Bill Kaulitz

Ohja!

Det var väl igentligen bara en tids fråga innan jag skulle ta mig an och att skriva om denna karl, mer känd som Bill Kaulitz från Tokio Hotel.

Mina underbara läsar blir bara fler och fler vilket jag tycker är helt underbart!

Så nu har jag en fråga till er;
Vad tycker ni, mina älskade läsare, om Tokio Hotel?



Jag kan ju säga att jag själv var ett stort fan av dom för ett tag sedan. Men har knappt lyssnat på dom under hela sommaren.
Har tappat intresset för dom nu, men visst, dom har sina bra låtar.
 

Men som sagt;
Vad tycker ni om Tokio Hotel? 



Veckans blogg: Marielle
#1 - - ANGELICA:

Sv: Allt jättebra här faktiskt. :] Hos dig? Puss

#2 - - Tösens M a m m a:

Jodå det är fint här, själv? Kram

#3 - - Lisa:

nja de är inget speciellt:) hihi okej=)

#4 - - Lisa:

Aldrig lyssnat någonting på dem! Känns som om de bara är en fluga som snart har dragit förbi liksom. :P allt bra med dig?

#5 - - Linda:

Ett skit bra band

#6 - - Helena:

Jag har aldrig diggat Tokia Hotel. Känns litw för barnsliga för min del, sen att dom är ett antal år yngre än mig gör dom ju inte precis sexiga =P



Ni verkar ha haft det trevligt på kryssningen, trots den hemska olyckan. Att folk kan ta sig ut på däck tycker jag är ett mysterium. Man borde se till att sådana dörrar är ordentligt låsta, det reser ju en hel del unga på dessa båtar trots allt.

Själv är jag livrädd för vatten (är otroligt rädd för att jag ska drunkna) så jag kryper mig ut på däck om jag blir tvingad till det. Annars håller jag mig så långt ifrån vattnet som jag bara kan =)

#7 - - ami:

Var med och tävla om en ny Luella Bartley tshirt på min blogg :)

#8 - - Lisa:

tycker dom är rejält överskattade. efter att ha fått så mycket publicitet har fler och fler fjortisar börjat ääääälska tokio hotel. i somras var ju th det enda som spelades på stranden...

#9 - - Carro:

Jag tycker dom är helt okej :) är inte ett stort fan av dom direkt men lite har man ju lyssnat på deras musik.

#10 - - Nikolina:

ikväll blir det bara ta det lugnt känner mig trött och seg, haha själv? :)

#11 - - Liene:

Lovely fråga!:D



jag älskar dem otroligt mycket! Vill se dem live snart.

#12 - - SANIBO:

Tokio Hotel är en del av mig.

Eller, den där meningen känns väldigt geek.

men jag har lyssnat på dom i över 3 år, innan den här hysterin bröt ut. deras låtar är gggreat. jag älskar dom, and I do love Bill K , he's a hot piece.

#13 - - emmsaaan:

Hejsan där :D vet du någon bra foundation, inte för ljus och inte för mörk? tacksaam för svar.. PUSS ;D

#14 - - Filibabba:

inte riktigt min typ av musik faktiskt... :)

#15 - - katarina:

jadå, det löser sig säkert snart ;) har varit nere & handlat hundmat & ett hundtäcke, sj då?



puss

#16 - - JONNA:

sv; ajdå :<



jag HATAR tokio hotel.

tkr verkligen dem suger hårdare än hårdast!

och bill är så ful :<

#17 - - Josefine:

har alltid tycks han liknar en tjej och gör det fortfarande :P

#18 - - isabelle:

jaa du, det gick väl inte så bra haha :)

#19 - - Julia:

jag gillar dom inte :O

#20 - - Alexandra:

Har aldrig hört dem :P Dock vet jag att jag inte tycker om den musiken de gör

#21 - - Hanna:

Vill du bli veckans blogg? Jag väljer ut en vinnare runt klockan nio ikväll. Lycka till :)

#22 - - Sanna:

Vad bra gumman :) Alla namn kan dra sitt strå till stacken. Ja visst är den fin :) Jag är kär i den, just för jag älskar stora maffiga soffor.



Jo det är bra, har en nedrans mensvärk bara, men det ger väl sig får man hoppas.



Puss

#23 - - chelena - mitt liv, mina frågor.:

så lite så :)

joråå, allt är bra med mig själv?

#24 - - Sessan:

Jag vet inte vad det är som har flygit i mig, jag orkar inte ta tag i mitt eget liv, både jag & killen funtar på att gå skilda vägar, men ingen vet om vi klarar av det. Just nu är allt runt omkring suddigt och diffust!!



