Happy birthday

Wohoo!
Ja, jag är så pass sorglig så jag säger; Grattis till mig själv!


Idag för er som inte vet så fyller jag 19 år idag, inget speciell ålder utan bara en mellanlandning till 20!

Kan ju även passa på att säga att om ett par timmar så ska Tony ta med mig på en riktigt härlig födelsedags resa!
Vart vi ska har jag ingen aning om. Han tänker inget säga förens vi står på platsen.

Men vad jag vet är att vi kommer hem om ett par dagar och att vi inte kommer vara i Sverige. That's all i know! 
Spännande va? 

I think soo!

Nu när jag är borta vill jag ha en massa kommentarer att gotta mig i och jag kommer svara på alla jag får! 

För den som vill skriva något fint till mig, kommer jag dra som veckans blogg och kommer finnas på varje inlägg jag gör, under 7 dagars tid.  

Låter det som en bra överaskning för er? 
Men då ska det stå något fint + att ni är med och tävlar!
 

Ha en fantastisk dag! 



 
#1 - - sofie:

Grattis på födelsedagen, väldigt härlig blogg måste jag säga .. roliga och lagom långa texter med sköna bilder till, underbart.

#2 - - Bea:

Grattis! :D

#3 - - Therese:

ETT STORT GRATTIS TILL DIG SÖTNOS!!! kraaaam om !! Ja jag mår bra, lite irriterad bara. Jag försöker göra en explosion i photoshop men de tär jättesvårt. Jag skulle gärna vilja vara veckans blogg :D Det skulle vara roligt! Jag tycker du är jättetrevlig och har en mkt spännande blogg som jag läser varje dag! Så..jag är gärna med och tävlar, och du, HA DET UNDERBART NU I UTLANDET!!!!

#4 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#5 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#6 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#7 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#8 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#9 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#10 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#11 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#12 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#13 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#14 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#15 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#16 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#17 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#18 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#19 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#20 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#21 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#22 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#23 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#24 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#25 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#26 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#27 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#28 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#29 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#30 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#31 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#32 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#33 - - H*:

- GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS BABE <3<3

#34 - - Rebecca:

grattisgrattisgrattis :D

#35 - - Anonym:

GRATTIS GRATTIS till dig. Kram å ha en bra dag.

#36 - - GM:

Grraaaaaaaaaatttiiis världens bästa Louise =)



Ska jag skicka ett kort? :)



Kramar i massor

#37 - - josse =):

Idag ska jag gå i skolan, mer vet jag inte, dudå? =)



kram! :D

#38 - - Anna:

Men det är alla fall bra, det visar ju att träningen har gett resultat :)



GRATTIS!!

Måste ju säga det med en gång liksom :)

Idag ska jag bara chilla och ta det lungt :)



hoppas du får en helt underbar födelsedag gumman <3

#39 - - Alexandra:

STORT GRATTIS !!!

Hoppas du får en himla fin dag på alla sätt och vis :D



sv: Äh, nu ska vi väl inte prata om mig (fast jag mår bra ;P)

#40 - - Erika:

Grattis på födelsedagen :D Hoppas du verkligen får super kul på din dag & med min kille :)

#41 - - Mimmi:

Godmorgon! :)

svar: ojoj, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN TJEJEN! :)

Vad spännande det låter, hoppas ni får det riktigt rikgit bra så får du berätta vart ni åkte osv när du kommer hem igen :)



Idag är det skola och plugg som gäller, samt kanske träffa pojken senare :)

Puss!

#42 - - Lisa:

de r prao idag också, självdå?=)

#43 - - Sannah:

SV; Jajjemen!

Ida blir det jobbet, Sen ikväll så har jag träning. puh..

Självdå ? =)

GRATTIS BTW! ;D

#44 - - SARA:

Stort Grattis vännen! Och hoppas ni får en underbar resa, vart det än bär! Spännande ;)

Idag ska jag bara slappa.. Kanske åka och gymma om jag har ork ;) Kram

#45 - - Linda:

sv: skönt att höra :)

idag är det skola och så, själv då?



GRATTIS I EFTERSKOTT ♥

#46 - - Dress Like a Princess:

Fyllde du år igår gumman? GRATTIS i efterskott

#47 - - manuela:

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SÖTAN!:)

#48 - - Tösens M a m m a:

Grattis grattis! Hoppas du får en bra dag=) själv ska man plugga:(

#49 - - Your dream Closet -,:

jag var faktiskt nere på kurs i göteborg :) det handlade lite om modellade, men mer om vad som händer bakom kameran. Följde mest med för att det var kul, mebn läroroikt faktiskt.



