Brad Pitt & Angelina Jolie

Läst en artikel om Brad Pitt & Angelina Jolie på aftonbladet.se. 
Vad skådar mina ögon? 

Angelina: Vi är inte klara. 

Jag: Va?! Inte klara med vadå?! 
Där står det att hon & Brad tänker skaffa fler barn?!
Men nu får det väl ändå vara bra? 

Fortsätter dom i den här takten så kommer dom stå för halva jordens befolkning inom den närmaste framtiden! 
Dom har redan sex barn, hur orkar dom? 

Visst att man älskar barn, det fattar jag.
Men vafan?! Fler ändå? 
Vet att det finns de familjer som har fler barn än dom, ska man skaffa fler barn för det? 

Angelina är ju väldigt mån om de krigsdrabbade & svältdrabbade barn som tyvärr finns världen över. 

Men nu börjar det väl ändå att bli lite löjligt? 






 
#1 - - anneli:

Har bara legat hemma och kollat på the hills avsnitten :) själv då?



kram

#2 - - Michelle:

mm fick den me för ett par evckor sen av min karl! =) Kollar som fan.. men vill inte att den tar slut! ;)



I veckan är det tyvärr dax att börja jobba igen! Tillbaka till verkligheten! :(

Du då?

Nått spännande på G?

Kram

#3 - - Junitjej [Bloggarnas stegrace]:

Hoppas du har haft en trevlig helg!

#4 - - Anonym:

Tack, låter jobbigt!:)

#5 - - H*:

- aha okej , vad jobbar du som ? haha jag ska med söka jobb , jag måste :O ikväll ska jag bara ta det lungt och softa, du då ? PUSSPUSS !

#6 - - annirene:

svar: bra det.

just nu tittar jag på OTH på 5:an, funderar på att ta en promenad :) sj?

#7 - - Mimmi:

dom kokmmer ju att ha för många barn snart haha:P

#8 - - eveline:

hha jag har funderat på de samma, dom kommer lessna på att vara föräldrar och sedan kommer dom separera. Men jag tycker verkligen om deras familj! Dom är så söta allihopa!



sv;aa jag ska dit på lördag :)

jaha vart var du?

så bra att de är bra med dig

puss o kram

#9 - - Nikolina:

min helg har varit underbar :)

trist med måndag imorgon bara. pussar!

#10 - - melissa:

sv; okok.

#11 - - Liene:

sv: Ja, dom är duktiga:)



Hm, många barn där. Fast om man tänker efter så har månag andra 8-11 barn typ.

#12 - - Anonym:

Myser med min kära älskling som också är dålig...Ha en skön sönda kväll.

#13 - - H*:

- aha okej , där ser man , är det kul då ? haha well själv har jag jobbat i en livsmedelsaffär, på lager och varit telefonförsäljare ;d haha well det kvittar bara jag får ett jobb :O haha awh okej , det ska jag med snart göra , sen väntar duschen för min del , pusspuss =)

#14 - - nicole:

Jaha okej, det var ju inte så roligt att du är sjuk :/vad är du för sjuk? Jo jag mår bra tack, lite trött bara :p

#15 - - Mimmi:

haha precis;s jodå det är bra själv då?=) Kram

#16 - - Liuza:

jaahaa, gud va kul :) vart går/gick du? gymnasium alltså.

lite sjuk men annars bara bra, själv?

kram

#17 - - annirene:

svar: haha okej :)

#18 - - Michelle:

Så sant så.. =) Tur att man har gubbarna ibland! ;)



Jag jobbar som produktionsansvarig på en livsmedelsfabrik... Har egen avdelning där! O jag skulle kunna döda för att få ett nytt jobb!

Söker du nått speciellt?

Kramar

#19 - - M A N T H A:

DOm är så jävla snygga alltså :D



tänk o vara deras barn alltså!



eller om dom skiljer sig :S

#20 - - Nikolina:

Hej godis! tror du på distans förhållanden? kika i min blogg och skriv just din åsikt, vore jätte snällt! dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget lite senare, tack & puss :)

#21 - - Mariah N:

Ja jag undrar det med.

#22 - - IZZAH SVARAR:

idag gör jag inte mycke själv då ?

#23 - - nicole:

ska du kolla på Gossip Girl då?:)

#24 - - Sandra:

Jag hade pojkvännen på besök hela helgen.. vi ses inte så ofta, känns så ensamt å ledsamt nu när han åkt.. :/

#25 - - Julia:

jag tycker dom har gått för långt sedan länge :P

#26 - - Nikolina:

åh! jag blir så glad när jag hör att

det funkar för andra i deras förhållanden :)



tack för din åsikt förresten (: <3

#27 - - Evelina:

De kanske älskar barn och då ska de skaffa fler om de nu vill det :)

#28 - - GM:

Okej ja men dte verkar ju som ett jätte kul jobb iallafall, kanske inet så vanligt? :)



Ha det så bra,

Kram

#29 - - H*:

- ah men cash cash ;) haha yupp jag vet , men men haha awh okej goood luck ;d pusspuss

#30 - - Alex:

Tävling på min blogg, chans att vinna en modellfotografering, kolla in den =)

#31 - - Cookie- Alexandra, KAKHUSET:

dom är såå snygga ihop! :)

Till top