Dagen som nu har passerat

Sorry för den dåliga uppdateringen!

Som jag berättade innan så har jag varit uppe ganska länge idag och haft fullt upp!
 
Vi började dagen med att åka ut till ett ställe som hette Norrby gård, som ligger någonstans i Drottningholm. 
Efter mycket om och men så hittade vi ut till det lilla stallet  där Agnes stog och vänta.

Mamma skulle nämligen hjälpa henne att provrida en häst, och gissa att häst suget öka när man stog där och tittade på!

Hade god lust att dra av Agnes från den 174 cm höga hästen och på något jävla vänster hoppas upp på hästen själv. Det hade varit en syn eftersom jag är 160 lång och lika vig som ett kylskåp!

Efter att de hade ridit och pratat med ägaren så stack vi vidare hem.
Gjorde ett stop i Vällingby centrum tror jag att det hette, där vi spatsera omkring i någon timme innan vi stack hem igen, trodde jag. Gjorde yttligare ett stop på Outlet som ligger en 10 min ifrån där jag bor. 

Sedan fick jag & syster nog och gick hemåt, trötta som bara den.

När vi kom hem lagade vi mat och efter det spelade vi Buzz - TV quiz! Riktigt roligt om vem vann inte om inte.... Just det! Jag!

Nu bloggar jag om dagens händelser och syster titta på "Pakten". Tony tittar på tv tillsammans med mor & lillebror.
Ska väl kanske göra mig redo för att hoppa i säng snart, men kommer säkert vara uppe länge till.

Hur har eran lördag varit?

#1 - - Nina.:

åååh buzz är kul! :D





svar: imorgon ska jag på kryssning faktiskst! :)

vad ska du göra??



puss & kram söta!

#2 - - Jonna:

SovGott:)

#3 - - Anonym:

Vad gillar du för chips?

#4 - - Christina:

Svar: Just nu gör jag inte allt för mycket, har kikat lite på film :) Själv?

#5 - - Mimmi:

svar: Aha, det lät mysigt :) Har du gat en bra kväll?

Hm, imorgon är det plugg som gäller och kanske träffa pojken om han kommer hem i bra tid :) Själv då?

Puss!

#6 - - N A T A S C H A:

Imorgon är det hååååååårt pluggande hela dagen fan =( !

själv söt ??



PUSS /N

#7 - - Alina:

Snygg blogg du har! :) Trevlig kväll!

#8 - - R y d b e r g:

Åh du håller också på med hästar ? =)



Imorron ska jag ut på landet en sväng tror jag, måste häls apå mormor och morfar lite det var så längesen. Sen blir det till att åka hem och titta igenom SATC-boxen, och vila upp sig inför veckan =) vad ska du hitta på?

#9 - - Your Dream Closet -,:

det där sista var jag som skrev :S

#10 - - Rebecca:

Svar; Sovit för det mesta, sj?

#11 - - Ida Björck:

svar: okej ;D



nej inget spec just nu :)

#12 - - nicole:

Imorgon ska jag troligtvis till gymmet och sen till ikea :) måste plugga också. själv?

#13 - - julia:

Häftig design!:)

#14 - - elsy:

sv: tackar så mkt!

jo ja har ju tyckt det varit roligt hela livet. Men börjat på allvar först nu i gymnasiet.

#15 - - josefina:

jag har just kommit hem från en kväll med kompisarna från stan och bio=)

själv då?

#16 - - GM:

Vi var och kollade på kläder i kanske sex timmar men hittade bara jackan, eller det är väll bra det med men fanns så mycket tråkigt och det vägde över tycker jag :/



Kram =)

#17 - - carro:

Förutom att jag är sjuk så är allt okej. Lite mkt plugg bara ^^ haha.

Själv då? :)

#18 - - H*:

- HAHA AWH OKEJ ;D film blev det , du då dear ? PUSS

#19 - - Lexie:

buzz e kul :D

#20 - - › K a т т a:

Aa, jag slänger upp massa bilder på huset när det blir akutellt att vi får det ;D

Annars så blir jag bara påmind om hur jag förlorade drömhuset, men världes möjligheter :P

#21 - - Cajsa:

HEEEJ!

Det är toppenbra med mig!

Kom precis hem från krogen!! :) 2 alkoleskar, två drinkar och sen smakade jag av massa kompisars.. så ca 5 glas blev det. GOTT! :) Dansade massor också.. Nu är jag suupertrött och ska gå och lägga mig. Jag får blogga i morron istället! :) hehe, JA jag är full men inte spec mycke. mena 5 glas är inte sååå mycke precis. XD (eller mycke för att vara andra gången man är ute kanske?)