Nu sitter jag på jobbet igen :) ar verkligen hur trött som helst imorse ! usch för att gå upp tidigt varenda morgon :P



ad gör du idag tjejen?

#50 - - ardiana:

Var ska du åka?

Ska plugga :)



GRATTIS GRATTIS!!! Hoppas du får en bra dag idag :P

#51 - - anna:

godmorgon! och grattis! :D

#52 - - SveaJ:

Grattis, hoppas din dag blir fin :)

#53 - - HANNA:

SVAR Okej! Vad mysigt att åka iväg någonstans och inte veta vart, haha. Jag skulle ha vart lite orolig och nervös, men det antar jag att du redan är så, haha!



Hoppas du får en supertrevlig födelsedag med din sambo, och att du får en dag att alltid minnas och komma ihåg, sånna dagar behövs och nu förtiden är det inte ofta sånna dagar existerar, så ta vara på den du får nu! Och du, njut!

#54 - - Carmen:

sv:

ja men det ska bli kul, istället för att försöka sälja kombi-lotter vill säga :P hahaha



ååhhh gud vad mysigt :D

jag ser bara fram emot att min pojkvän ska komma hem från sin resa hahaha :D



pusspuss

#55 - - Ida Björck:

GRATTIS GUMMAN <3

#56 - - Linnéa:

Grattis! :D

#57 - - Melina:

Grattis!"

#58 - - mimmi:

Grattis!:D

Jodå detär bra själv då?=)

Puss

#59 - - Stina:

Grattis igen :) Hoppas ni har det underbart nu! Själv håller jag mig inne i ruskvädret och pluggar.

#60 - - Rockabilly babe:

Ja.

#61 - - Jennifer:

Okej, ska testa den nästa gång jag hittar den iaf :D Jag har nyss klivit upp ur sängen, vad gör du ? ;P

#62 - - En Älskarinnas Bekännelser:

GRATTIS!!!!!

#63 - - zandraa:

ojkej nice. för jag orkar inte .

sådär hur e det sj då?

#64 - - [ ♥ mama till Gabriel ]:

hej.



vill bara säga sorry för att du har väntat länge på din design, men har inte tid att sitta att göra gratis design åt alla för att jag har en bebis att ta hand om.

men jag gör din design så snabbt som möjligt.

#65 - - alec:

åh baby vad roligt..



Va inte ledse för att jag mår dåligt älskade vän, det löser sig, önskar att vi kunde träffas och ge varandra en lövhöstkram, för du och jag behöver det..



FRIENDS FOREVER AND EVER mitt gullfjun..

Hoppas resan blir underbar, och att du tar hand om dig.. Jag ska försöka göra det, och sen när du kommer tillbaka så kan jag säga att det är bra..



<3 love

#66 - - Zäta:

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :D

#67 - - Jag och fotbollsspelarn:

Gud va spännande! GRATTIS för det första, hoppas vi får uppdatering om vart ni varit sen!

#68 - - NatalieRantanen:

- Hehe, Nej de är ju bra att göra de nån gång.

med mig är de underbart.

hur äre med dig då? .

PoK

#69 - - Anonym:

GRATTIS! =) <3 Hoppas att du får en jätte bra fördelsedag!



SV: Det är bra med mig, lite förkyld dock, hur är det med dig? :D <3



#70 - - Louisa:

(förra inlägget var från mig, glömde skriva namn ) ;)

#71 - - NatalieRantanen:

GRATTIS : D

#72 - - sandrahedman:

sv: Haha verkligen.



Jodå, det är superbt! Själv?

#73 - - Mjke:

God morgon! =)

Jobbar på Stadium jag.. Själv då?

#74 - - Carro VIBED:

PRAO! fast hos coca cola. kram

#75 - - Mia:

Nu tänker jag vara så cheezy att jag tänker skriva något fint vare sig jagt ävlar eller inte.



Ha en UNDERBAR födelsedag! Skynda dig hem så att vi alla andra kan få läsa om ert lilla äventyr! :)





Puss!

#76 - - Marie:

Grattis på födelsedagen gumman!!

