#1 - - E.:

Tack snygging. Puss.

#2 - - E.:

Tack snygging. Puss.

#3 - - Ida Björck:

svar: ja :)



ska ta det lugnt, vara med folk och så :D själv? :)

#4 - - Söderlund:

Ny design /(är på gång)/ - Nytt innehåll - Nya tankar

Nu behöver Söderlund just dina tankar om vad du tycker om blogginnehållet. Diskussionsinlägget kommer ut dagligen och senaste tiden så har vi snackat om fildelning, men även om hur skrämmande det är att många svenska tjejer idag strävar efter att bli en så kallad "Barbie". Sexsnack är även en stor del i bloggens upplägg. Kort och gott så behöver Söderlund nu läsarnas uppoffrande till att dela med sig av just sina tankar om hur det ska se ut i fortsättningen och just dina tankar är minst lika viktiga som alla andras. Allt detta för att alla ska trivas på bloggen. Stort tack på förhand och ha en fortsatt trevlig Onsdag!

#5 - - Sofia:

Svar: aah vad skoj:)

Ja jag hade jätteroligt när jag praktiserade där :)

Hade gärna gjort om det.

Hade du själv skoj?



Kramar

#6 - - mie:

hoppas du får lite nya besökare nu när du va me där ;D

#7 - - sofi:

haha jaa nästan rätt ;) Cheerleading;)

Det är super kul! pröva på det någon gång, det är värd det!

#8 - - alec:

vill också svara på frågor ju:(



det är bra, lite huvudvärk efter stor städning och massa annat..!!



Hur mår du älskade??

#9 - - erika:

vad samlar du på?

#10 - - SANIBO:

så nice!



sv: inte så mkt, väntar på att maten ska bli klart, haha. sj?

#11 - - Sofia:

Svar: Vad skoj:)

Ikväll blir det bara att ta det lugnt faktiskt. Tänkte se den nya filmen med vin diesel om jag orkar.

Vad ska du själv göra ikväll hjärtat? :)

Kramar

#12 - - Rebecka:

Vad coolt! :) Nu får du säkert en massa nya besökare :)



Kram.

#13 - - delinda:

håller med om godaste maten ;)

#14 - - melissa:

:O jag vill oxå vara med där :p

#15 - - Liene:

sv: Tack:D Att höra att man är vacker hör man inte varje dag. Så det uppskattas verkligen mycket!



Oh, kul att du kom med på första sidan på blogg.se och kul frågor.

kram

#16 - - Caroline:

kul med marknadsföring :)

#17 - - JESSICA:

Hinner med mycket du :)



Snart kommer min syster med hennes hund som jag ska vara hundvakt en liten stund sen ska jag fortsätta plugga =) själv?

#18 - - Cookie - Alexandra, KAKHUSET:

Ah va roligt! Grattis! :D

#19 - - Mariah N:

Roligt och vara med där!,kul och laga mat.

#20 - - Stephanie Ampel:

åh kul att du hamna där=)

#21 - - Sandra:

Kul att hamna på framsidan :)



Ja det är jätteroligt faktiskt.

Mmm läste att du var intresserad av inredning, det låter ju kul! =)



vad jobbar du med nu??

Puss

#22 - - IZZAH SVARAR:

vad kul att du gilla mina bilder :D

tack ska du ha



ikväll blir det bara åh softa framför tvn själv då ?

#23 - - natta:

sv: okej, va kul hoppas att jag får vara med och svara på dessa da =P

#24 - - Lexie:

tack så jättemycket sötnos :D



åh vad skoj att vara med där :D

#25 - - Liene:

sv: förresten så är allt bara fint med mig:)

Hoppas att det är bra med dig?

