Go back in time

Har fått lite frågor angående ett av mina svar på utmaningen.

Det står att jag vara nära på att dö när jag var liten.
Ja, det stämmer.

När jag gick på fritids så skulle ett gäng ungar (jag bland annat) promnt gå till lekparken som låg ett stenkast ifrån fritdishuset.
Vi hade verkligen jätteskoj vi barn.

Nu till saken.
Jag och några fler satt & gunga på var sin repstege som fanns på klättersaken. 
Jag gunga ganska våldsamnt & stegn nederdel slog över mitt huvud och jag ramla av och hängdes i repstengen. 

Som tur var fattade visa vinken av att detta var inte bra & sprang till läraren som redan rädda mig. 

 Efter det så har repstegar blivit fastspännda i marke så detta inte skulle kunna ske igen.

Tur det!
Så har ní eller era barn liknande stegar så var försiktig, eller så vara det bara jag som lyckades med detta.
#1 - - Jenny:

hiih:D

#2 - - JOSEFIN:

Hej :) Om du är intresserad så får du väldigt gärna vara med i tävlingen på min blogg! :)

Klicka bara på länken nedan så kommer du direkt till inlägget :)



http://josselee.blogg.se/2008/october/min-forsta-tavling.html



Lycka till :)

#3 - - jenny:

Oj tur att de gick bra me de där då du var liten :)

#4 - - Anna:

oj va läskigt, herre gud.

Usch. Allt bra med dig annars? Hur har livet förändats sen födeledagen, känner du dig mer mogen. Jag skulle inte vilj påstå att jag gör det haha ^^

#5 - - Ida Björck:

svar: ska vara med folk ikväll, dudå? :)

#6 - - L o t t i i i z z:

Javisst är dem fina mina små gossar :D Det är Pomeranians även kallade "dvärgspetsar". Är verkligen en helt underbar ras.. skulle inte kunna tänka mig någon annan ras än den. Super mysig och kloka små hundar. Dem brukar säga att dem är "en liten hund i stor förpackning" ;) thihi! Min mamma föder upp dem.. här är hennes hemsida: http://vovve.net/Aisopos/



Jag köpte en "romarinna"-outfit :D Skit söt! Kommer lägga upp bild på den på lördag! För den blev verkligen helt klokren när jag kom hem och provade allt jag tänkte ha till :) thihi!



Hoppas att allt e fint med dig idag? :) kram!

#7 - - Emma:

JA med

#8 - - Fiski:

svar: haha, jaa.. jag är väl det :P



jäklar vad läbbigt! tur att du fick hjälp snabbt

#9 - - Elina:

Ok :)



Jag har mest tagit det lugnt. Gått promenad med vovven & så.

Handlat mat, lagat mat och ätit :)



Kram

#10 - - Marie:

Japp, :)



Gjort idag då?

#11 - - Anonym:

OJOJOJOJO vilken grej,lekplatser kan ju faktiskt vara rena dödsfällor. Tur att de hade sinnesnärvaro.

#12 - - ami:

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg, kommer även lotta ut acne kjolen bach!

#13 - - SARA:

Okej, jag har jobbat idag 10 - 19, du då? :) Puss

#14 - - Anonym:

ja pengar behöver man ju alltid.

usch det låter inge kul. min dag har bara inefattat jobb jobb och jobb.. hehe ha en fin kväll.

#15 - - e m m a:

- hej söt



dagen har varit bra, är så otroligt trött bara!



jag vill arbeta som inredningsdesigner, brinner för design och inredning. de är de som är i mina tankar jämt, förutom den vanliga kärleken liksom..



hur har din dag varit då? kramar

#16 - - yasmine:

tack så jätte mkt vad görs idag då? krams

#17 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

åh fy vad hemskt! skönt att allt gick bra

#18 - - katarina:

ok =)



#19 - - Anna:

Gu va glad jag blir! Sånt värmen verkligen ska du veta!:D

#20 - - Sarah:

det är bra :) iaf när man bori finland! haha. jooo jag ska väl softa imorn.. jobbar 06-10.. jobbigt! :S o sen plugg efter det! själv? krams

#21 - - RL:

oj! tur att det gick bra sen då.



jag gillar också den klännigen, speciellt ränderna haha.



just nu fick jag lite ont i huvudet, kanske beror på att jag bara har suttit framför tvn och datan hela dagen men det ska vi inte tala om haha.



själv då? Vad ska du göra i helgen?

kramar:)

#22 - - Nikolina:

skönt det med ibland :D ja mår helt okej, själv?

