Hyundai Atos Prime

Har länge funderat på vad jag vill ha för bil i framtiden.
Men först; Skaffa körkort innan jag änns tänker tanken på att skaffa bil!

Men drömma är väl inget fel?
Jag vill ha en Hyundai Atos Prime.
Just i den här färgen vill jag ha den i också. Eller en mer moss-,metallic grön!

Visst är den fin?




Vad för bil vill ni ha i framtiden?
#1 - - jeanny delacruz:

sv: okeej :)

#2 - - jessica:

japp det är jätte bra med mig :D själv då :)<3

#3 - - Mimmi:

svar: Åh, vad mysigt det lät! :) skulle också vilja äta middag med pojken, fast imorgon blir det picknick ute :D

#4 - - isabellaaa:D:

jo! allt är bra med mej :)

#5 - - nicole:

Ja, jag är nog lite vimsig alla dagar ^! ^^ ikväll ska jag plugga. självdå?:)

#6 - - Sara:

Svar: Åh tack så jätte mycket!

Min favorit bil är en bubbla, och även den bilen jag vill ha när jag får bil :) Jag har ingen aning om vilken färg, men någon riktigt cool ska det vara. Antingen någon färg eller vit. Aldrig svart eller grå. Din drömbil var ju inte heller så dum, färgen var riktigt snygg ;)

#7 - - Jennie:

att drömma e ju gratis också :D

#8 - - Eveline:

I love her too!

sv;okej vad bra. :) Tur att du sa de, nu känns det lite härligare att veta att det fortfarande är varmt! :=

#9 - - Emilia:

sv: hej du, jo allt är bara bra med mig. hur är det själv? :)

#10 - - Evelina:

Jag vet inte vad jag vill ha för bil, är jättedålig på märken :p

#11 - - Caroline:

regn och rusk om jag är inne med tända ljus och myser med sambon ja :)

#12 - - Emma "Miss Perfect":

aa haha :)

vad tycker du är höstens måste ?



// Emmsan

#13 - - isabellaaa:D:

jaaa, ska plugga o se på tv, du då?

#14 - - nicole:

Ja okej! :) jag ska nog också kolla lite på tv :p

#15 - - IZZAH SVARAR:

jo har sovit i stort sätt hela dagen åh mår lite bättre nuh i alla fall



vad gör du nuh då ?

#16 - - Jennie:

tack så mkt, du med :D

#17 - - jeanny delacruz:

sv: har inte hunnit börja på den, men gör det så fort jag får tid.

#18 - - melissa:

sv; ja så som på bilden :)

#19 - - Sweet life style:

fint :)

#20 - - baby loonia:

Lexus

#21 - - H*:

- lamborghini ;)

#22 - - jeanny delacruz:

sv: hehe :)

#23 - - E.:

Nja jag kan grunderna men jag vet inte ja, ja egentlige kan jag ju det men man orkar inte sitta och hålla på... Idag ska jag träffa en vän flr fika om jag mpt bättre, är sjukt förkyld. Är hemma hos pojkvännen nu så får se när jag kan slita mig ;)

Puss.

#24 - - Anonym:

Fint namn :)

Något smeknamn? Ja har massor :P

#25 - - Elin:

Gör inget speciellt gumman..sitter bara och tänker på allt möjligt..dudå hjärtat?



Kul att man börjar lära sig nya människor :D



Puuus!

#26 - - Sofia:

jag vet inte vad jag vill ha för nån, bmw, porsche eller nått sånt kanske (:

Till top