#26 - - Sofia:

Svar: Tack så mycket hjärtat :)

Joo ibland behöver man städa lite om kvällarna också :D

Kramar

#27 - - melissa:

sv; tack så mkt :)



fick du bara en förfrågan eller hur kom du med där? :)

#28 - - Ida Björck:

svar: okej det låter mys :)

#29 - - erika:

kan säga att de inte behöver kosta så mycket att ha en sko samling mina guldkorn är loppis i tdan på söndagar alla pumps 20 men man får leta :-)

#30 - - JESSICA:

verkar som om du har fått en toppen dag :)

#31 - - Stephanie Ampel:

ska läsa det nu=)

#32 - - natta:

mitt senaste inlägg handlar om knasiga klackar, säg vad du tycker.

Du är välkommen!

#33 - - Lexie:

tack så jättemycket :D



ja det kan jag förstå :)

med mig är det toppen! sj? :)

#34 - - Cecilia:

Ha en bra kväll! Kolla gärna in min blogg!:)

#35 - - Mariah N:

sv!,Tackar!

#36 - - Sofia:

Svar: jodå det är bara bra med mig:)

Med dig också?:)

Kramar

#37 - - melissa:

sv: Ok :)

#38 - - sara:

Sv: Usch då, det är hemskt att hosta ju.. jag gör ingenting just nu förutom svarar på kommentarer, har gjort lite läxor och kollat på tv en timme. Nu ska jag blogga :)



Ha det bra

#39 - - laijna:

Coolt :D

#40 - - Julia:

grattis

#41 - - Rebecka:

Svar: Tacktack, vad snällt sagt! :) Du har också skitcool design.



Allt är bra med mig, fick min nya telefon idag så jag är jätteglad! Du då, hur har du det? :)



Kramar!



#42 - - IZZAH SVARAR:

aha okej :D



vad gör du nuh då ?

#43 - - Liene:

sv; Tack igen:D <3

#44 - - Becca:

Hej hej!Jo,allt är bra med mig,lite seg bara,själv då?:)

#45 - - pelle:

KUL!

#46 - - SANIBO:

sv: blir tv och så! sj?

#47 - - Amanda:

Jag har sett på bonde söker fru och innan det var jag och tränade. Är helt mör i hela kroppen! jag kommer få sån träningsvärk!! :oP

Vad har du hittat på då?

Kram

#48 - - erika:

sv tack allt är bara bra själv då ?

#49 - - Sweet life style:

åh, hur fick du va med där?

#50 - - Sofia:

Svar: tack så mycket hjärtat:)



Imorgon vet jag faktiskt inte än. Ska ta och ringa en tjejkompis snart, fråga om hon har lust att sola och luncha lite på subway imorgon:)

vad ska du själv hitta på?

Kramar

#51 - - Mysan:

svar: japp! ska till helsingborg, och eventuellt till Köpenhamn! :) själv?

#52 - - JESSICA:

hehe ja , och hon är lika gammal som mig, dvs 17 år :p

#53 - - Evelina:

Kul att hamna där :)

#54 - - Becca:

eller hur!sorgligt!ha en bra kväll!!

#55 - - pelle:

Jo för sjutton, det är fint här. Och hos dig?

#56 - - IZZAH SVARAR:

aha okej jag sitter åh ser oskyldigt dömd :D

#57 - - Sofia:

Svar: Vad trevligt:) vad jobbar du med?:)

Nu ska jag faktiskt lägga mig och kolla lite på tv.

PussåKram, sov gott sen :)

#58 - - Anonym:

hejsan fin sida du har ( vore kul om du tittade in hos mig

#59 - - Dani:

Haha, nu har jag gjort ett helt nytt inlägg bara för att du ska kunna se vem jag skulle vilja se ut som.. Patetiskt va? Ähh jag hade tråkigt när det va reklam så jag passade på =)

puss!

#60 - - sofi:

i kväll blire att plugga;D själv då?:)

#61 - - erika:

sko rea

#63 - - Dress Like a Princess:

Åååh vad du är gullig gumman :) Det ska verkligen bli superkul nästa torsdag! Kram

#64 - - Lexie:

ikväll blir det tv-slappar-pluggkväll :) sj? :)

Till top