Hiss eller diss?

Tänkte dra ännu en "Hiss eller Diss" för er.
Idag är det Victoria Beckham som ställs inför "rätta".

Denna outfit?
Vad tycks?

Personligen gillar jag den, ganska avslappnat (för att vara Viktoria) och sportig-stil. Rakar man hennes huvud ser hon nästan ut som henne make!
Nej skämt och sido, denna är en hiss för mig. 

Sen hennes skor, alla dessa skor.  
Man borde hissa en staty i hennes ära för att klara av att gå i dessa skyskrapor!
Eller vad tycker ni? 

Hiss eller Diss för denna outfit? 




 
#1 - - Nina:

hiss! :)



svar: va gullig du är, tack så mycket!! :)



jag pluggar på en tenta som ska vara klar nästa måndag. massor att skriva, blää! :P



blev det nån bio? :)

kram & godnatt! /Nina

#2 - - Lisa:

Ja verkligen :D haha, jorå bara bra här! Blir dock sängen alldeles snart känner jag.. allt bra med dig? :) Puss!

#3 - - Sandie:

Hiss, även om jag inte gillar alla plagg hon har på sig. Ser dock mkt bra ut på henne :D





McDonalds hahha, funkar alltid. Älskar deras glass :)



Kollade på never back down, mkt bra :D

Puss

#4 - - Helena:

En klar hiss!! :)

#5 - - anna:

jag dissar, men är nog mest för att jag inte tycker hon passar i nåt typ :P

#6 - - Kim:

då håller vi med varann :)



jatack, allt är bara bra. väldigt trött bara. jag jobbar hela helgen. hur ska du spendera din helg?

#7 - - alec:

HISS HISS :)



Hjärtat hur mår du älskade???

#8 - - N A T A S C H A:

det var en skit dag, men den vände runt 00.00

fyfan va lycklig ja e nu hahaha :D !!!

oh .. asso fattar inte hur ngt sådant hemskt kan vända till något sådant bra dufattar inte !!!

ooh tack sötan !!

Jaa jag var hemma :( Men det kanske var lika bra det..idag ska ja ta mamsen på bio :D ! Själv babe ?







Puss , tuuuusen pussar ! / N

#9 - - SARA:

Jag rådiggar Victorias outfit här till vänster, skitsnygg! :) Ha en bra lördag! :)

#10 - - My:

Jättehiss :)

Skorna var väl inte jätteheta, men ändå.

#11 - - Carro VIBED:

allt bra med mig :) hoppas allt är bra med dig!



outfiten på vickan , hmmm . den är väl en hiss, gillar inte henne make i nyllet den här ggn mnen det är väl en anna sak

#12 - - Melina:

rätt klassisk och fin men gillar henne smindre och mindre pga. hennes fula frilla

sv:jag jobbar extra i kassan på Mio Möbler :)

#13 - - micaela:

Sv: Ibland och ibland inte, beror på om jag har lust..;D

#14 - - Ida Björck:

svar: det blev festande för min del igår :) <3

#15 - - Lia:

okej :P

hehe nej jag ska inte göra så mkt tror jag

hälsa påå min pappa bara hehe :D

puss

#16 - - Zäta:

Hiss, hon ser väldigt softisikerad ut :) till skillnad från alla hennes tajta, korta fodral klänningar.

#17 - - Erika:

snyggt, passade henne bra

#18 - - Anonym:

Hej stumpan...Denna helg är en slappo helg med ska i kväll hem till svärfar o fira hans fru..Själva då? kram

#19 - - tilde:

diss måste jag tyvärr säga.. kolla gärna min blogg där jag just skrivit ett inlägg om victoria beckham och ännu ett par skor som borde vara helt omöjligaatt gå i ;P

#20 - - Tina:

Tycker den är toksnygg. Så en annan bild när hon bara hade västen och ingen skjorta under, det var dock ingen hiss.

#21 - - Marie:

Jaa! Tack, =)



Idag ska jag fira min syster som fyllde år i onsdags. sj då? :)



#22 - - Erika:

sv: i idol?

