Grab a brush and put a little makeup

Idag är det bara sex dagar kvar tills jag fyller 19.

Inte för att jag igentligen längtar tilla jag fyller år, men denna födelsedag ska jag spendera hemma i Stockholm.

Tydligen så har min underbara sambo hittat på något och han vägrar berätta vad det kan vara för något.
Allt jag har fått veta är att vi kommer att gå upp tidigt, vara borta i några dagar och mer vet jag inte!
Så denna gång ska det bli sjukt spännande att fylla år.

Så jag väntar med spänning på vad detta kan leda någonstans!

Vilken är eran favorit b-day?



Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Jobbar inte idag.

#1 - - Johanna:

ikväll ska jag kramas med min käre kaaaaarl :) vad ska du göra? :)



puss

#2 - - Stephanie:

jaha ok :P tur vill se..





jorå..sj?

kram

#3 - - josefina:

jo det har vi

okeej det lät skönt

ska egentligen träna men jag är typ "sjuk"

puss

#4 - - H*:

- yes se det ;d du kommer inte ångra dig dear , haha ellerhur älskar regn ;d haha det blir bara massa mys, själv då? pusspuss

#5 - - Your Dream Closet - ,:

ikväll ska jag baar ta det lugnt. är så himla trött, förstår inte vad det är :P har bosatt mig här i sängen nu, och här kommer jag sitta. Vad gör du ikväll?

#6 - - ZArb:

Sv Ja inget speciellt... Vad händer där då? :D

#7 - - cammie:

nä , jag har inte gjort ett piss idag för att säga det så..inget direkt vettigt iafall =)

#8 - - Zäta:

grattis i förskott :D

#9 - - melissa:

grattis i förskott då :D

#10 - - Marie:

Okej, :)



Jag går på estetprogramet med inriktning musik:)

Det är som sam, men vi har musik istället för språk.

Vad går du för linje?

#11 - - laijna:

oh, jag skuller vara jätte nervös om jag var du :S



Svar: oj, så tidigt? måste vara jätte jobbigt att ta sig upp ur sängen då :S Jag mår jätte bra, själv då? :)

#12 - - SANIBO:

sv: mengud.. det kan jag omöjligt svara på ;D

#13 - - Carro:

sv: Japp många som gillar den alltså :)

Jo tack det är bra! själv då?

#14 - - e m m a:

Svar: Oh va härligt att höra.



Jo de är bra med mig med egentligen, förutom att jag har svinkoppor. Övertejpade sådana, ha ha. De är inte så mycket, de är fyra små bara.. Har aldrig haft de förut så de kom som en chock för mig..



Va har du gjort idag då söt?

#15 - - Anonym:

sv; okey, så skönt :)

#16 - - viola:

Jadu inte mycket.. finns lite läxor att göra.. sj då?

#17 - - Matilda:

Sv: Tack <3

Jag tror att han sitter på min axel.. vakar över mig och ser till att jag överlever trots att han inte finns i mitt liv fysiskt.

#18 - - Ellen:

Gud va romantiskt det låter :) Grattis i förskott

#19 - - Anonym:

jag ska snart ut med en kompis på en liten promenad:) durå? kramar

#20 - - Emmelie:

Det låter spännande, det där med din födelsedag! Den blir säkert helt underbar.

#21 - - cammie:

ah,ok. Jag ska tusan hålla utkik efter det här i Oslo. En vacker dag springer jag väl på dem. hehe.

#22 - - e:

grattis i förskott :D min kompis fyller år på sön!

ja verkligen tänk att få se ut som henne.

har sett hela säsong 1 och till avsnitt 6 på säsong 2! :D kollar du också på d?

#23 - - Mimmi:

svar: Tack gumman! :) Jag ska se till att bli bra så fort jag kan.



Ikväll ska jag få träffa pojken, han är på väg hit nu så jag sitter och väntar på honom :) Vad ska du göra ikväll?

Puss!

#24 - - Lexie:

japp, det är min kran :D

idag har jag vart i skolan :) sj? :)



åh, vad spännande det låter!