Hoppas du får en underbar dag och att överaskningen är toppen!



jag ska strax gå och jobba jag.



kram

#77 - - Julia:

GRATTIS GRATTIS GRATTIS gånger 1000. Hoppas du får en underbar dag



Just nu i bloggen håller jag en utlottning/tävling där man kan vinna en header designad på dina vilkor. Låter det intressant kanske?

http://jsomijulia.blogg.se/2008/october/lotta-ut-en-header.html

#78 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

stort grattis!! =)

#79 - - Nikolina anonym:

jag mår helt okej själv? :)

GRATTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIS !!!!

#80 - - jenny:

sv: haha jag är fan nervööös för din skull, FAN Vad roligt! Ha the best time ever nu gumman ;)

Idag ska jag bara tråka mig o städa o tränaå sånt..fast träna är kul ;) kraaam och GRATTIS!

#81 - - Ellen:

GRATTIS! Hopaps du får en grym födelsedag och en fin resa! :)



Jag mår bra, fick dock ingen sömn inatt så är sjukt trött! Sj då ?



Kram!

#82 - - Sanna:

Stort grattis gumman



Vad spännande det låter, hihi ska bli kul att få reda på vad ni gjort sen. Puss å kram

#83 - - e m m a:

Svar: Hoppas att ni har en underbar vistelse tillsammans. Är så grymt nyfiken på vart ni är någonstans!! Du får berätta allt när du är hemma igen. Grattis ännu en gång.



Jag mår i alla fall mycket bättre idag och är full av ny energi, helt underbart! Nu ska jag göra frukost och fixa lite här hemma!



Hörs när du är hemma igen! Kramar



(Och visst är jag med och tävlar..)

#84 - - L o t t i i i z z:

GRATTIS på födelsedagen snäckan :D Hoppas att du får en riktigt fin dag!!



Sv: ja jag hoppas oxå att jag kommer hitta ett annat jobb i sinom tid.. är ju väldigt sugen på att läsa till makeupartist eller stylist :) Så vi får se. thihi!



Igår va jag hemma hos mamsen och babblade en massa :) Alltid lika skoj! Va hittade du på med igår? Hoppas att allt e fint med dig idag?

Kram!

#85 - - Carro VIBED:

SJÄLV?

#86 - - Carro VIBED:

När din lilla båt har legat så länge för ankar i hamnen att du börjar få för dig att den är ett hus, när din lilla båt börjar skjuta rötter i gyttjan vid kajen, då är det dags att styra ut.

Till varje pris måste du rädda båtens seglarsjäl och din pilgrimssjäl.

#87 - - Carro VIBED:

jag är med och tävlar! :)

#88 - - n ' en skön lirare:

Okej, tack endå :)

#89 - - KelocC:

Grattis! :)

sv: inga speciella planer, själv då? :)

#90 - - ciara:

Grattis på födelsedagen!!!

Om man ändå vore 19 igenL

ciara

#91 - - JOANNA:

sv: visst är den! vad ska du göra idag sötaste?<3

#92 - - Fia svarar:

Grattis grattis får man säga då:)



Ska ner på stan jag och betala räkning och sen handla present till min sambo som fyller 25 på måndag nästa vecka. Så får se vad man hittar på åt han:D

#93 - - sara:

grattis! :)

#94 - - sadia:

nämen grattis grattis :D

#95 - - Becca:

GRATTIS!!

Jo,det är bara bra med mig,själv då?

#96 - - Jonna:

Grattis på födelsedagen, hoppas den blir bra! :)



#97 - - josefina:

grattis=)



men gud vad kul att få komma bort ett tag, det skulle jag vilja=)



jag vet inte varför jag mår bara sådär, kanske derför mitt liv är uppochner just nu



puss gumman!

#98 - - anneli:

GRAAATTIIIS sötnos :) hoppas u får världens finaste dag..



tack hjärtat..



pusss

#99 - - Emmelie:

Grattis på födelsedagen!



Jag hoppas att överraskningsresan var riktigt underbar, det ska bli spännande att få läsa vad det var - men är ju otroligt nyfiken nu... :)

#100 - - qube:

Grattis :)

#101 - - Hayley:

Grattis grattis. :)

#102 - - alexandra:





Fyller du år idag? Congratz hoppas du får en jättebra dag :) Jag må hon leva jag må hon leva.. haha



Goodie :) nej idag är jag ledig så då ska jag bara slappa dudå? Puss!





