Gossip Girl!

Oh My God!

Hur spännade var inte Gossip Girl?!
Serriöst!
Lätt bästa avsnittet på länge asa. Jag dog en smula! Slutet really took my berath away!

Men vad har jag missat? Jag menar;
Vad i all världen har tagit åt Jenny?

Vad tyckte ni om dagens avsnitt?









#1 - - nicole:

Ja okej, vad jobbigt :/ Jo jag vet jätte många är sjuka nu så jag är jätteglad som är frisk :)

Jag såg gossip girl men missade lite i slutet. vad hände? :p

#2 - - Liuza:

Jag ligger där usa ligger när de gäller gossip girl, vilket avsnitt va de som kom idag? :)



Låter nice. Jag går natur natur på engelska i Internationella Engelska gymnasiet.

Va skönt att de håller på o släppa :)

puss

#3 - - sofi:

Jaaa det var så braaaa! bästa någonsin!

#4 - - JESSICA:

Hej , jo allt är fint, hur är det själv :)?

#5 - - Michelle:

Mmm men tyvärr e det inte bara roligt med ett ledarjobb!

Säger precis som du.. Precis vad som helst faktiskt! Hoppas fortfarande på att snart bli Gravid igen.. Då kan man ju börja plugga o sånt när man ändå går hemma! =)

Såå det e väl bara vänta o se vad som händer!

Kram

#6 - - felicia:

avsnittet idag var grymt bra, längtar redan till nästa söndag :)

#7 - - nicole:

Jaha okej, hehe :)

#8 - - Peaches:

ÄLSKAR GG :D var gärna med i våran undersökning! Vem skulle du "behålla" i ditt liv?

#9 - - Mariah N:

Gossip Girl är bra,såg ej det avsnittet.Nya?

#10 - - emelie:

åh jag missade ;p tänkte faktiskt se

#11 - - nicole:

Imorgon är det skola som gäller, sen plugg! Självdå?:)

#12 - - felicia:

sv: ja håller med :D

jorå det är helt okej, själv? :)

kram

#13 - - Emma "Miss Perfect":

jo allt e bra :)

älskar gossip girl ;)



// Emmsan

#14 - - M A N T H A:

hahaha ja ellerhur !! så jävla snygga :O folk säger att jag typ ha hennes läppar :P haha





Jaaa rosa bandet är viktigt alltså !!



Stort plus för din blogg jag digg diigiigigiar den :D

#15 - - H*:

- awh pusspuss

#16 - - JESSICA:

Okej, hoppas du blir bättre snart =)

Jag sitter och kollar på parlamentet men ta och plugga lite granna nu :)

Puss och Kram

#17 - - M A N T H A:

Meeen va söt du är :D



haha jag måste bara fortsätta hålla konakt med dig :> gillar hur du är o skriver !

#18 - - felicia:

sv: va bra att du håller på att bli bättre :)

har skola som vanligt, själv?

kram

#19 - - M A N T H A:

hahaha sötnos adda min msn :Dhahaha





har verkligen aldrig sagt såhär till någon annan xD

#20 - - Liuza:

jahaaa, då. Jo de blir mer och mer spännande efter de :)

japp, har pluggat 7an till 9an engelskt så nu fortsätter jag bara. Jättekul :)

btw, frågestund i bloggen, ifall du vill fråga nåt speciellt!

#21 - - nicole:

Okej :) hur gammal är du?

#22 - - amanda:

ÅH FYAN VILKEN DROG POGRAMET ÄR

puss

#23 - - E:

Riiiiktigt bra ! :)

älskar gossip girl ! :)

#24 - - ulrika:

sv: jadå, lite små krasslig bara :/ själv då? :)

#25 - - josefin:

Få en gratis sony ericsson mobil genom att bli medlem och få så många som möjligt att trycka på länken! Sjukt lätt! :D

http://www.tjenare.se/pwn.php?ID=103

#26 - - Mimmi:

Nä inte s mycket lyssnar på musik, själv?=) Kram

#27 - - felicia:

sv: okej :)

kram

#28 - - nicole:

Aha okej :) nice

#29 - - amanda:

sv: jodå sj? :D

puss

#30 - - E.:

:) Mja, jag sitter här själv och fixar bloggdesignen och svarar på komentarer, killen gick just till jobbet så jag somnar väl snart, lite plugg kanske det blir. Sj?

Puss!

#31 - - E:

svar; jaa man blir heeelt fast vid det !

