God morgon!

God morgon gott folk!

Länge sedan jag blogga såhär tidigt. Många gånger beror det på att jag har börjat jobba så tidigt så jag har inte orkat helt enkelt. Eller för att jag inte har orkat gå upp så tidigt helt enkelt. 

Men idag vakna jag vid kl.6 men gick int ut ur sängen förens vid halv 8.

Får se vad jag ska hitta på idag.
Kanske ska följa med mamma + syster till Drottningholm för att titta när en kompis ska prov rida en häst.


Hade en riktigt underbar dröm, kommer inte ihåg den, men den var helt underbar.


En till sak jag tänkte på innan jag somna igår.
Hur ligger ni när ni sover, alltså precis innan ni somnar?
Jag ligger alltid på mage längs ut i sängkanten, då kan jag somna som en stock.


Hur somnar ni?

#1 - - Evelina:

Jag gick upp tidigt idag för att plugga :p

#2 - - Louise- Födelsedagsbarn:

ja ska fira med familj/släkt o vänner, sen ikväll blir de fest o sen krogen! :D

#3 - - Sandra:

Godmorgon sötnos!

Bara bra med mig idag, hur är det själv??



Puss

#4 - - En Älskarinnas Bekännelser:

På mage, men lite vriden åt sidan, med ena benet uppdraget. Alltid vänd åt höger :-)

#5 - - Ida Björck:

svar: godmorogn :) det är fin fint själv? :)



hur jag somnar? hm, jadu jag somnar helt enkelt ;D hah,

#6 - - Linda:

godmorgon där,allt är bra skall snart gå på promenix med hundarna..sedan blir det hundkurs!

#7 - - Anonym:

fin bild gumman

#8 - - H:

jaa, du borde absolut se den filmen, den är sjukligt bra! :)

Joo, hur tänkte hon egentligen? "det är skönare utan kondom och man kanske inte blir gravid.." hur gammal är hon egentligen? jag, som är femton, är ju smartare än henne angående det. :P

jootack, allt är bra med mig, fortfarande lite morgontrött bara. hur är det med dig?



jag sover på sidan med huvudet ut mot rummet och ryggen mot väggen.

kram



#9 - - Anonym:

ja gumman

#10 - - Natta:

sv: jaha okej skulle de kika förbi?

#11 - - SARA:

Okej! :) Idag ska jag åka och kolla på hästtävlingar, och imorgon ska jag tävla själv :) Du då? Kram

#12 - - Alexandra:

Det är den säkert! :)



Med mig är det bara bra, själv?

#13 - - Sandra:

Nice :) Då ska jag testa.. aldrig fel med nya drinkar!



Okej, min kille spelar fotboll :)



Vad ska du göra idag då?? Kommit på några planer?? Puss

#14 - - Anonym:

Först i soffan sen in i sängen så somnar ajg varje kväll.Ha en skön lördag..

#15 - - Liene:

Godmorgon på dig med! Det är bara fint med mig, hur är det med dig?



Skönt att du hade en underbar dröm:)

Förut somnade jag bara på magen, men nu måste jag sova på sidan. En period kunde jag somna bara om jag sov på ryggen.

#16 - - Erika:

sv: Just nu gör jag inte mycket, ska kolla på innebandy match sen. Vad gör du nu då? :D

#17 - - Zarah:

hejhej det är bra, själv då? :)

#18 - - JENNA:

jag somnar på sidan ( :

#19 - - Julia:

Sv: Har inflammerad lymfkörtel i halsen, men nnars är det okej:D själv då? =)



Haha jag brukar alltid ligga på mage:D fast måste sluta med det för jag får skitont i ryggen då:( svankar nog för mycket när jag sover så:(:(

#20 - - Caroline:

allt fint här. själv då?

#21 - - Caroline:

kul :)

#22 - - › K a т т a:

Morrn morrn, migrären har försvunnit efter en plågsamnatt som jag inte kunnat njuta av pga den jävla värken. Och ja..vad mer, jag tror allt är okej, själv? :)

#23 - - delinda:

ha en trevlig dag =)

#24 - - HANNA:

SVAR godmorgon! :)

allt är fina fisken! själv?



pusspuss

#25 - - louise:

Jag gillar ditt namn för jag heter louise ja me! :P

Du har en superfin header!

#26 - - Sofia:

nu sitter jag bara vid datan men sen vet jag inte vad jag ska göra, blir nog lite plugg ;)

självens?

#27 - - josefina:

svar:

låter braaa, har just vaknat så jag är trött

annars vet jag inte riktigt hur jag mår

#28 - - sadia:

på rygg faktiskt, haha ;P

#29 - - jannica:

Tjena sötnos , allt bra idag?