#25 - - Stephanie:

va vadå lossna?? :O



skall kolla på tv=) dudå?



kram

#26 - - Nina:

svar: åååh tack vad snäll du är!! <3



ikväll ska jag kolla på greys anatomy & sy lite. :) vad gör du själv??



puss & kram sötnos!!

#27 - - louise:

Naturhistoriska riksmuséet.

Jo den har varit full med tåg! :P

Händer ikväll??

#28 - - GM:

Ikväll ska jag plugga lite tror jag =)

#29 - - Hanna:

Åhh va mkysigt med överaskningar! Du får dela med mej av vad du gjort när du kommer hem då :) Min dag har ej vart så toppen, men de går. :(

#30 - - Anonym:

Okej ;)

Jag har bara pluggat, städat och dansat :P

#31 - - Cajsa:

jo, vill låna av mamma men hon kommer aldrig tillåta det så jag får göra om min beställning senare eller någe.. :P Men jag ska i alla fall fråga. det skadar ju ingen! :)

ok. låter jobbit. jag har sovmorgon i morron. Börjar 11:15 så jag måste åka häriftån senast 10:30 men då finns det chans att jag missar bussen inne i stan.. :P



Nej nu ska jag fortsätta öva på lite låtar och sen ska jag gå och lägga mig!

Puss xx cajsa

#32 - - Andrea:

sv: Ah, jag vet! haha :)



Jag läser en naturkunskapslinje i Umeå.



Åh, vad jobbigt. Då får du komplettera det med en superrolig morgondag(eller helg) :D

#33 - - mimmii:

Okej:) Tack!

Varit i rutvik och är med anton, själv?=)

Puss

#34 - - Sessan:

Jesss det är superduper bra!! Gumman lägg upp fler bilder på dig i bloggen, lite egobilder tihi..



Jobbar du imorgon sötasteee? <3<3<3

#35 - - Julia:

Fast 19 är inte så jättespeciellt ändå:D samma med 17!:D det suuuuger att vara 17:(! 17 och 19 borde tas bort! =(

#36 - - Becca:

svar.kom precis hem,fikat med en väninna.själv då?:)

#37 - - anna:

hehe jag vet inte. Jag kollar för tillfället på film sen antar jag att det blir sängen :) dudå?

Puss!

#38 - - felicia:

sv: ja det går väl sådär, okej.

nej har bara vart i skolan och pluggat typ, själv?

kram

#39 - - Lisa:

Oh, inte länge kvar :) hur menar du med favorit? dag eller år? ;)

#40 - - J.:

Sv: Jag har bara gjort mat, sett på tv och ska strax duscha, sj? 18 är en bra ålder =) (=

#41 - - anneli:

ja verkligen :)

ska jobba imorgon, usch vill inte.. själv? :)

skönt att du fick va hemma idag å ta det lugnt :)



puss gumman

#42 - - Linda:

sv: jag tänkte ta och sova nu! :P

#43 - - Alexandra:

sv: Så sött att du bryr dig :) Jag är för övrigt ett levande nervvrak

#44 - - josefina:

svar:



jag är cheerleader, så jag tränar som det

puss!

#45 - - HANNA:

SVAR har helt glömt bort att svara på mina kommentarer idag :P

står om kvällen i mitt senaste inlägg! :D vad har du gjort?



PUSS

#46 - - Mariah N:

Grattis! gillar julafton.

#47 - - stephiesmode:

åhhh, va snygg blogg!!!!

#48 - - e m m a:

Svar: Jag har mest varit hemma idag, sen så tog jag en promenad ut till min mor och far, där åt jag middag. Nu har jag kollat på Greys och snyftat som vanligt, ha ha. Själv?

#49 - - Anonym:

imorn imorn..hmm kanske ska va barnvakt, får se:) själv då? kramar

#50 - - Linn:

är det du som har gjort din design?

isf, skulle du vilja göra en åt mig? :-)

#51 - - Carro:

sv: Ledig imorgon men vet inte riktigt vad jag ska göra än.. :) va ska du hitta på?

#52 - - Jenny:

hihi

inte så mkt, vilat upp mig från sjukdom inför imorn, då tandläkaren väntar o banken o massa annat, sen ska jag tillbaka till jobbet efter 1 veckas sjukdom... vad har du gjort? puss<3

#53 - - Caroline:

kom precis hem fårn träningen...du då?