#32 - - Emma:

GRATIS BIO

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=76975

#33 - - Malin:

Annars händer inte så mycket, jag är sketatrött så det blir sängen för min del nu.:)



nattinatti på dig

#34 - - Caroline:

kanon helg, själv?

#35 - - Sandra:

Ja det har tyvärr blivit det.. sen jag började plugga har vi ca 10 mil ifrån varandra..

#36 - - Michelle:

Mmm ingen hit precis! =)

Mmm hoppas med att det snart blir barn igen! =) Är såå sugen så det e obeskrivligt! =)

Jo men det e vettigt tycker jag att plugga när man ändå ska gå hemma ett år! Slipper ju ett år på Studielån! ;)

Vet du vad du vill plugga då?

Kram

#37 - - sylvia:

har ikke fult med på en stund, men har faktisk lest en av bøkene for et par år siden. Spennende!

#38 - - manuela:

kollar du på säsong 1 avsnitt 14?

#39 - - ulrika:

sv: åh tack så mkt :D

#40 - - Hanna:

Gahh, missade gossip girl, är jätteirreterad;(



:)

#41 - - MADDE:

Vet inte riktigt än. Inte hört med så många än, Lina och jag ska ha raggardag imorgon och se vad folket säger. Men vi två, sen johanna och fv-killarna om man får väga så fortfarande ;) sen ska vi väl höra med lite carlmalmstenare också. Lina har ju typ bestämt att vi ska vara här, så inte alltför många då säger jag! :P

#42 - - GM:

Såg falktiskt inte avsnittet, borde gjort det :/ men är det repris som går klockan sju på femman?



Ha det så bra.

#43 - - Sweet life style:

ja missade :P klantis

#44 - - Towa:

wahh



andra gånger jag bara råååkar ramla in



galet

#45 - - sofi:

Ja, men visste du att det inte är säsong 2 som börjat nu utan att det fortfarande är säsong 1 avsnitt 14?

jodå allt är bara bra :) själv då? puss

#46 - - nicole:

tror jag redan svarat på det :p men jag ska till skolan. själv?:)

#47 - - Linnea:

jag såg ej, var på bio istället! :p

Vad tkr du om Håkan Hellström? :D

#48 - - felicia:

sv: skola, själv?

kram

#49 - - Michelle:

hihi borde väl fixa till matte B jag med.. Men sen blir det no något med logistik och produktion.. Kanske ledarskap!

Får väl se vad som lockar till våren!

E egentligen inte så sugen på Matten... men det e ju ett måste nuförtiden... Tyvärr!

Kram

#50 - - Sandra:

Interaktiva digitala medier heter det :p i 3 år. Förenklat säger vi "medieteknik".. vad gör du själv?

#51 - - felicia:

sv: okej :)

kram

#52 - - Sandra:

Där ser man... Jag tog studenten och jobbade 1 år, var skönt att tjäna lite pengar faktiskt.. men sen ville jag tillbaka till skolbänken igen :p

#53 - - Alex:

det är illa att jag som kille skriver här på bloggen, känner mig dock som lille dan ibland:P..men gossip girl är en sjuuk tv serie som borde finnas i skoorna så alla barn lär sig hur falska alla i världen verkligen är;)

#54 - - M A N T H A:

ja ellerhur :D

#55 - - Alex:

nej de är sant alltså, jo de är nice, bättre, mitt liv fick en kick av att suga big time för ett tag sedan men har börjat återhämta mig, själv då?

#56 - - anastasia:

Åh jag tyckte så synd om jenny, hon som bara försökte att passa in:( Blair är annars min favorit, vem är din:)?

#57 - - Alex:

ouch, de är aldrig kul när saker händer..

just nu gör jag inte mkt alls, befinner på ett pågatåg ngnstans mellan hässleholm och helsingborg, du?

#58 - - Caroline:

Bara bra, själv?

#59 - - eveline:

det var super bra! :)



sv;aa de är dom verkligen!

jaha, jag ska också till alanya :) var de fint där+

#60 - - jessica:

Älskar gossip girl:D

#61 - - Sandra:

Såg inte Gossip Girl idag!!



Jadå allt är bara bra med mig. Själv? Kram

#62 - - IZZAH SVARAR:

jo visst va den söt :P

i veckan vet jag ej vad som händer jag får se va veckan har att erbjuda själv då ?

