Fredags mys!

Ja, nu står jag och Tony & fixar mat inför ikväll!
Det är planerat mysig middag med kycklingspett, pommes & tzatsiki. Sen är det efterrätt med glass & maränger med kolasås.
Tony gillar inte att vara med på bild, men det fick bli iaf nu!

En välbehövlig kväll tillsammans efter jobb och sjukdom så skulle det sitta fint med att bara prata & planera inför framtiden.

Kvällen blev jättemysig med massa prat & skratt! Där emot blev det ingen film, men det ska vi hyra imorgon istället. Får se vad det blir för film. Jag gissar på en skräckis.

Vad ska ni göra denna fredag?
#1 - - Emmelie:

Oj, tack så mycket! Vad roligt att höra.



Gud vilken super-kväll ni verkar ha framför er, nu blir jag sjukt sugen på mat - borde också gå och fixa med det... Hoppas att ni får en trevlig kväll!

#2 - - Pecan- Mattias. Australien, KAKHUSET:

Jag ska ta det lugnt här nere i Australien :)

#3 - - Bimbo Boy:

Jag ska se på "Dallas" på dvd. :D

#4 - - elin:

jag håller med dig! något annat existerar inte :)

#5 - - Loo:

hej! hoppas du haft en trevlig fredagskväll. Nu undrar jag vad jag kan göra för att få min blogg att bli bättre och roligare. Är öppen för alla förslag, så var inte rädd för att säga din åsikt!

#6 - - Mariah N:

Var ute och dansade med några kompisar.

#7 - - sofi:

åh vad gott det såg ut

Till top