Film

Som jag berättade tidigare så har jag jobbat idag sedan 05.30.
Oja, jag är döds trött!

Idag har jag även, städat, diskat & tvättat. Yes, det har varit full rulle hela dagen.
Förut gick jag & Tony och köpte pizza, tyckte vi gjorde oss förtjännta av en.
Ingen av oss orkade inte att laga någon mat idag heller.

Nu sitter jag och tittar på "The day after tomorrow" En film jag helt klart kan rekomendera till er som inte ha sett den!

Helt fantastik!

Vad ska ni göra imorgon?
 
#1 - - sofi:

Visst är den bra!:D

#2 - - Nitania:

Svar. Vad fint att du är med i tävlingen nu vännen! Jag bekräftar härmed att du är med i min tävling om en goodiebag värd 2500 kronor. Vill du öka dina chanser i tävlingen, och få ytterligare en "röst" i utlottningen? Bli medlem även här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=19926 och gör detsamma: Nämligen kommentera med användarnamnet! Lycka till i tävlingen! Jag önskar att jag kunde göra dig lycklig igen, kommer dock att dra en vinnare så att det blir lika för alla. Men blir du medlem på denna sida med har du två lotter i dragningen. Jag önskar dig lycka till!

#3 - - Alexandra:

Åh ja den filmen är riktigt bra :)

#4 - - Alexandra:

I helgen blir det shopping,myskväll och party :) själv då?

#5 - - sofi:

hahha och Jake som är så snygg;) haha



Puss!

#6 - - Nitania:

Svar: Du är fin du! Är glad över att jag kunde värma dig lite (L)

#7 - - › K a т т a:

Jag vet faktiskt inte, kan säkert skaffa ett par planer imorgon, själv då?

#8 - - Nina:

svar: haha tack rara du ;D



allt är bra med mig, hur är det själv?? :)



nu ska jag sova lite.

godnatt sötnos!

kramar!

#9 - - erika:

go morgon ha en trevlig helg

#10 - - SARA:

Tack så jättemycket!! :) Det är ganska bra med mig, lite ont i halsen bara, men det ska nog gå över snart! :) Hur är det med dig?



Åh, den filmen är så bra tycker jag! Kram

#11 - - Dress Like a Princess:

Godmorgon gumman :)

#12 - - N A T A S C H A:

hehe ja visst är det jätte kul :D!

älskar språk vill lära mig alla världens språk fan =D





<3

#13 - - HANNA:

SVAR ska bara ta det lugnt med min pojkvän, imorgon kanske det blir en liten tjejfest med en kompis :) själv?



PUSS

#14 - - Elin:

Jag ska börja jobba idag älskling ..vi får se om jag jobbar under helgen oxå hjärtat :/



Annars så ska jag bara ta det lungt..ut med kompisar och så själv då hjärtat?



Puusaaar!

#15 - - Mimmi:

svar: Godmorgon tjejen! :)

Sovit gott?

Puss!

#16 - - anastasia:

sv: hihi okej:)

#17 - - Evelina:

Tycker också att den filmen är bra :)

#18 - - pelle:

Den filmen är bra, lite för mycket hjältemod dock. Som när han springer och hämtar henne vid taxibilen och de hinner från tidsvågen som kommer 344546678 KM/H. Hhaa.

#19 - - Sandra:

den filmen är verkligen bra!!



Det VAR riktigt gott! :)



Jo det är riktigt roligt.. håller på för fullt att få ordning på våran lägenhet. Går väl sådär :P



Gör ingenting idag, är ledig & hemma. Killen åkte iväg för att spela mot u21 landslaget så är ensam också. men det är ganska skönt. gör du idag då?



kram

#20 - - Anonym:

komm in och tyck till om brittan

#21 - - Liene:

Åh, den filmen är jättebra!:)

#22 - - Caroline:

verkar vara många som är som jag då :)

Fika är bäst :) Haha....



kommer helgen bli fin?

#23 - - Sassy:

Oh, halv 6 är riktigt tidigt att börja jobba! Vad jobbar du med?

#24 - - natta:

sv: tack för din åsikt stumpan!

#25 - - alec:

hej flickan.. hur mår du?

#26 - - Josse:

tycker filmen är lite läskig haha men såg den gjorde jag allt

#27 - - Anonym:

tack jag gillar skörp

#28 - - › K a т т a:

Den filmen är sjukt bra :D

#29 - - Cookie - Alexandra, KAKHUSET:

Den filmen är sjukt bra! Imorgon ska jag jobba... men jag är ledig på eftermiddagen :) /Cookie

#30 - - Mysan:

den filmen är bra!

#31 - - Josse:

Just därför är den läskig! hahaha



det är bra med mig, precis fått hem valp så lite galet här hemma. sjukt trött!

#32 - - Josse:

Rätt söt :) haha tack!



hoppas helgen blir kalas!

#33 - - Dress Like a Princess:

Det är bara bra gums, sj? kram

#34 - - Alexandra:

Mysigt :)



Nej idag har jag suttit på kontoret sen 10 och slutar inte förrän kl 18 så ikväll blir den en lugn hemmakväll med lite vin & ost och någon film kanske :) själv då?

#35 - - Nitania:

Svar: Det borde fan finnas där, jag menar det var ju inte långt - plus att folk ju borde vilja lägga ut det. När blondinbella gör bort sig - det borde ju vara det bästa folk vet :)

Det är bra med mig vännen. Tackar som frågar, hur är det själv?

#36 - - Josse:

Tråkigt lugnt faktiskt. vakta Kiara och ha tvättstugan. känns inte som en bra fredag men det får bli så. själv?

#37 - - laijna:

Duktigt som städat :)

Till top