Västerås



Som många av er har listat ut så är det mycket som händer för mig just nu.
Är riktigt glad över att jag & Tony kom fram till det här beslutet tillsammans. Det visar (iaf för mig) ett moget förhållande, där tryggheten visas till max.

Efter en tid så har jag & Tony bestämnt oss att vi ska flytta! Yes, vi ska flytta!
Vi ska flytta till Västerås, där min karl är uppväxt större delen av sitt liv. Västerås är en väldigt fin stad, trivs som fisken i vattnet! Älskar folket som bor där! Har många roliga minnen därifrån.
Hur roligt är inte det? Idag var det min sista dag på jobbet. Packa ihop mina saker och tacka för mig.
Skönt!

Fasen, jag har hunnit flytta två gånger inom ett år.
Men jag flyttade hemifrån redan vid 15 års ålder, så detta är ju ingen big deal riktigt för mig.

Det är detta som jag har planerat under en tid, men ville inget säga förens allt var klart!


Så det är det som jag kommer fixa med nu större delen som är kvar av veckan nu.

#1 - - Jenny:

nej vad kul för er =)

Fast jag tycker ni kunde flyttat till linköping va ;)

jag saknar dig väldigt mkt faktiskt

puss<3

#2 - - S O L I N:

Lägger in dem alldeles strax honey.

Hihi ja det behöver jag nog. =)



PUSS!

#3 - - ISA - VINN SÖTA LÄPPGLANS!:

Ja precis:) Kul att du vill vara med och tävla!=)



Grattis till flytten!



Hoppas du får en mysig kväll!

Lycka till!

KRAM

#4 - - Millan:

Vad kul!

Har du inte trivts riktigt i stlhms trakterna?

#5 - - andrea:

sv: vet inte riktigt än =) jag är ledig imorgon, så sova är ett måste :b

för/hod dig då? :)

#6 - - emelie:

gu så mysig bild

#7 - - Jenny:

hihi jag hoppas det kommer gå bra. men nu höjs förväntningarna på mig.. jita var en gammal ridskolehäst. Ronja är tävlad 1.40 hoppning så jag har lite att leva upp till ^^

puss<3

#8 - - Jessica:

åh vilken vacker bild :)

Jag tror att ni kommer få det jätte bra i västerås!

#9 - - JOANNA:

åh va kul att flytta, hoppas allt går bra!

#10 - - Your Dream Closet-,:

tack så mycket det är bra. Sitter här och ska strax å+ka till jobbet, ska jobba hela helgen. Men idag slutar jag vid 13.00 så det ska bli skönt :) Händer ikväll då?

#11 - - Jen:

Ja men eller hur :D hahaa

#12 - - Elina:

Jag jobbar på donken :P hehe

dudå?

#13 - - Sofia:

Köpte en liknade klänning som jag har i mitt inlägg från igår :D

#14 - - Nikolina:

jaha okej va mysigt!! :D

något kul i helgen da?

#15 - - sessan:

Men älskling, det är ju hemskt!! Det är ingen lättande hemlighet, jag är super duper glad för din skull!! Men jag kommer sakna ihjäl mig efter dig!!!! :'(

#16 - - GINA:

jaaa huu, den är verkligen hemsk!

#17 - - Moni:

tjo, händer de nått skoj i helgen? kramizz vännen

#18 - - ANGELICA:

sv: okej okej :)

åh tack!

idag fick jag slutade tidigare ifrån skolan och snart ska jag nog gå ut med några kompisar.

du då? :)

#19 - - Linda:

Vad roligt det låter.

Måste säga att jag verkligen gillar din blogg!

#20 - - Sandra:

Vad kul att ni ska flytta :) Kikar ni på lägenheter nu då?



Tack :)



Idag jobbar jag kväll/natt så det blir mest det. Har haft lite fredagsmys på dagen istället :) Vad hittar du på??

Puss

#21 - - louise:

Tränar basket!! =)

Varför packar du, ska du mova out?? ;P

#22 - - SANIBO:

sv: jo, det rullar på =) sj?

#23 - - olgaaaa x):

åå vad kul =)

hur gammal eru nu då X) ? <3

Till top