PUSSSS PÅ MIN NALLEBJÖRN

#25 - - Bea :):

svar : jotack det är super bra här :D

#26 - - Linda:

SV: ja ungefär.. :) Men hur får man kontakt med anonsörerna då? :)

#27 - - Your Dream Closet -,:

jag färgar alltid mitt hår brunt, så nu fick det bli till att fixa utväxt innan helgen :D



Nu är jag hemkommen efter en helg i strängnäs. Kan inte förstå att jag hittade dit helt själv :D Vad har du gjort i helgen tjejen?

#28 - - Author Unknown:

Vilken fin blogg! Hoppas du får en riktigt bra vecka :)



Kram från Sofie

#29 - - JOANNA:

sv: j klart du ska testa hihi.

lungt gumman!:)

#30 - - Manda <3:

Sv: Gud va snäll du är sötnos!

Va härligt, tillbringat dagen med bästa vän och skrattat mycket, själv ?



Kramar

#31 - - BJERNHAGEN:

Jaså, jamen den är väl bra på sina sätt :) men inte i min smak.



Det låter toppen! Jag gör inte mycket idag, ska snart möta upp en vän dock :) själv då?



Jag har faktiskt inget speciellt starkt tycke för Bill alls. Hela bandet är faktiskt grymt överskattat. Fastän dom inte är dåliga.

#32 - - Stephanie:

imorn skall jag jobba! dudå?

kram

#33 - - qube:

sv; jo då ja mår fint :) sjdå?

#34 - - Mariah N:

sv!,vet ej har knappt lyssnat på dem

#35 - - melissa:

sv; åhja :D

#36 - - S A R A:

tkr de är helt okej, men avgudar dom inte, kram

#37 - - nelli:

Tokio Hotel är världens bästa band, de kör sitt eget race och har en unik touch :p





Tack. du också! :)

Ofta?....men ååh...sånt händer aldrig mig..jag har aldrig tur alltså :P





Hur vet man att de e seriösa då?

Ja....jag som bara e 1,55 ungefär :(



Kram.



#38 - - emelie:

Han är inte ful han :P

#39 - - fannyyyy:

okej så trevligt :D!

nja ve tinte ta det lugnt som vanligt, sjdå?

puss!

#40 - - Anonym:

HA en mysig kväll..Musikalen är jätte bra..KRAM

#41 - - Ema:

Min syster lyssnar på Tokio Hotel, och oftast på opassande tider och på deras lite sämre låtar. Så mest hat.







Måste bara påpeka att din hårfärg är fantastisk!

#42 - - Marie:

Jaa, precis det tycker jag också. Då är det skönast att ha allting gjort, :)



Idag har jag mest tagit det lungt och pluggat , :) sj då?





#43 - - micaela:

Jag var säkert ett av deras största fan i mars-april. Jag blev rätt mobbad för det, och sen kan du väll tänka själv vad som hände..



=) Haft en bra dag?

#44 - - ERIK:

idag har jag inte gjort mkt, durå? :D

#45 - - SARA:

Aaa, hon är bara två år, så hon är en ungshäst! Jag ska jobba denna veckan. tis-fre och söndag! Vad ska du göra i veckan? Puss

#46 - - Rebecca:

härligt :) ska bara mysa hemma os å, själv då?

#47 - - Hayley:

Jag ser ju på så sjukt många serier så jag vet inte om jag kan välja en..



Älskar i vilket fall som helst Naruto och One piece. Sedan har vi ju Blood+ som är sjukt bra.. Och även Trinity Blood.



D-gray man är bra den med fast jag har inte kommit så långt på den ännu. Bleach är as bra ochså! Haha! Måste väl säga att jag har ett antal favoriter ;)



Jodå allt är bra med mig. Håller på att titta på Kalla fakta på tv4 som handlar om Disco branden på backa i göteborg.

Allt bra med dig?

#48 - - Malin:

HUNDENS RÄTT



Ingen vill se våra hundar plågas på något sätt. Men nu när vi kan göra en ändring på detta, varför inte även hjälpa hundar utomlands såsom Kina där oskyldiga hundar plågas i onödan. Gör som mig och skriv ditt namn på namnlistan till hundens rätt och gör detta möjligt.



