Sex and the City

Miranda : What I don't understand is, if they got it all, why do you need chemo?
Samantha : Because he's an asshole!
Carrie : Evidently there could be something microscopic.
Samantha : Like his dick!
Carrie : Excuse me, do you have cancer or Tourette's?



haha, jag skrattar varje gång jag hör det!
Sorry för min torra humor!



Nej nu ska jag hoppa i säng!
Börjar jobba kl. 05.30!

God natt på er!
#1 - - Anonym:

fin blogg kolla in hos mig vetjag

#2 - - Mimmi:

svar: Ja, så nu får vi hoppas att det är fint väder så vi kan sitta ute :)

Puss,

#3 - - delinda:

haha samma humor här ;)

#4 - - melissa:

sv: mmh hopaps det :)

#5 - - Fanny:

Svar. Allt är från Chicy.se!

#6 - - IZZAH SVARAR:

ah okej jag gör inte mycke funderar på om man kanske ska se en film eller nåt :P

#7 - - Sara:

Svar: Jaha vad kul! Ja vem vet jag kanske ändrar mig, för det är ju ändå ett antal år kvar tills det blir något körkort för min del ;) Din var jätte snygg! Ohja, lila och grönt är supersnyggt :)

#8 - - Mimmi:

svar: Hehe, ja! Exakt :) Så vi ska ut och titta på kor långt långt ute på landet :)

puss,

#9 - - Caroline:

fan va balla de är.

#10 - - Mysan:

svar: det lät inte så dumt det heller :)

#11 - - Eveline:

älskar SATC! :)

sv; aa det ska jag! jag åker på Lördag :)puss o sov gott

#12 - - Jennie:

ja det är det väl, skolan sätter stopp för det roliga men men, sj? (:

#13 - - emelie:

svar: det var rätt svar ;)

just nu ligger jag i sängen och svarar på kommentarer :) du själv?

puss

#14 - - GM:

Okej så bra :) Ikväll var jag ut och gick en vända, kände att jag fick lov och försöka motionera lite Haha :D Vad har du gjort mer än att kolla på Sex & The City?



Kram

#15 - - Tobias:

svar: fan va gött hörru :D

#16 - - Sandra:

haha älskar satc.. aldrig att man blir trött på avsnitten!!



Skönt :) Idag har jag bara jobbat egentligen.. och sen tagit det lugnt hemma. Själv? kram

#17 - - sofi:

jaså, vad söker du för slags jobb då?:)

puss

#18 - - H*:

- haha ;d

#19 - - Mariah N:

Roligt citat!

#20 - - IZZAH SVARAR:

det vart wolf :D en riktig kult rulle :D

#21 - - Mimmi:

svar: Ja, får hoppas detr blir det :)

Godmorgon föresten :)

#22 - - Fanny:

Svar. Jadå! Har matteprov idag bara så är lite nervös! Själv då?

#23 - - sofi:

Okej ,det lät kul!:) lycka till med det hela!:D

#24 - - JESSICA:

okej :) Ha en bra dag

#25 - - anneli:

Ja, jag måste se.. hehe



Jod det är bara bra, själv då gumman?:)



krams

#26 - - Liene:

Haha, det var ju kul!:P

#27 - - Evelina:

SATC är så bra :D

#28 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

haha helt underbart! :)



jag gör inte så mycket, har nyss lämnat lillflickan på¨dagis. du då?

#29 - - GM:

Tack så jätte mycket det känns jätte kul :D



Okej ja det blev faktiskt samma för mig med, kollade lite Andra avenyns :)



Ha det så bra,

Kram

#30 - - MADDE:

TJABBA TJENA HALLÅ!



Allt bra med dig? Skulle bara säga att vi kommer inte ha någon stor klassåterträff, bara några från FV och CM, blir för mycket annars. Den kommer bli på fredag, och vi har full förståelse att du inte kan komma när det blir så snabbt inpå, långt att åka och inte så mycket folk. Men man måste ju säga till i alla fall! :)



Men vi funderar på att fixa en riktig ordentlig återträff längre fram så du får väl ladda inför den annars :) Hade bäst uppe in the big city!

#31 - - sassy:

Tack!



Haha, Samantha är så grym!

#32 - - Sweet Life Style:

älska citat!

#33 - - Tösens M a m m a:

Haha den var bra:)

Hoppas allt är bra!

#34 - - Sara:

Svar:Ohja, och det var lika gott som det ser ut ;) Ja men vet. Får väl se hur det blir när jag ska skaffa en bil. Mykcet kan ju ha förändrats då ;) Kram.

#35 - - sanna:

haha jag gör det med :)

#36 - - Emelie:

Haha roligt citat!

#37 - - Mimmi:

Sådär:) okej vad söker du för jobb?=)

#38 - - Angelica:

ja jag alskar den me jag vart kar i den sa fort jag sag den for jag har sokt so en dare har nere efter en snygg vaska som ar stor som jag kan gha som handbagage men som funkar hemma ockas och det gor definitivt denna ;d

#39 - - Liene:

sv: ja, visst är den:D Det är bara bra med mig, hur är det med dig då?

(gick inte kommentera inlägget över)

#40 - - MADDE:

Okej, förstår det!



Jo, jag har ritat den.. Snabbskissning om kvällen när ilskan kom fram bara. Orkar aldrig lägga ner tid när jag ska försöka teckna så blir aldrig mer än en oportsionlig snabbt bild :P Men skönt ändå att få ur sig lite.

#41 - - Mimmi:

jo det hade ju varit roligt!=) vad jobbar du med nu?=)

#42 - - IZZAH SVARAR:

jasså har du inte :P

det e juh en kult film som alla borde ha sett :P hehehhehe :D

#43 - - sofi:

Jag har varit i skolan:) själv då?

puss

#44 - - Angelica L:

Ha en fin kväll :D

Kram

#45 - - sofi:

Tack!:)

har jobbar dagen gått bra`?:)

#46 - - Anonym:

Loppan lätt ju coolt.



Losan, Lusse, Lollo

#47 - - IZZAH SVARAR:

hehe jo det får du ta åh göra :D

hehe :D



vad gör du nuh då ?

#48 - - Cookie - Alexandra, KAKHUSET:

Gick inte att kommentera på kiwiinlägget ovan. Jaja, Kiwi var sjukt söt iaf :)

#49 - - GM:

Men du så himmla söt hon är i inlägget ovan :D



Idag har jag pluggat oc hvarit i skolan först, provet som vi hade gick jätte bra så det var skönt annars har jag pluggat lite och ska kolla på teve ikväll. Desperate Housewives klocnan nio och det kan man ju inte missa :D Vad ska du göra?



Kram

#50 - - Alex:

det du behöver göra är bara att skriva en kommentar( i inlägget där jag skriver om tävlingen, finns en banner på vänstra sidan av bloggen som leder till det) om varför just du ska få ta med dig en vän till linköping och bli fotad i studio... sen skriva på din blogg att du deltar i tävligenm det är väl lugnt ju?=)



jag jobbar på lite här..

#51 - - Eveline:

sv; haha aa det är så skoj att citera filmer och serier :)

#52 - - Mimmi:

Okej=) nä inte så mycket kom precis hem från mina kusiner du då?=)

Till top