#103 - - Angelica:

taaaack sååå mkt du ! =)



#104 - - H*:

- lungt babe : ) haha kan tänka mig det fan , ha en jävligt bra dag nu fan ;d well ska snart in till landskrona bara du då ? : ) puspsuss

#105 - - Maria:

grattis grattis grattis! hoppas att ni får det helt underbart!



jag ska inte göra något speciellt idag, kan ju vara skönt det med :). ha det som sagt amazing på er resa!



kram :)

#106 - - Carro:

sv: De e bara bra! :) själv?



Grattis på födelsedagen!

#107 - - Petrich:

inte mkt :) själv? puss

#108 - - Helena:

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!! =D

Har du önskat dig nå kul?



Ne, föredrar att titta på fotboll framför att spela det =P

Min kompis som håller på att sluta röka samtidigt som mig mår värre än vad jag gör. Han håller på att klättra på väggarna nästa =/ Tycker synd om honom.

#109 - - emma:

svar, njae det är väl sådär, puss!

#110 - - ♥ Nadine:

Grattis grattis! :)

#111 - - ebba:

Grattis på dej bästa kusinen! hoppas att du får en riktigt trevlig överraskningsresa med tony nu då! saknar dej i massor! kan inte ens komma ihåg när vi sågs senast... :( vi måste bestämma ett datum så att jag kan ta ledig från jobbet och komma och hälsa på dej i sthlm. ha det bäst nu! puss å kram från kussen ebba

#112 - - Sara.:

kolla gärna in min blogg:)

ha en trevlig dag!

#113 - - Frida:

hihi vad mysigt att bli kidnappad :P hehe!

Hoppas du får en super resa :)

#114 - - nadja:

Grattis på 19 årsdagen gumman!!



naww..du e också söt!



spännande o se vad killen gjort till dig...ha det bäst!! Puss o kram

#115 - - Anonym:

grattis grattis till dig ååååå så spännande ´hoppas du får de bra på de hemliga stället





kolla i vem jag grattar i dag :-)

#116 - - Anonym:

kommentarern skrev av erika glömde he he

#117 - - Anonym:

kommentarern skrev av erika glömde he he

#118 - - Rebecca:

nemen vad spännande :D du får berätta vart du är när du väl vet:D jag mår bara bra, själv då? :D

#119 - - Lisa:

GRATTIS! :D

#120 - - nosh:

Grattis söta tjej! Hoppas du och din karl får det super under den hemliga trippen som du bara MÅSTE skriva om så fort du landar hem igen!



KRAM!

#121 - - natascha:

haha coolt hur kan du ryska :P`?







puss sötan <3

#122 - - fanny:

haha okej :) hoppas ni får det trevligt!

grattis!<3



jo jag mår ganska bra, sjdå :)?



puss

#123 - - Lisa:

Jaså, nämen oh :D lät spännande!



Ja jag mår sisådär.. funkar åtminstone. Själv då?

#124 - - Anonym:

GRATTIS :)

#125 - - andrea:

Grattis:D ha det så jättebra:D

#126 - - Ida:

oj vad mysigt. så du vet inte vart ni ska då ?! :P



Jag har jobbat en stund, sen så har jag vart hemma bara!



Pyss å kram

#127 - - Josefine:

Grattis igen då :D

#128 - - LIFE BY Marielle:

GRATTIS GUMMAN! :) tror din boy kommer åka med dig till norges gräns och norge. Eller? Spännande haha :)



Vad roligt, vill verkl vinna dagens blogg! för vem vill inte bli länkad under en vecka? nått fint.. du skriver jättebra och blir alltid så himla glad över dina kommentarer. Kram!

#129 - - Sessan:

Grattis grattis =)=)=)

#130 - - Josefine:

men då måste man ju säga, grattis :DD



SV: jadu, skola, inget annat bestämt ^^ plugga osv.osv ;)

själv?

#131 - - Emma:

sv: tack så mycket! hoppas din dag varit bra :D

#132 - - Isabelle:

Idag har jag haft matte prov, just nu händer inget speciellt :)

självdå?

puss

#133 - - therese:

Grattis! Ha en bra dag^^

#134 - - Johanna:

åh, hoppas du har det jättebra! :) jag är riktigt avundsjuk. :)

grattis på födelsedagen också!

#135 - - Nelli:

Well, good!



Inget speciellt händer idag,

bara data och tv. sj da?





btw, några tips på bra modellagenturer för korta..då menar jag 1,64cm o så ?

#136 - - Anna:

Grattis på födelsedagen!

#137 - - Liene:

sv: hehe:D Min dag var bra.