Det skulle betyda oerhört om du ville skriva upp ditt namn samt kopiera bild-länken på min sida och att du lägger upp den på din så att fler skriver upp sig på listan.



http://olsonmalin.blogg.se/2008/october/hundens-ratt.html



TUSEN TACK, Med vänliga hälsningar Malin

#49 - - H:

hmm... jag tycker nog ingenting om dem egentligen. jag tycker varken att de är bra eller dåliga, de bara är...

#50 - - Marie:

Jag kan såhär på rak arm inte komma på en enda låt av dem :)

jo, tack förutom skallebanken är det bra!

puss

#51 - - mia:

jag hatar tokai hotel :|

#52 - - Caroline:

ja verkligen :)

#53 - - josse =):

Sv: Okej! :D Idag händer det inte mycket, ska nog vila för jag har haft två basketmatcher på rad och är verkligen trött :) Vad har du gjort idag då?



kram!

#54 - - Emma:

Kistamässan vid ericsson

#55 - - Zäta:

GG var skiit spännande, hatar Dan! :P

#56 - - Sessan is bride to be:

Inte min favorit alls =( Förstår inte varför det är sån hysteri kring dessa pojkar!!



Åh, harrods är vekrligen ett stånt ställe jag vill åka till.



fast de flesta brukar misslyckas att göra goda caipirinhas. vissa har inte den rätta romen, som är jätteviktig... och andra glömmer sockerlaget eller råsockret...

#57 - - Linda:

Alltså det e bra,har varit askass i magen hela dagen o det e mindre kul!

Hoppas din dag varit bra...?Nu börjar mitt kontor som vi gör om ta form=)



krams!

#58 - - Carolina:

Svar: Jag jobbar som utställningspersonal på en världsunik utställning i stan med tvåtusen år gamla föremål från Pompeji i Italien som var med om ett vulkanutbrott. Så vi ställer ut 200 föremål som man grävt fram, och så guidar man och sånt. Sen är jag timanställd, så dom kan ringa in mig vilka dagar som helst. Har jobbat hela helgen, och har fem dagar nästa vecka med. Men i morgon är jag ledig, och då är det frisören och tennislektion som gäller :)

#59 - - N A T A S C H A:

kolla på internet haha :D !

chalemrs asoo ..

mår skit dåligt idag faktist.själv ?





<3

#60 - - Cajsa:

ahh ok! Ja han är gryyym! Synd bara att de åkte ut igår.. :( xx

#61 - - Johanna:

vi snackade skit bara :) om vad som hände i helgen på krogen & sånt där som jag som 17åring behöver en uppdatering på. haha :P



vad har du för dig då? :)

puss

#62 - - Sara:

Sv. Ikväll har inte mycket hänt alls, kikat på film och hål i väggen =) bara tagit det lugnt. Själv då?



Hmm Tokio Hotel, gillade deras första låt men sen så tyckte jag inte deras andra var så himla bra faktiskt =)

#63 - - Anna:

:) Imorgon ska jag börja en utbildning till make up artist så jag har fullt upp, ska bli jätte spännande. Ikväll har jag bara tittat på film & nu blir det snart sängen för min del. Kram

#64 - - anna:

svar: vilken film menar du? är lite förvirrad nu haha

#65 - - Nicole:

Nu, äntligen, har jag frågestund på bloggen! Varsågod och fråga vad du vill, skäms inte ;)



Puss, Nicole

#66 - - Maja:

Jodå allt är bara bra med mej, hur är det själv? :D

#67 - - Matilda:

Sv: Hur jag mår.. beror på om jag väljer att tänka på en sak eller inte..

Hur är det själv?



Kram

#68 - - caroline:

Jag har varit iväg.. tio månader :D jag jobbade i garderoben på en nattklubb!=)

#69 - - natalie.:

- Visst är hon :D

jag ska till min pojkvän som bor i södertälje.

Okej, de låter ju super kul ;D

Jag mår bara bra :D

Hur mår du ?

PoK

#70 - - Mia:

Aldrig gillat dom, långt ifrån min musiksmak och dessutom är det enda jag kan säga på tyska "du är min lilla gris" så ja, skulle nog aldrig gilla dom för deras texter :p

#71 - - SANNA:

TOKIO HOTEL ÄR KÄRLEK! Dom har förändrat hela mitt liv. Jag har lyssnat på dom i 1 och ett halvt år nu. Jag känner lika mycket för dom nu som jag har gjort som jag började. Musiken är underbar och jag tröttnar verkligen inte på den. Det går inte förklara hur jag känner.

#72 - - Neftaly:

nja.. jag vet inte.. gillar iaf en låt:)

#73 - - Sanna:

Avskyr dem :)

Till top