Vid 20 tiden kom mamma, lillasyster & lillebror

Återigen, taskig uppdatering.
Mycket snack om EMA-galan, så har inte haft tillfälle att sitta vid datan heller.


Vid 20 tiden kom mamma, lillasyster & lillebror hit för att göra mig & Tony sällskap i helgen.
Nu ikväll har vi kollat på "Just like heaven". Mest slappat och så.

Vad händer imorgon då?
Jå, då ska vi in till stan och gå runt, kanske hitta något roligt att inhandla.

Vad har ni gjort denna fredags kväll?

#1 - - Sara:

Jag har dansat och ska nu kolla på film.Men film är mysigt:)

#2 - - Sara:

Har dansat och ska nu kolla på film. Men film är ju msyigt:)

#3 - - Jenny:

nej jag tittade tyvärr inte på den!:)

#4 - - Anonym:

Tittat på idol =)



trevlig blogg!

#5 - - movemi:

joo jag har varit på min lillebrors klassfest:D

vad har du hittat på denna fredag?

#6 - - veronica:

Joerå, med mig är det bara bra ;D själv då? :)



Och ikväll har jag varit och sett Saw 5 och sedan har jag kollat på idol :)

#7 - - Bea :):

sv : Imon så skall ja å andreas hjälpa mamma & lotsas far att slänga sopor på en sån stopstation

#8 - - Becca:

Har jobbat till 23:00 sen har man inte orkat göra något annat:( själv då?

#9 - - Your dream loset:

ja den var jätte söt :) ja SOLO är en av mina favoriter också, gillar den tidningen starkt ! iallafall när det gäller mode, kändisar och sådär.

#10 - - Melina:

ema galan var bra:)

#11 - - emeli:

åh, just like heaven är en sån fin film :)

ska hem till mina kusiner i kväll och fira födelsedagsmiddag :) själv?



SKÖNT MED HELG!

#12 - - Emilie:

haha japp det gjorde jag :P Det var skittufft och alla var helt galna :O Fast de var mest galna när Jared skrek in Linkin Park på scenen men ändå :P



Ja du, jag hade en skitstor tenta igår så all spänning börjar släppa nu och det resulterar i världens huvudvärk :D

#13 - - e m m a:

- okey, vart bor de någonstans då?



jo tjocka katter kan vara söta men inte när de är aå agresssiva som hon är, ha ha.



va skadu mer göra idag då? idag går fyttlasset och jag borde inte alls sitta här och lata mig. men lite måste man ju morna sig..

#14 - - ewezi:

Sv: Okej, låter mysigt :)

Idag ska jag åka till Gällstad för lite shopping :)

Sj?

#15 - - mathilda:

sv: har aldrig testat isadoras nagellack, men sitter det bra? så tråkigt när det försvinner så fort.



allting är prima, sjdå:D?

kram

#16 - - J.:

Sv: Japp, jag älskar också röda nagellack. Gullig hmm gubbe? Haha.

#17 - - Jonna:

Hihi sötis! ;) de går bra! :)

#18 - - Emma:

sv; haha, då missade du ngt kul :)



jadå , allt är bara bra med mej, sjd?

#19 - - Nikki:

Ja de var den verkligen! Lila är verkligen fint!



Okej trevligt du!:)

Hmm, jag va nere och gymmade och sen blev de att basta/bada och lite så, me pappa och hans flickvän, väldigt trevligt :)



Pusså

#20 - - Liene:

sv: haha, nej, det var inte jag på bilden. men många verkade tro det innan de läste texten. Det är Jess från the veronicas.



Just like heaven är bra film! Har den hemma.

Vill också till stan, men är fortfarande pank:/ och igår kollade ag på idol som vanligt.

ha en bra dag iaf!:)

#21 - - N A T A S C H A:

hehe oja :D

snart ska ja kicka till ikea !

men först duscha, sedan till min bebis som ska laga mat ikväll :D !



puss !<3

#22 - - Evelina:

Allt bara bra :) Själv då ?

Puss

#23 - - Johanna:

Jo här är allt bra, förutom att just nu är jag väldigt trött. Hur är det själv? kram

#24 - - Rebecka:

sv: adå allt bra med mig, dudå?



Jag hade faktist inte räknat med att TH skulle ta hem best act ever pga av deras motstånd, men jag kan däermot inte förså att rick vann, över britney, det är helsjukt! :o

#25 - - Cajsa:

ja då det är bra.. :)

hehe har du bytt layout igen? XD

xx Cajsa

#26 - - Lexie:

nepp, kolla inte på den :)

fin bild :D

#27 - - Malin:

Svar: Ja, precis :)



Jag har spelat match och nu har jag gäster. Själv då? :D

Puss

#28 - - malin:

Hej!



Jag sitter och kollar på reprisen av EMA nu och jag får nog säga att The Killers var bäst. Dom var grymma! Jo med mig e det bra. Det blir utgång ikväll så jag börjar förbereda mig lite mentalt nu. Var jättelänge sen jag gick ut så nu jäklar! Måste bara fråga vad det är på bilden?Hjärtat. Det var coolt.



Ha det bra

kram

#29 - - Katja:

Mysigt =)

Jag är hemma o har det bra :)



Missa inte tävlingstipset i min blogg :)

#30 - - Rebecka:

åh vad mysigt det där lät :) hade också en bra fredag :D

Till top