Naa, sängdags. ska och fira min älskade farmor i morron. Då vill man vara PIGG! :)

Tack för komentaren tillbaka.. betyder massor! :)

xx Cajsa

#22 - - Julia:

haha jag älskar låttexten som du har i headern

#23 - - Jonna:

Godmorgon:)

#24 - - Mandiz:

Låter kul!

Min har vart e slappa dag, i högg bemärkelse!

#25 - - BIanca:

JAg kollade på family guy och lite så :D

#26 - - Louise:

Har faktiskt ingen aning men sånt händer :P

Ha en bra dag!!

#27 - - Erika:

sv: man får hoppas det :) Skorna visar jag nog imorron ;)

#28 - - Liene:

Min lördag var bra:) Fast gjorde inte så mycket som dig.

Vad händer idag?:)

#29 - - Evelina:

Min lördag var bra :)

#30 - - Therése:

Vi kollade på ilm, och vid datorn ;) vi spelade x-box också ;)

#31 - - V:

svar: igår, jag var tillsammans med lite kompisar och åt lunch. själv?

#32 - - Carro VIBED:

lördagen var ganska lugn, fast kvällen vart partay, hur är din söndagsplan då?

#33 - - Anonym:

Ja de bara bra med mig, lite trött bara :/

#34 - - Ida Björck:

svar: idag blir det en tv-dag slash plugg-dag ;D

själv? :)

#35 - - baby loonia:

Svar: allt är bara bra, hur är det sjäv ?

#36 - - sadia:

sv: jo då, det är bra med mig, själv? :)

#37 - - › K a т т a:

Aa, javisst.

Idag fick jag strunta i visningen så grabben och svärföräldrarna har åkt själv. Och här sitter jag, ska väl snart bege mig. Ska göra en smörgåstårta inför ikväll.

#38 - - S o f i e:

skön dag :).



okey, nice :). ne d e bra asså :P. själv annars?:D puss

#39 - - louise:

Tack!!

Jadå bara bra!!

¨Vad gör du idag då??

#40 - - Rebecca:

Svar; Okej =) Jag ska nog ta en promenix eller nått. Jag är ensam hemma hela dagen ;)

Själv?

puss

#41 - - Ida Björck:

svar: hihi okej :) kram

#42 - - Therése:

Vet inte riktigt, ska väl plugga svenska och spanska :P själv? :)

#43 - - Alina:

jo de bara bra med mig tack:) hur är det själv? :) puss

#44 - - julia:

sv: jodå, bara bra. Dusjälv? :)

#45 - - Julia:

Sv: Haha, samma här egentligen, men jag måste lära mig att sova på rygg:D åå, Buzz är kul:D:D

#46 - - Sandra:

Kul att du är med :) Lycka till!

#47 - - Carro VIBED:

kul, joo samma här, kanske hyr en film och vilar lite,

#48 - - Matilda:

Haha.. jag är nog sämst på Buzz! Hahahaha.

#49 - - › K a т т a:

Ingenting just nu, så jag tänkte pysa ut med vovven nu, dudå? :D

#50 - - .Pjumas. ♥:

Fin blogg :)

#51 - - N A T A S C H A:

hehe okaj =) ,

nej fan har stort prov på onsdag och imon ..

så måste vara hemmma o plugga hela dagen idag:(

Själv sötan ?



PUSS / N

#52 - - Caroline:

lördagen blev inte som jag tänkt mig :)

#53 - - Evelina:

Kul med Buzz :p

#54 - - Your Dream Closet - ,:

tack det är bara bra med mig, har nyss varit ute och gått i det vackra vädret =) Nu ska jag in i duschen och baar at det lugnt hela dagen. Hur är det med dig?

#55 - - Rebecca:

tack för din åsikt !

#56 - - BIanca:

Min syster och jag ska kolla på film och äta mud pie :D Du då?

#57 - - Alexandra:

Det blev kycklingpizza med lök :)

#58 - - Fredrik Frisören:

Buzz är riktigt kul

#59 - - Linnea:

Du har en fin blogg :)

Allt bra med dig?

#60 - - GM:

Nej men eller hur :/



Tack allt är bra med mig förutom att jag dragit på mig en förkylning nu, jobbigt men det ska väll gå över. Är allt bra med dig då?



Kram =)



#61 - - Anonym:

Min lördag var en mysig lördag med nära o kära :)

#62 - - Cajsa:

hehe, nu ska vi definiera "bra". Jag är inte bakis i alla fall (yey!) men jag har GRYM ångest!! Jag är kalorifreak och nu känns det inte så bra att man på två timmar HÄLDE i sig 800 kalorier.. XD lolz. Men jag hade GRYMT kul i går och det är nog det jag ska utgå ifrån! :) Det är i alla fall det som är viktigast! :P

hur är det själv?

