5 saker ni inte visste om mig!

 
5 saker ni inte visste om mig!

1. Jag är en riktig fisk på att tamburera!
2. Jag flyttade hemifrån vid 15 års ålder!
3. Jag flyttade hit till Stockholm för att jobba som bartender, men blev blåst på det sista minuten.
4. Jag drömde om att bli sminkös/maskör förra året.
5. Jag är en riktig lipsil.Gråter för minsta lilla.



Jag utmanar er som vill!
Skriv 5 saker som vi inte vet om just dig!






#1 - - Malin:

Hihi naw, jag brukar inte alls vara ambitiös när det kommer till att baka men nu hade jag inget annat för mig så! ;)



Hihi kul att få veta fem grejer. Jag är också en riktig lipsill, gråter hela tiden, haha!

#2 - - H*:

- haha var på kalas haha ;d lungt : ) aha okej , kuL?

#3 - - H*:

- härligt att höra :d

#4 - - emelie:

jah du det har vart en riktig myskväll för min del :D sj?

#5 - - HannahSthlm:

Armbanden du undrade över är av märket Disney Couture och dem kan man beställa på http://www.kyssjohanna.se

(det finns länk dit i inlägget i min blogg också)

De kommer höja priserna på alla smycken från Disney Couture from. nästa vecka pga. ny agent i Norden så passa på imorgon isådanafall:)!

#6 - - Mariah N:

ant utmaningen!

#7 - - Lotta:

cool header

#8 - - GM:

Vad är tamburera för någonting? :)



Tack snälla du.

Ha det så bra,

Kram

#9 - - Lisa:

Absolut :) nej jag vet inte riktigt, imorgon fyller ju då mamma år iallafall! Händer själv?

#10 - - Jonna:

den utmaningen gjorde ja för ett tag sedan:)

#11 - - Solina:

bra själv? :D

#12 - - Emilia:

sv: okej :)

#13 - - Angelica's plaza:

Sv: tack så mycket =)

#14 - - emma:

söt bild :)

#15 - - Louise:

Nu är de klart om vem som blev dagens blogg :)

kika in i kolla, man kanske ska ha en veckans blogg istället?

Skriv vad du tycker! :)

kram

#16 - - Evelina:

Jag gråter också lätt ;p

#17 - - JOSEFINE:

godmorgon :D

#18 - - Stephanie Ampel:

bor du sj nu också? =)

#19 - - GM:

Okej ja men då har jag lärt mig något nytt tack vare dig, tack :D Är det kul att göra peruker?



Ha det så bra,

Kram

#20 - - Sweet life style:

gullig bild.

#21 - - Malin:

Nää, va gullig du är.:D

Taaack söta du!



Hoppas söndagen inte är lika regnig hos dig som den är här.. :(

#22 - - Malin:

Förresten, jag glömde svara på vad jag skulle göra.

Idag blir det packning eftersom jag ska flytta snart. :)

#23 - - Solina:

härligt =)

#24 - - Julia:

söt du är



Just nu har jag en nominering av månadens blogg i min egna blogg. Kicka in och nominera din favorit blogg vilken kan vara vilken som helst, även din?

#25 - - Dennis:

Ja, håller med dig. :) Det kan inte vara lätt att gå i Victorias skor!



Ha det fint...

#26 - - sofi:

jo då , allt är bra med mig:) själv`?

#27 - - JOSEFINE:

var med och rösta på en av bilderna på min blogg, tack! :)

#28 - - Angelica:

taaack sa mkt hehe och nu har jag mer ;D hehe

#29 - - Evelina:

Svar: Jodå.. :)

#30 - - JOSEFINE:

sv: helt ok förutom regnet!

#31 - - Louise:

skriv en motivering varför just du ska bli veckans blogg:D

#32 - - Malin:

Tack! :D

Orvar blir glad av att höra det. ;)



Jag tycker också om regn, men inte när det är kallt ute, tyvärr. ;)



Kraaam på dä! :D

#33 - - Pecan - Mattias, KAKHUSET:

Ja visst är det! :) Jag startar ett nytt liv här nere i Australien tillsammans med min älskling (Cookie) :) ( Om du syftar på sysselsättning pluggar jag på UNSW :) ) / Pecan

#34 - - Malin:

Jag ska flytta en station bort bara, men det är lite jobbigt att flytta ;)

#35 - - Malin:

Det är bra, man ska vila när man är sjuk. :)



Ja, det blir liksom aldrig klart på nåt vis. Men det blir det ju till slut. ;)

#36 - - nicole:

vad är tamburera? :p

#37 - - Angelica's plaza:

TJENA JA VISST E DET DE =) HUR ÄR DET SJÄLV?