#30 - - Diana:

Tack för gullig kommentar på min blogg! Har nu uppdaterat md nya inlägg, kolla gärna in! Kram kram// Diana

#31 - - Evelina:

Fosterställning ;p

#32 - - A:

HEJ ALLIHOPPA!



VILL DU HA CHANSEN ATT VINNA 1 COOLT LINNE + 2 SÖTA CUPCAKE BERLOCKER SKA DU VARA MED OCH TÄVLA PÅ www.amandajosefine.blogg.se



LYCKA TILL! / AMANDAJOSEFINE

#33 - - Madeleine:

På sidan :P

#34 - - anneli:

ja.. :)



ska träffa en kompis senare.. :) själv?



puss

#35 - - Nina:

svar: godmorgon sötnos! :)



hade du trevlig med din familj igår då??



kram & puss/Nina

#36 - - Rebecca:

TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET?

Svara gärna på dagens fråga i min blogg.

Det är alltid kul att höra andras åsikter. =)

Ha en bra dag! ;D

#37 - - nosh:

heej!

det är bara fint med mig, själv då? :)

kram

#38 - - Cookie - Alexandra, KAKHUSET:

Jag ligger och tänker på mitt hjärta! :)

#39 - - Therése:

Sitter och skriver om gårdagen ;) själv? :)

#40 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

yes allt är bra, med dig?

#41 - - alec:

läs mitt senaste inlägg så förstår du hur jag mår..

Jag orkar inte andas!

#42 - - petrich - me gossip and fashion:

hejhej :) allt är finfint här! själv?

#43 - - Mimmi:

svar: Åh, så härligt! :)

Med mig är det toppen, riktigt trött bara. :/

Puss

#44 - - My:

tack så mycket för att du gillar min blogg, detär bara bra med mig jobbar ohch står i blir en hel del plugg också haha. Hoppas allt är bra med dig:)



P to the K

#45 - - Jonna:

snygg blogg design, unik

#46 - - Rebecca:

Hejsan har satt in en frågestund på min blogg, lite intressant faktiskt. skulle vara kul om du skrev din åsikt om just detta :) puss

#47 - - Rebecca:

Svar; Okej =)

Ha en bra kväll =)

#48 - - louise:

Jag är hungrig själv då?? =D

#49 - - Evelina:

Svar: Yes ;p

#50 - - josefina:

svar:

jag försöker verkligen

#51 - - Isabelle:

jag ligger på rygg och tänker på något :)

#52 - - Christina:

Svar: Jadå allt är fint med mig! :) Hur är det själv? Puss

#53 - - Linda:

mysig header! (:

#54 - - zarah:

okej, härligt :)

hur gjorde du för att vara med på de där frågorna på blogg.se?

hare bra puss

#55 - - Sandra:

VIll du vinna?

http://sandas.blogg.se/2008/october/ny-tavling.html#comment

#56 - - Becca:

ryggen för mig :)

#57 - - Sweet life style:

jättefin bild verkligen!

#58 - - › K a т т a:

Ja, jag måste sova inatt.

Fosterställning helt klart, graow :D



Ikväll blir det att enbart mysa och en kvällspromenad med vovven tillsammans medm in granne och hennes hund

#59 - - Linnea:

På mage ;)



Hoppas du får en bra kväll =)

#60 - - Alexandra:

Trevligt!

Jag väntar på en vän och pizza :) själv?

#61 - - S o f i e:

nice! :D jo det är bara bra tack! hur e d själv? :) puss

#62 - - kausi:

hehe. härligt :) japp , de är toppen, durå? ;)

#63 - - H*:

- KAN INTE SOMNA UTAN MUSIK FÖRST :o

#64 - - Sassy:

Tack!

Jag brukar somna på sidan, med katterna nära mig.

#65 - - Mimmi:

svar: hehe, skönt att det är söndag imorgon. Då ska jag sova länge! :)

ikväll blir det lugnt, mysa med familjen. Middag och film :) Själv då?

Puss!

#66 - - Cajsa:

hehe, jag ligger ihopkurad för att inte frysa. Jag fryser jämt! Men det blir en mysig värme som jag sedan somnar av. :)



Suerfin blogg btw! Love it! :)

xx Cajsa

#67 - - sofi:

Tack detsamma:)

Jag ska just dra på en fest:) du då?:)

Puss

#68 - - louise:

Film med godis!!! =)

DU själv då?? : )

#69 - - GM:

Nu har jag alldeles nyss kommit hem så det är jätte skönt =)



Kram

#70 - - SARA:

Jag ska tävla i hästhoppning! :) Kram

#71 - - Ida Björck:

svaR: inget kom hem nyss, själv? :)

#72 - - Rebecca:

Svar; Tack =)



Bara bra här ;) Själv då?