NU ska jag se om jag kan blogga ihop något eller så gör jag det efter att jag varit hos min älskade farmor. :) hon fyller år idag nämligen.. ^^ (Annars hade jag sagt att vi skulle till farmor och farfar.. XD)

kramar!

xx Cajsa

#63 - - Isabelle:

jo de toppen :D!

hur är det själv?

kram

#64 - - Lexie:

jo med mig är allt bra :D sj? :)

#65 - - Mimmi:

svar: det låter super härligt! Med mig är det också toppen, lite småtrött bara.

Okej, det låter mysigt :)

Puss!

#66 - - Petrich:

jag väntar på att en film ska börja så ska jag käka kladdkaka till det ! :) själv?

#67 - - Sweet life style:

min lördag var bra (=

#68 - - SARA:

Jag hoppade 110cm och 120cm, ska snart skriva om resultatet i bloggen! :) Kram

#69 - - nicole:

Jadu, det är väl skolan som gäller! ^^ självdå?

#70 - - sofi:

Vad mysigt:)

det blir skolan. Själv då?

puss

#71 - - H*:

- det blev rocky och rambo filmerna ;d hihi du då ? ppusss

#72 - - Carro:

Åh vilken härlig dag du har haft! :) Det är ju så kul att rida fast jag inte har gjort det på evigheter!

#73 - - Johanna:

aah, jag vill också spela buzz :o har aldrig provat det.

#74 - - Evelina:

Vill också spela Buzz!:D

#75 - - louise:

Själv har jag sprungit på en basketplan! :P

Vann med två poäng! : )



Ha en bra kväll!!

#76 - - Anonym:

hejsan vad tycker du om chiwawor tyck till hos mig

#77 - - Erika:

sv: yes här rä allt bra :) Hur e det sj?

#78 - - sandra:

sv; ja :)

na, jag gör ingenting speciellt. du?

#79 - - Victoria:

Ja det är jättebra med mig, hur är det med dig? :)

#80 - - Dilan:

pusspuss

Najs blogg! Spana gärna in min!



/ www.mramin.blogg.se

#81 - - S o f i e:

hehe okey jobbigt läge, du får ta o vila upp dig lite :). idag har jag mest tagit det lungt och plockat lite i rummet ^^. själv da? :) puss

#82 - - Rasmus:

Vet du hur man ändrar färgen på den grå texten som bildas när man skriver något på framsidans bakgrund? Se högst upp på min blogg vad jag menar bredvid de vita siffrorna i toppen av sidan. Vet du hur man ändrar färg på den texten?

#83 - - Jenny:

min lördag var hur mysig och härlig som helst! :)

#84 - - Alina:

jag försöker fixa med designen..men min blogg går riktigt segt nu och gjort det i flera timmar...vart 10e klick funkar..så irriterande..vet inte hur jag ska göra:( uuurgh, vad gör du själv? puss

#85 - - Therése:

Okej ;) jorå, men ja somna förut :P

#86 - - Jonna:

sv: jorå det är bra, saknar min pojkvän dock men annars e det okej. hur e det själv?

#87 - - Ida Björck:

svar: kollar tv, själv? :) kram

#88 - - .Pjumas. ♥:

Allt är bra med mig :) blir alltid glad när man fått trevliga kommentarer i bloggen till exempel :)

Kram ^^

#89 - - Julia:

Jag ska se andra avenyn, vad gör du själv? :)

#90 - - Sandra:

Allt är super med mig! Förutom att jag har matteprov på tisdag och så ;) men annars är allt bra :)

#91 - - Caroline:

jodå det var kul.

#92 - - Therese:

Du har verkligen en fin blogg!

#93 - - Cajsa:

hehe, jag med.. XD sen ska jag göra lite skolarbete och efter det, gosa ner mig i sängen!! yey, sooova! XD

ja, jag ska väla leta fram en handduk nu och sen hoppa in i duschen!

Hoppas att du får en bra dag i morron!

kramar

xx Cajsa

#94 - - laijna:

roligt att köpa häst ;)



Svar. det är bra förutom att jag är sjukt trött du då?? :)

#95 - - nicole:

okej :) hur gammal är du?

just nu gör jag ingenting, ska snart äta kladdkaka och kolla på gossip girl! :) vad gör du själv?

#96 - - Linda:

sv: kom nyss hem, så har precis duschat, själv? :)

#97 - - Your Dream Closet - ,:

Imorron börjar jag jobba vid 06.30 på morgonen så måste snart gå och lägga mig. Känns riktigt tungt.. Vad ska du göra imorron? =)

#98 - - Johanna:

åh, jag älskar att spela Buzz !

#99 - - andrea:

kul med buzz:D

Till top