#38 - - Sanna:

kul att läsa =)

#39 - - nicole:

jaha då förstår jag! Låter spännande :)

#40 - - [ M a k e u p Y o u r M i n d E c o M a g a z i n e ]:

Jo,de bra... :) Är lite stressad för plugget bara. Men det fixar sig. :) Hur är deet med dig? :) Skönt lite att man kan vara lite för sig själv ibland. Min pöjkvän är och hjälper en kompis med flytt... mitt i regnet :P hehe.... så jag sitter här och får blogga i fred, äntligen! :D

#41 - - Michelle:

jodå.. helgen har varit bra här med! =) Sitter o kollar på Sex and the City! Tror det e det enda jag kommer att göra idag! ;)

Kram

#42 - - Stephanie Ampel:

jaha oket trevligt=) jodå .. sjd?

#43 - - annirene:

svar: låten är kanonbra. Allt är bara bra med mig :) sj då?

#44 - - elin:

Jo allt är bra med mig.

Själv? =)

#45 - - frida:

jaa det är bara att tagga upp med varma vinterkläder nu.. :b

#46 - - Evelina:

Jag har precis fyllt 21 och bor fortf. hemma ;p

#47 - - Malin:

Ja men då förstår jag! :)

Ja jag kanske borde göra en liten sån där rolig lista!

#48 - - malin:

Kul grej!:)

#49 - - H*:

- awh tack så mycket ;d jodå det är bra , själv ? puss

#50 - - Liuza:

Oj va tidigt du flytta hemifrån.. jag gråter också jättesnabbt! :p

#51 - - Stephanie Ampel:

=) inget .. kollar på tv.. :) sj?

#52 - - elin:

Okej.



Chattar lite på msn, kom precis på

att jag ska plugga lite sen.

Puss :)

#53 - - malin:

Mm jag mår bra, väldigt hes dock, hur mår du?:)

#54 - - Stephanie Ampel:

du missar väl inte gossip girl ikväll? ;D

#55 - - Linda:

roligt

#56 - - malin:

Mm, jag tittar på make me a supermodell, älskar modellprogram , vad gör dudå?

#57 - - melissa:

hur kunde du flytta då? jag vill oxå flytta..

#58 - - Stephanie Ampel:

yes ;D

#59 - - H*:

- kollade precis på fotboll och mitt lag losade :( är så lack , åååååååh ! du då sweety ? PUSS !

#60 - - nicole:

Jag förstår det! :) Just nu har jag precis skruat i mitt rum så golvet är jätteblött, självdå?:)

#61 - - elin:

tacktack, fast det verkar inte gå något vidare eftersom jag fortfarande sitter kvar här vid datorn :P

fast som tur är det tills på tisdag så jag kan plugga extra mycket imorgon!

#62 - - Nikolina:

hej sötnos! haft en bra helg ? :)

#63 - - malin:

Mm det är faktiskt riktigt bra, jag ska bara plugga efter skolan, måste anstränga mig ite mer:( vad sak du göra då?

#64 - - Maria S:

Allt är super! Hur är det med dig:)?

#65 - - Stephanie Ampel:

offff ja vet ;D

#66 - - Malin:

Tack vad snällt! Ja jag får göra det ;)

#67 - - H*:

- AH JAG VET STÖR MIG SOM FAN /; AH OKEJ, SJÄLV SKA JAG ÄTA NU , WELL KOMPISAR OCH SKOLA SOM VANLIGT , DU DÅ DEAR ? PUSS

#68 - - nicole:

Ja , jag kan minsann när jag vill! :D Ja det låter bra. Ikväll ska jag plugga lite och kolla på tv :) vad ska du göra?

#69 - - eveline:

det är roligt med såna där listor! :)

sv;:ja de är bra med mig, dig då? :)

#70 - - alec:

hej vännen...!!

Hur har du haft det idag??? mår du bättre???

PUSS VACKRASTE!

#71 - - melissa:

sv; jaha.. för att jag gillar inte att bo hemma, bråk bråk bråk väldrigt ofta.

#72 - - ulrika:

oj, tufft att flytta hemifrån så tidigt :o

#73 - - Kathleen:

Jeg har tenkt litt på å bli bartender faktisk.

#74 - - MADDE:

Så himla tråkigt det blev det där med jobbet :( Men skulle säga det att helgen som kommer funderar vi på att ha lite kräftskiva och återsamling bland några. Förstår om du inte kan, men måste ändå fråga för det skulle vara så skoj om nu kunde komma :)

#75 - - Robert Nehmé:

vad tycker du om Skullcandy hörlurar?

#76 - - Emma "Miss Perfect":

flyttade du hemifrån när du var 15 :O



// Emmsan

#77 - - Louise:

vad är tamburera? ;)

Till top