#23 - - .Pjumas. ♥:

Än har han inte bjudit ut mig, men det kommer väl om några år :D

Man vet aldrig vad som tvinnar i sin killes huvud :D



Hur länge har du och din pojkvän varit ihop ?



Händer nog inget under helgen, sitter väl bara hemma!



Puss!

#24 - - CAMILLA:

HISS!!! självklart :D vad tycker du?

#25 - - andrea:

sv: jaha, okej:) inte gjort så mycket faktisk mest slappat:D själv?

#26 - - Fanny:

Superhiss! Skitsnyggt!

#27 - - SaraH:

Det blev entrecote med hemmagjord klyftpotatis och bernaisesås,sallad och ugnsbakade rödbetor med getost,valnötter,päron och ruccolasallad! Jättegott.. Vad såg din för film?

Jag hålle rpå Alice och Anna i idol:) Du då?

#28 - - sadia:

tycker faktiskt dne var väldigt fin :) hiss!

#29 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

jag hissar :)



ikväll blir det ut och skaka rumpa, för din del då?

#30 - - jenny:

hon passar i den outfiten tycker jag, den ser avslappnad ut endå : )



sv: Ikväll vet jag inte riktigt..blir nog lugnt :) själv då gummsi?

#31 - - HANNA:

SVAR okej, vad mysigt! :)

okej, vad blir det för bio då? :)



jag ska bara ta det lugnt, är barnvakt nu :) hihih



PUSS

#32 - - Alexandra:

Hiss!

Passar henne

#33 - - Jannie:

Designa ditt eget armband!

På chirlii.blogg.se kan du designa ditt eget armband, välja mellan en mängd olika färger, berlocker och kombinationer. Gör ett speciellt för dig!

Vi ses där!





Hiss! Love it!

#34 - - ardiana:

diss, för höga byxor :/

tackar:) vi var ute på en fest, rätt skoj.

Ihh låter mysigt :)

#35 - - Al!ce:

diss! hon är för smal i ansiktet :P

#36 - - eelinjohansson:

nja inte mkt , just nu sitter ja hos en kompis du då? händer det något roligt ikväll? puss

#37 - - LOO- vill du vinna veckansblogg?:

Händer idag då?

#38 - - Isabelle:

hiss, men skorna var väl lite läskiga iallafall :D

#39 - - charlina:

hiss, gillade inte hennes frisyr men annars var de snyggt :)

#40 - - Mjke:

Ja.. Håller på att småstäda nu.. Själv då?

#41 - - Tösens M a m m a:

Jag tycker det var snyggt=)

#42 - - Patricia Klinteberg:

Jag hissar outfiten, helt klart! :D

#43 - - Nitania:

Victoria Beckham är alltid en hiss! Särskilt i den där outfiten. Supersnyggt!

---

NY TÄVLING HOS NITANIA Vill du vinna ett presentkort på Kicks eller Makeupstore, till ett värde av 250 kronor? Delta i tävlingen på min blogg http://nitania.blogg.se/2008/october/tavling-presentkort-pa-smink-for-500-kronor.html

#44 - - ERIK:

Hissen! :)

#45 - - Lisa:

det blir nog kompisar för min del, självdå stumpan?=)

#46 - - RL:

sv: taack! <3 ja det är bra. själv?

#47 - - katarina:

en kille i skolan ;) har ALDRIG lagt märke till honom förut, lr jo jag har sett honom men han var inte min typ, trodde jag iallafall, så i onsdags börja jag lägga märke till honom, han började prata med mig, sen dess har jag varit "kär" ;D



puss

#48 - - Stina:

Jag tycker hon är riktigt snygg här. Men själv skulle jag inte ens kunna balansera stillastående i dessa klackar. Jag gillar hennes nya frisyr med :)



Det ska bli skönt med en lung helg. Bara mysa med sambo och djuren :) Jobbet är riktigt bra, man får såp mycket tillbaka. Sen är det såklart rätt mentalt slitigt ibland.

#49 - - mimmi:

Ska plugga lite sen vara med anton, själv då??=)

Puss

#50 - - fanny:

jo typ, sjdå:)?<3



å förässten, jag tycker den är hiss:) hon passar i allt!

