra och spännande början på din födelsedag ^^

#72 - - Sanna:

Neej har inte hänt ett dugg kul, bara boring grejer. Har du haft en bra dag? Puss

#73 - - Petrich:

jodå, allt är fint med mig. :) med dig då?

kram!

#74 - - Erika:

sv: Just nu så ser jag på tv, sjd?

#75 - - Alexandra:

Wow.. vad spännande :D:D

sv: Såå mycket. Franskprov imorgon, större förhör på svenskan på torsdag och kemiprov på fredag O_O I'm dying.

Ha en bra och spännande början på din födelsedag ^^

#76 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

ha det så underbart!! =)

#77 - - Carro VIBED:

aah tack, jag mår bra sötnos! själv?



GRATTIS i förväg! !! kramar

#78 - - Mimmi:

svar: visst är den fin! :)

jag sov också hur bra som helst, med min lilla pojke.

det låter mysigt. Idag har jag varit skolan, och sen jag kom hem vid fyra har jag pluggat :/ skriver en uppsats som jag inte är klart med än, trots att jag suttit fem timmar med den :/ Själv då?

Puss!

#79 - - HANNA:

SVAR åh, vart ska ni åka? antar att jag kan läsa i inlägget om vart, men jag är för lat ;) haha.



jag mår bara bra idag, lite trött och irriterad pga att det är Måndag! hur mår du? :)



puss

#80 - - ardiana:

haha otur idag för din del :)

idag har jag bara pluggat, sj?

#81 - - Nina ♥:

svar: är det sant??!



guuuud vad skoj, då måste du berätta sen vart ni hamnade. hihi!



puss sötnos!

#82 - - Rebecka:

hihi, ja en ros gör en riktigt gott faktiskt. men gud vad spännande! Hoppas det blir grymt roligt! Packa kameran så att du kan visa vart ni hamnade sen, är väldigt intresserad!

#83 - - Olivia:

Sv. Shoppa och träffa släktingarna:)

Hihi ingen orsak!

Puss !

#84 - - KelocC:

sv: Tack för svaret :D

Jodå det är bra, hur är det själv?

#85 - - jenilita:

fin blogg

#86 - - Fredrik *Frisören:

Kolla in bilderna från Björn Axen visningen på min blogg! Ha en trevlig kväll!

#87 - - Lisa:

Svar: Allt är bara bra med mig :) Själv då?

#88 - - anna:

tack gumman. imorrn blir det förhoppningsvis grupparbete om jag orkar mig upp ur sängen. själv då?

#89 - - Josefine:

SV: okej ^^

jarå det är helt okej 8)

själv?

#90 - - Nikolina till anonym:

ingen aning sötan :) själv?

#91 - - Rebecca:

pluggar tyvärr imorgon med :/ hehe själ vdå? puss

#92 - - Linn:

grattis i förskott!

trevlig kväll

#93 - - Lisa:

Jo det var väldigt skönt kan jag säga :)

jaha, men mysigt!

imorgon vet jag inte än.. hoppas nåt kul iaf.

händer själv?



Ingen orsak :D puss

#94 - - zandraa:

jag få se , går no inte till skolan iaf . sj då?

#95 - - H*:

- awh vad gulligt ;d är så glad för din skull alltså ;d jodå det är bra med mig själv då ? : ) pusspuss

#96 - - e m m a:

Svar: Oh så spännande. Men är det din pojkvän eller vän som tar med dig på detta då? Hur länge blir no borta, vet du de?



Jag känner mig mycket piggare idga men har ändå tänkt att lägga mig ganska så snart!



I morgon ska jag vara hemma och kvickna till. Men jag säger GRATTIS till dig gumman :)

#97 - - nadja:

Naww..tack, jag hade hur trevligt osmhelst med lyxen..heehe



Och jag måste säga grattis i förskott!! Och hoppas ni ha det så kul vart ni nu än ska =)

#98 - - jenny:

sv: hihi neeeeeeej vad spännande :D tänk om du vaknar upp så är du plötsligt i hawaii lr ngt ;) haha! Hoppas du får en suuuuuuuuperfödelsedag <3

#99 - - alexandra:





Åh tack för frågan lägger upp svaren strax på bloggen.



Yes B&J är bäst :D allt bra med mig dudå?



#100 - - N A T A S C H A:

hahahahha ja vet.

tyvr kan ja bara flytande engelska lite spanska o lär mej franska o serbiska ;P själv socker ?









<3<3<3

#101 - - n ' en skön lirare:

Jag mår bara bra :) vet du hur man får länkar i headern typ som de står "bilder" "design" "om mig" som man kan klicka på så kommer man till inlägg som handlar om det?

#102 - - Sannah:

SV; Åh, tack så mycket! Vad glad jag blir! :D

Jajjemen, Det rullar på fint här. Självdå ? =)

Kram

#103 - - Maria:

sv: ja, det är finfint! med dig också hoppas jag? är du nu laddad inför er tripp? :) hoppas ni får det underbart!

Till top