Puss

#73 - - Erika:

sv: Nu ikväll så blir det strax tv :D

#74 - - nosh:

nej jag kom nyss hem, var och shoppade.

själv då? :)

kram

#75 - - Linda:

sv: tack du! :D

#76 - - Diana:

Mysig blogg!! Ska vi prenumerera på varandras på bloggkoll? =) Tack för gullig kommentar! Har precis laddat upp ett nytt inlägg så välkommen in och titta! :) Kram och trevlig lördagskväll!! // Diana

#77 - - JENNA:

tack, det är finfint! ;D

med dej?

#78 - - Nina.:

svar: vad trevligt! :)



är din familj och hälsar på hela helgen??



ikväll blir det lugnt.

ska plugga lite & mysa framför tv:n. skööönt!



hoppas du får en jättetrevlig kväll!

puss & kram/nina

#79 - - Lovisa:

Idag har jag tränat lite, 50 minuter på gym med att springa och några maskiner.. Sen har jag städat, skrivit brev, sytt balettskorna och myste precis med film och fruktsallad i soffan! :) Ska snart tillbaka dit igen! :)

Vad har du haft för dig idag? :) Hoppas din helg är och blir bra!

#80 - - nicole:

jag har alltid svårt med att somna ;p

#81 - - baby loonia:

På rygg med böjda knän, eller på sida

#82 - - Therése:

Ska och är med kompisar :) själv? :)

#83 - - N A T A S C H A:

hehe ja :D

hoppas också att ja kommer kunna flytande lite senare =) I wish =D





Puss söt / N

#84 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

ska snart sova, är så trött :P du då?

#85 - - V:

jag somnar typ så fort jag lägger mig ner :)

#86 - - S o f i e:

fan va nice! :D jadu, sitter mest o redigerar bilder, hur skönt som hälst :D. vad gör du för kul? :) puss

#87 - - emelie:

ha det bra, fin blogg förresten =)

#88 - - H*:

- haha shit att du lyckades alltså :O jodå det är bra själv då ? puss

#89 - - S o f i e:

jaha okey, va mysigt :).



imorgon blir det nog mest chill, kanske lite foto om jag känner för det :). vad ska du göra? puss

#90 - - Ida Björck:

svar: hihi okej :) vilken film ser ni? :)

#91 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

älskling blir 25 på tisdag så det ska firas imorgon tillsammans med hans vänner :) blir restaurangbesök

#92 - - N A T A S C H A:

haha :D !..

nae idag tog ja det lungt !

läst,myst donken haha själv gumman ?





PUSS /N

#93 - - Erika:

sv: Imorron så blir det först konfan från 10.00 - 15.00 XD Lite tråkigt, haha. Men efter drar man direkt iväg och shoppar skor :P Vad gör du själv imorron?

#94 - - Anonym:

kolla gärna våran blogg :D

#95 - - Your Dream Closet - ,:

tack så jätte mycket tjejen =) det är bara bra me dmig, nyss hemkommen och nu ska det bli så skönt att krypa ner och sova. Hur är det med dig?

#96 - - Anonym:

hej :) Tack sa jättemkt. det är bra själv?

#97 - - Sofia:

aha vad kul, vad var det för häst ni kollade på då? (:

#98 - - › K a т т a:

Aa, imorgon blir det antagligen åka och kolla på visningen på huset som jag och grabben vill köpa.

Och hoppas på det bästa, annars blir det nog lugnt och skönt med många promenader med vovven.



Vettefan vad som hänt mig, men jag känner mig..REBORN ;p



För din del då Skett/sker något skoj?

#99 - - VIKTORIA TOMIC.SE:

Ja då allt är bara finfint med mig :) härligt med lördagkvällar dessutom.



Hur är allt med dig då? :)



Kram!

#100 - - nicole:

ja okej. Jag gör inget speciellt, ska kolla på film snart. självdÅ?:)

#101 - - Rebecca:

Svar; Jag har precis ställt ner en tv i mitt rum så jag kan ligga och somna till en film varje natt. ;P

Sj då?

#102 - - louise:

Match mot samma lag som idag :/

Du då??



Hade bra!! ;)

#103 - - sessan:

Saknat dig!! Hur mår du? Hoppas du haft en toppen helg!! Roligt det där med hästar, har själv varit uppvuxen med hästar i 10 år, sen så flyttade jag dessvärre :(



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS

#104 - - Erika:

ligger nog också långt ute på kanten på magen, gärna med en arm hängandes ner för kanten =)

#105 - - Patricia:

jora allt e bra, själv då?

gillar ditt hår!! hårfärgen!!! lovely

#106 - - cammie:

kikar in och lämnar ett spår =)



fin blogg

#107 - - Sessan:

Sötnos, lägg upp lite bilder på dig & din pojkvän!! Vad göru ikväll? Min bög sitter nere på puben med sina polare, och jag har stått och lagat mat och bakat paj hela kvällen, har även hunnit med att göra hans studier :(

Till top