#51 - - Cajsa:

heh, ok.

Jag vet inte. Bara gå runt med mig kompis. vet inte om vi kommer kunna gå idag. kanske att vi får skuta på det tills i morron.. :/

#52 - - Alexandra:

sv: Hihi ^^ tackar. Vi har varit på Gekås :P ganska olägligt tycker jag.. men helgerna är fullspäckade annars så vi hade inget val :P

#53 - - amina:

Tävla om adidas tröja.

Du kanske inte har råd med att köpa en egen?

Nu kan du tävla om, du kan få vilken färg du vill du, och vilken storlek du har.

Det kanske du som vinner? varför inte delta ?

lcyka till puss. ♥http://aaamiina.blogg.se/2008/october/tavling-om-adidas.html#comment

#54 - - amina:

Tävla om adidas tröja.

Du kanske inte har råd med att köpa en egen?

Nu kan du tävla om, du kan få vilken färg du vill du, och vilken storlek du har.

Det kanske du som vinner? varför inte delta ?

lcyka till puss. ♥http://aaamiina.blogg.se/2008/october/tavling-om-adidas.html#comment

#55 - - Hanna:

sv; hehe jag med :)

hehe okej, köpte du något då på stan? :D



idag vet jag inte riktigt vad jags ka göra, troligen bara vara hemma och ta det lugnt (:

själv då? :)

<3

#56 - - Meg:

hiss, fast inte något jag skulle ha på mig ;)

#57 - - Tess:

Hiss för min del med!



Sv. Allt är bra med mig, jag är lite seg bara! Hur är allt med dig?

#58 - - alec:

idag har jag gått en timmes promenad med en vän :) sen nu ska jag vila, blir så trött av alla mediciner. vad ska hjärtat göra då?



LOVE

#59 - - Louise:

Med mig är det bara bra :)

#60 - - Sandie:

jo jag blir väl bättre för varje dag som går så det är skönt.. Får lite återfall då och då bara.

Vart ska du någonstans?

Puss

#61 - - alec:

varför? gumman är det inge bra???

love ya

#62 - - bella:

den är snygg- men hon är för smal :/

#63 - - Jennifer:

svart: Men åhh, tack ! Jag är hos min pojkvän nu, ska nog kolla på film men ville bara checka läget i mn blogg :D sj då?

#64 - - Anonym:

Hon är så himal snygg..men hade inte skadat med några kg mera på henne..

#65 - - Emma:

ja :)

imorgon som nu är idag är det en artonårsfest som några kompisar fixat som jag ska på =) själv då?



puss

#66 - - Ida Björck:

svar: jodå det var kul :)

inget alls, själv? :) kram <3

#67 - - N A T A S C H A:

hehe sötan =)

de blir mama mia :D

själv?





<3<3<3<3

#68 - - Anonym:

Ska du resa bort eller? Det är bra med mig...Kram

#69 - - Erika:

sv: tack så jättemycket!

det är bra , själv? :)

#70 - - Lisa:

Jorå absolut :) låter toppen det!

Idag ska jag bl.a färga håret, umgås och så. Vad ska du göra?



Kramar!

#71 - - Carro VIBED:

vet inte, sjäääääääääääääääääääääääälv?



KKKKKRAMM

#72 - - Anna:

hissa skorna, men resten är en diss, hon ser för hemsk ut nu för tiden..

#73 - - Josse:

Sv: Okej :) Imorn ska jag till mamma och ha träning, dd? :D

#74 - - Anonym:

kul att du gillar våra blogg, gillar din med :D allt är bara bra med mig, hur är det själv?

#75 - - H*:

- haha neh min kompis kompis hade fest så vi drog dit , skitkul , haha du då ? pusspuss

#76 - - Jenny:

ja i helgen... igår var jag ute, fast jag tog bara 1 drink, äter ju medicin. imorgon fyller danne 18 så vi ska fira han idag, och sen ska jag vara fyllechaffis inatt. imron ska vi ut o äta, familjen , och jag ska jobba på natten, händer för din del i helgen då? <3

#77 - - L o t t i i i z z:

Jag tyckte att det va en hiss, helt klart :D Va snyggt!