Spännande med resa utomlands och stort grattis till dig!:D

#138 - - Katarina:

jadu här händer inte mkt =) sj ?



puss & grattis på födelsedagen

#139 - - Marre:

Grattis på 19-årsdagen, sötnos! Hoppas ni får en underbar resa vart ni än hamnar :)

(Jag är med och tävlar!)

#140 - - Alexandra:

Grattis!

#141 - - Stephy:

GRATTIS!!:D

Idag så har de varit skola och verkligen slå mig ner och göra min uppsats!! OMG, jag kom nämligen ingenstans igår:S

Nå gumman, fått nåt fint idag då?

Puss Söt!!

#142 - - Nina ♥:

svar: hihi hoppas ni har trevligt! :)



grattis sötnos!!

kram/nina

#143 - - .Pjumas. ♥:

Allt är okej med mig :) Hoppas du oxå mår bra ?!



Puss!

#144 - - Anonym:

hejsan tävla på min sida vetjag

#145 - - JOSEFINE:

nu är jag tillbaka med bloggen igen :) kika gärna in!

#146 - - Amanda:

Svar: Absolut! :D



Med en enkel tulipan på bemärkelseda´n, jag har den äran, jag har den äran att gratulera!

Haha, ha en fin födelsedag sötnos! Pussar!



(kanske inte ett asfint inlägg men veckans blogg skulle ju vara kul om du tycker att min blogg är "värd" det! :d)

#147 - - Lisen:

GRAAAAAATTIIIIS!!! Supersöt blogg :D

#148 - - Hanna:

sv; hehe okej,

hoppas verkligen att du får det kul! =)

Nae, skola och sen hem o plugga lite o så ;p



Grattis grattis! Hoppas du får en underbar 19års födelsedag, väntar på att höra vart ni åkte nånstans! ;D hihi

puss<3

#149 - - Carolina:

Svar: NÅÅÅE, men blev du så glad så kan jag gratta igen då haha. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN (denna gång i efterskott) HAHA :)



Oj, vad ska man skriva för snällt så att man blir veckans blogg. TYP GRATTIS IGEN, och jag fetdiggar din röda hårfärg ;)

#150 - - Linda:

Åh sötis där, man gratulerar!Spännande med en hemlig resa sådär!

Jaaa jag är ju bara så himla nöjd med frillan=)

#151 - - RL:

GRATTIS!! <3 :D



min dag ahr vart ett helvete. klassresa till vadstena -.- sälv? ;D

#152 - - laijna:

GRATTIS :D



Svar: jag har ridit i ungefär tre år :)

#153 - - Flickorna:

Det skulle vara roligt om du ville titta in i våran blogg och kanske slänga en komentar!

Kram Skellefteå Flickorna

#154 - - Evelina:

Kolla in BuyorSell.blogg.se, där kan du annonsera GRATIS! Du kan ju också fynda bland alla annonser som ligger ut i bloggen nu.

#155 - - ERIK:

japp, allt bra med mej :) dej också?

#156 - - Lexie:

ikväll är det tv som gäller :) sj? :)

GRATTIS :D

#157 - - Karin:

Stort grattis på din dag!

#158 - - Linnéa:

Grattis på födelsedagen!! :)

#159 - - Whitney:

sry för ja svarar så sent på kommentaren men ja dansar street/hiphop, disco och ragga. + nu även lite samba.

dansar du något?

idag mår ja helt utmärkt. hur är det själv?

#160 - - Emma:

GRATTIS!

#161 - - Sassy:

Grattis i efterskott!

Hoppas du hade en underbar födelsedag!

#162 - - JOSEFINE:

grattis :)

#163 - - Sessan:

Idag är datumet som skänker struktur, en harmoni som vägleder dig i rätt riktning. Likt ett vagt fragment flyter mina tankar iväg, fastställda, förutbestämda och redan brukade. Igenkända känslor, med hjälp utav ett tänt ljus - lyser upp minnet. Sprakande förblir orden och endast ett brus för hörselgången, ej uppfattade. Troligen missförstod jag, deras komplex och rädsla för nya ting. Smarta tjejer skriver löften i blyerts, men dagens datum går ej att sudda ut. Kantlinjerna stärks alltmer och bläcket signaliserar ett trohetslöfte - obrytbart. Det uppenbara synes i texten, relativt konkret. Men mina bokstäver lever endast i pennan jag bär. Dagen giver en blank sida, pånytt född, redo att släpa dess abstrakta vilja. Förberedd att ge vika för frestelsen, samt att bryta sin vardagliga trend. Ett desperat försök, ett öga för begär, blundar jag för söt suget. Jag spillde ut mina känslor på dessa ränder. Ihop trasslade, likt ett garn nystan är de motparten till saknade. Formuleringen är ytterst förenklad, men har en ansenlig betydelse. Oväsentligt vem som låtit höra min bön, min längtan efter förståelse, tröstar orden och kväver mina tårar. Ett dränkt örngott samt ett förbrukat stift bär talan min, iväg, på en milslång färd..