#63 - - emelie:

God morgon! :)

svar: jag håller verkligen med dig!

#64 - - Mimmi:

jag ska till vallen idag och sova med klassen till imorgon dära, själv?=) Puss

#65 - - emma:

eller hur vad har hänt med henne? jag måste ha missat nått, allt var helt rörigt haha men det var bra :D

#66 - - Dress Like a Princess:

GG är grymt!! :)

#67 - - Mimmi:

svar: Godmorgon! :) åh, det är snart ja. Grattis i förskott!

#68 - - GM:

Jaha ojdå men då har jag verkligen missat något :/ Vet du om det går i repris någon dag?



Kram

#69 - - Evelina:

Såg inte avsnittet :p

#70 - - jeanny delacruz:

tjänar du pengar på din blogg ?

#71 - - anneli:

okej :)



oj visst var första avsnittet igår på gossip girl? Tror ja missade de..



kram sötnos

#72 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

jag följer usa's avsnitt. lovar dig blir bara bättre och bättre :)

#73 - - manuela:

hahah nej det var inte så jag menade:P jag menade var det avsnitt 14 igår på TV?:P

#74 - - sofi:

nej men i på text tv stog det säsongstart;D

vad härligt att det håller på att gå över!

Jag är ledig idag så jag ska dra till myrorna nu och kolla efter lite väskor och så:) sjäv då?

#75 - - Tösens M a m m a:

Älskar Gossip Girl!

#76 - - Stephanie Ampel:

det var grymt!

#77 - - Sweet life style:

Hoppas du får en bra start

på den nya veckan :)

#78 - - Pecan - Mattias, KAKHUSET:

Ja om man ska satsa något kan man lika gärna satsa allt =) hihi

Jag vill också se.. någon idé vart jag kan kolla på serierna online? :)

/ Pecan

#79 - - erika:

50% på glitter till alla kolla in min blogg!!!

#80 - - alec:

jag har också missat... du vet du vem G är?? fattar inte vem serena har efter sig???



LOVE U!

#81 - - Eveline:

sV:okej vad bra. Ja jag hoppas det inte är allt för kallt när jag ska dit ... :)

Haft en bra dag?

#82 - - IZZAH SVARAR:

aha okej :D

trevligt trevligt :D

#83 - - tess:

säg inte så. jag missade avsnittet. vad hände? :P

#84 - - Dress Like a Princess:

ja d eär galet snygga :)

#85 - - Louise:

de va riktigt riktigt spännande! man kan ju inte missa nått avsnitt:P

#86 - - jeanny delacruz:

sv: hehe okej.

men du har ju en annons där det står att man kan tjäna pengar :P har du testat den ?

#87 - - joss:

älska gossip girl :D

#88 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

jo bara bra, med dig? :)

#89 - - alec:

det är bra med miG :)

du då gumman?

#90 - - jeanny delacruz:

sv: aha okej, funkar den bra då ?

får man sina utbetalningar och så?

#91 - - alec:

nej inget speciellt. ska snart möta mamma och fixa lite :) du då? PUSS

#92 - - jeanny delacruz:

sv: hehe okej men det var ju bra :)

hur mkt får du om man får fråga ? :$

#93 - - jeanny delacruz:

sv: tack så mkt btw :)

#94 - - alec:

du gör inget på dagarna eller gumman?

#95 - - Emelie:

svar: God eftermiddag! Det är bara bra med mig, är bara galet trött! Hur är det själv? :)

#96 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

ska precis stryka kläder, du då?

#97 - - Caroline:

Dags för en uppdatering i inlägget kanske!?

Just nu sitter jag här, skall ta något att äta och sedan iväg... gör du?

#98 - - Louise:

synd att de är så tidigt på kvällen bara:/

#99 - - Maria:

Inte så mycket! Själv då:))

#100 - - manuela:

hehe ok:)



nja allt är inte riktigt bra, tror att jag har halsfluss:(, hehe men det går la över.



allt bra med dej då?(L)

#101 - - Lotta:

jag sitter och lyssnar på min kompis som spelar piano och sjunger haha, sj då?

#102 - - Anonym:

Ååååh bäästa filme

#103 - - Eliin:

Jadå Louise allt är bara bara sj gå:) ?

#104 - - Louise:

sv: jasså! låter petigt, alltså man sätter om strån och sånt?

Vi använder ju dockor på skolan som vi klippe roch så på och det är ju en massa insatta strån, något sånt ? ;D

Till top