Jag jobbar som kassörska och står i delikatessen i en butik i närheten där jag bor :) Trivs väldigt bra! jobbar du? eller du studerar?



Hoppas att du har haft en bra dag :) ? kram!

#78 - - anna:

okej:P i helgen ska jag bar ta det lugnt, mycket skönt. Ikväll ska jag träffa tjejerna mina och gå ut och äta & så :) dudå? Puss!

#79 - - Cassandra:

Svar: Jadå, jag mår super :) Själv?



Kram

#80 - - Lisa:

Hiss, hiss, hiss! :D Har du tid över så droppa en kommentar i dubbelbloggen om vad vi kan göra för att förbättra vår blogg! Ha en bra lördag. :)

#81 - - Sanna:

Jag tycker den var skit snygg, men what the hell, vad har hänt med hennes hår?! Det var ingen hit precis, usch och fy säger jag om det. Vad gör du idag sötnos? Kraaam

#82 - - Emma:

Enligt mig, diss. Skorna är ju för gräsliga!

#83 - - Lexie:

hiss :D

#84 - - Karoliina:

tyckte den outfiten var jäkligt snygg.

synd att yngre ser upp till henne... benget är vad hon är. inget alls snyggt att vara så smal och absolut inte hälsosamt...

#85 - - Your dream closet -,:

tack det äör bara bra :) Förutom att mitt intrenet hemam går jävligt segt... men det visade sig att jag förbrukat de Mb'. som jag betalat frö den här månaden, haha illa. Nu sitter jag på jobbet =)



vad gör du gumman?

#86 - - Liene:

sv: J,a jag gör nog rätt som inte dricker än! Med mig är det bara fint:) HUr är det med dig?



Ett sklockrent hiss! Älskar den stilen:)

#87 - - Matilda:

Sv: Idag har det varit mkt träning och så stan :) hittade lite fina saker, hehe.

Allt bra med dig? <3

Kram!

#88 - - Jelda:

HISS!

#89 - - anna:

svar: har varit och jobbat i varberg, kom precis hem :) själv då?

#90 - - josefina:

okeej, det lät ju mysigt :)

jag ska bort på middag=)

puss!

#91 - - Linda:

Kasn inte hjälpa det men har alltid gillat henne!o hennes smak!sedan att hon är alldeles för tunn & smal är en annan femma=)

#92 - - Helena:

Sv: Tack :) din är också fin!

Jorå helt okej antar jag, själv?



puss

#93 - - Lotta:

Hiss, hon passar väldigt bra i det! =))

#94 - - SARA:

Det är bra med mig :) Hur mår du ? Kram

#95 - - jenny:

sv: hihi virrhöna det har du ju redan frågat idag ;)

#96 - - nadja:

Hiss så klart,,! Dock ser det lite skrämmande ut när hon r smal och långt. men övrigt hiss hehe



#97 - - Cajsa:

hehe vi kunde gå! :D Nää men det blev så sent som jag vaknade och därför trodde jag att hon skulle skjuta upp det men det blev inte så! :D

Har du gjort idag dåe?

xx Cajsa

#98 - - sara:

Jag vet inte, både och. Hon är så smal så det ser inte så bra ut på hennes kropp!



ha en bra kväll

#99 - - NIKKI:

hiss

#100 - - Frida:

själva outfiten i sig är riktigt snygg. Men jag är så trött på att alltid se henne i slimmade kläder. Hon behöver lite mer fett på kroppen och kläder hon faktikst kan andas i

#101 - - Amanda:

Hiss! Fast jag är lite trött på att aldrig få se henne i ite mer avslappnade kläder.. Men outfiten är snygg!

#102 - - Rebecka:

tycker det var en snygg outfit :)

#103 - - sandrahedman:

Snygg outfit. Första bilden jag sett på VB på länge utan att hon kvävs av sina egna bröst...

#104 - - lina:

tycker den outfiten är uper snygg och stilren

Till top