Detta är nerskrivet från mina inre tankar, och du är den mest fullbordade personen jag har bemött, det finns inget med lika rent samt sangviniskt hjärta som du Louise!! You are my girl, and you know it!!



Hoppas att det var fint nog till veckans blogg.. <3<3<3 Hoppas på gud att du har ditt livs bästa stunder just nu, för det förtjänar en ängel vid namn Louise!!



#164 - - Jenny:

ja den är godast!!

hoppas du har det bra och har haft en fin födelsedag.. vart än i världen du är =)

<3

#165 - - Olivia:

Sv. Lite förkyld, men annars toppen :)



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :D

#166 - - mickii:

sv: ja jag gör designer och jag har gjort min egna själv och även en massa andra designers :) tack :)

Vart ska du åka nånstans? :)



jotack det är helt okej :D med dig?

puss!

#167 - - Anonym:

godnatt=)

#168 - - FEBB:

Och du.. får jag be dig om en jättetjänst?:/ Min PS och illustrator finns inte på den här inloggoingen ( min syster gjorde en ny användare till mig för att hon ska ut och resa och nu är hon i thailand så jag kan inte fråga henne om lösenordet som jag har alla bra program på är om du fattar,, haha.. ) så jag undrar och du kanske har paint, och om du orkar och vill, INGET TVÅNG(!) bara kune skriva "FEBB" till ljusrosa eller beige bakgrund, same shit - och sen lägga ut på bloggen eller ngt så jag kan ha den som en header tillsvidare? Vet inte vad jag ska göra för nu har jag INGEN och det ser ut som crap! Vet inet vem jag ska fråga.. Skulle vara supersnällt, och tänk inte på att det här inlägget är långt typ " fan u måste jag göra en bara för det" utan gör bara om du har tid och orkar. Tusen tack ändå., Kram!

#169 - - anna:

grattis i efterskott :)

#170 - - SARA - MISSCUPCAKE:

grattis på födelsedagen i efterskott söt!:

hoppas du hade en väldigt fin födelsedag!



sv: hade du en bra helg annars?

just nu sitter jag på jobbet, börjar NU :(

jaja, puss!:

#171 - - Hanna:

YEY :D GRATTIS SÖTNOS!

#172 - - Anonym:

Godmorogn.ha en skön onsdag.kram på dig

#173 - - Sandra:

Åhh GRATTIS! =) Hoppas du får en underbar dag gumman.



Ja verkligen, älskar VS-showerna.



Hon blev inte bättre, somnade in på natten sen. Så det har varit tungt.



Puss

#174 - - Bejlap:

Sv; Jo min dag har varit jätte bra!

Dock, lite trött.. Men sånt får man ta :)

Puss

#175 - - Vanessa:

Idag blir det, skola skola skola plugg plugg plugg ! =)

sjd då?

#176 - - Mariah N:

Ha en trevlig semester!

#177 - - LOO- vill du bli veckansblogg?:

GRATTIS! vad tycker du om låten "Big girls don't cry" ?

#178 - - Madeleine:

Grattis !

#179 - - melissa:

sv; de är bara så grymma.

#180 - - Anna:

Grattis på födelsedagen, hoppas du haft en bra dag!

/ Anna

#181 - - Jelda:

GRATTIS i efterskott :D

#182 - - Viola:

Grattis på födelsedagen:) Fin hårfärg du har btw:)

#183 - - Fia svarar:

:)



Idag har jag bakat lite tills sambon fyller på måndag:) Och du?? vart på kryssning läste jag. va skoj:D

#184 - - Elin:

Grattis älskliiing

#185 - - Therese:

Varsågod:) Det ær toppen med mig. sitter just nu fast i Oslo, haha! Var på konsert hær igår och missade tåget imorse.. så kan de gå;) Hur ær det med dig?

Till top