#23 - - Linnéa:

jag pluggar sista året på gymnasiet, samhäll ekonomi,



okej, då förstår jag att du måste gå upp tidigt :/



nej usch vad läskigt:S du får vara försiktig, vad hittar du på ikväll sötnos?

#24 - - louise:

vilket fint namn du har ^_-

#25 - - innéa:

usch så hemskt! :o ha de bra, kram

#26 - - Stephanie:

sv: det är fint här :) hur är det själv?

#27 - - Madeleine:

Okej va skönt:)

Jodå, jag mår bra! Du också?:)



Va hemskt det där med repstegen!

#28 - - Matilda:

Städa och sånt får jag fixa imorrn.. blir städa hela hemmet med familjen :)

Kram

#29 - - MADDE:

Jo, var förbi och såg att du hade skrivit ett inlägg om detta.

Så himla otäckt med en som hoppar, så synd att det ska behöva gå så låmgt innan någon förstår :( Ska du göra i helgen nu då?

#30 - - Julia:

läskigt =(

#31 - - Cajsa:

hehe jag va på wecall idag och fick jobb.. Nu ska jag jobba som fan så att jag får PENGAR! :D Har satt ett mål för mig själv i alla fall att MINST 5 ska tacka ja i morron.. :P hehehe.. :P

xx Cajsa

#32 - - zarah:

härligt:) Plugga typ måste göras. Dudå ?

puss

#33 - - Nelli:

Ja, skitkul :D



Spara till det då? :)





Puss!

#34 - - Anonym:

Svar:

Ja, jag fick en goodiebag! ;) Asså? Varför gick du inte dit då?

#35 - - sandra:

ha en bra kväll

#36 - - Josefin:

svar: okej, va grejt! :)

jag har vart på stan en runda. själv? :)

#37 - - Anna:

jora det är bara bra lite trött jag med.

#38 - - elin:

okej, jo det hoppas vi:D



idag har det inte hänt så mycket, suttit vid datorn mest. men lämnade även in katten för kastrering :)

själv?

#39 - - My - miljöbloggen:

Hej! Visste du att bomull är världens mest använda textilprodukt? Visste du även att den bidrar till jordens miljökatastrofer? Om inte, läs mitt senaste inlägg och låt dig inspireras - av att köpa ekologiskt istället! Tack

#40 - - Anonym:

sv: =) vad har du gjort i kväll då?

#41 - - Anonym:

Hej Hej!!

Vad gör du?

Söt Söt Söt



/ www.mramin.blogg.se

#42 - - ardiana:

härligt:)

har umgåtts :)

oj vilken händelse :O



#43 - - Jonna:

svar: haha nejdå. jo allt är bara fint med mig. hur är det själv?

#44 - - SANIBO:

sv: nejmen alla kan ju inte gilla den, ;) den är speciell, ja.

#45 - - Nicole:

Godnatt <3

#46 - - Carro:

sv: Jag vet inte riktigt..är ledig då också så nått kul händer väl :) själv då?

#47 - - nadja:

oj..fy vad hemskt, men du hade tur du,,,kram

Jaha okej,,jo men så är det ju,,,men bättre än dålig betalt än inget right??

Hur har din dag varit annars?? Kraaam

#48 - - Helena:

Låter inte bra det där. Lite obehaglit att det finns så mycket farliga grejer på en LEKPLATS! men det är väl så att barn "måste" göra sig illa för att man ska kunna öka säkerheten.



Idag har jag vilat huvudet och pluggat emellanåt.

Nu ska jag ta min laptop till sängen och glo på the hills avsnitt i några timmar =D

MMmmm, bästa serien just nu!! =)

Kram

Till top