#54 - - Sandie:

Så fina bilder du alltid har gumsi =)

#55 - - Sanna:

Skönt med ledig tid, det är en kompis till en kompis som ska fota mig, för att båda ska få mer erfarenhet och jag ska få lite mer pics på mig själv, nog för att hon är duktig redan, men det är ju inte jag haha. Så denna gången är det inte för nått speciellt. Puss å kram

#56 - - Anonym:

nja inte längre :P ok.. imorgon blir det bara plugg har ett prov på fredag! ingen data alls,.. sj då?

kram

#57 - - H*:

- men nej hur kunde du glömma bort det :( haha awh. skitbra var det anyway. nu kollar jag på south park fast det är slut nu så bam börjar nu snart du då ? puss

#58 - - melissa:

sv; nej allt är ite bra.

#59 - - SARA:

Jaa, jag köpte två lampor och två hyllor som jag ska montera upp idag om jag lyckas ;) Vad har du för planer en torsdag som denna då? :)

#60 - - Viktoria:

kul att du fyller år snart :D supersnygg design föressten

#61 - - sadia:

åh roligt och fylla år snart :)

#62 - - Erika:

Grattis i förskott :)



sv: Igår så gjorde jag inte så mkt :P

#63 - - Hannah:

grattis i förskott ;)

#64 - - Marie:

Jaa, jag tycker att det är jätteroligt :D Jag kunde inte hamna mer rätt än vad jag gjorde, :)

Okej, det låter roligt, :)

I framtiden vill jag jobba med människor och hjälpa andra handikappade. Kanske som kurator, socionom eller något annat som hjälper andra. Det är mina framtidsplaner, :)

vad vill du göra?

#65 - - Melina:

grattis i förskott då :)

#66 - - Ida Björck:

svar: hihi ja exakt :) <3

#67 - - Marie:

Vad roligt med en överaskning! jag skulle dock vara hur nyfiken som helst :)

#68 - - Jasmine:

sv; Jorå det är bara bra med mig, sj?

#69 - - Mimmi:

Godmorgon! :)



svar: Okej, hoppas du får en toppendag på jobbet då!

Idag är det skola som gäller fram till tolv, sedan ska jag hem till pojken som fortfarande ligger och sover hemma hos mig nu. Och ikväll är det blog awards :)



Vad ska du göra idag?

Puss!

#70 - - Sassy:

Vad spännande det låter!



Min favoritb-day måste ha inträffat när jag var liten...nu brukar det inte vara kul att fylla år...



kram

#71 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

åh riktigt snart alltså, vad kul :)

#72 - - GM:

Det går faktiskt bra, går bättre nu än innan så det är skönt =)

#73 - - N A T A S C H A:

tack du är FÖR söt vet du det?

asso dina komplimanger värmer verkligen, verkligen . Jag menar det.

hehe kanske inte :( men var helt sårig och blodig i ansiktet när jag hade det :/ ..







puss sötan /N

#74 - - Your Dream Closet - ,:

idag är jag leidg så det känns alldeles alldeles underbart =) ska ta mig en sväng ner på stan och kolla var det tänkt. Vad ska du göra denna dag då?

#75 - - Dress Like a Princess:

heej gumman :) nu är vi påväg till stockholm

#76 - - Mia:

sv: Jadu, det ser ut att bli ännu en lugn kväll, men till helgen styr jag nog partaj. Vad ska du ha för dgi? kram

#77 - - Hanna:

Jag vet inte riktigt, allt var gått skit och vart depp bara, lite bättre idag tror jag iaf! Lägg ut bilderna sen då ;)

#78 - - Andrea:

sv: haha, mjaa. Man får iaf en bra utbildning! :)



Vad går du då?



Jag slutade tidigt idag, hade bara matte och utvecklingsamtal.



Puss

#79 - - Sweet life style:

grattis i förskott!

#80 - - e:

hehe tack :D

aa d e sååå bra massa drama :D

#81 - - Johanna:

imorgon blir det vara hundvakt :p haha, måste passa tussen till hund :)

vad händer själv? :)



opusspss

Till top