Tips & funderingar

Har du, som jag, tunna läppar?
Då bör du undvika mörka färger.
Bleka nyanser förhöjer läpparnas form och får dem att se fylligare ut. Med hjälp av en läppenna kan du förstärka konturerna på dina läppar och få läppstiftet att sitta på plats längre.


Tips!
Lägg lite transparent gloss mitt på underläppen ovanpå ditt vanliga läppstift för att skapa illusionen av fylligare läppar.
Bra va?

Många av mina bilder, så är mina läppa "olika" stora. Min överläpp är som ett sträck när jag ler & min underläpp.. Ja, inte fullt så lika liten när jag ler.
Funderingat på lip-restyle, men har känt att det inget för mig. Mitt liv hänger ju inte på detta liksom.

Har sett att det finns ett lip plumer som heter;

Too Faced Lip Injection Extreme
Lip Injection Extreme är ett läppförstorande serum som ger ett långvarigt resultat tack vare fyra av de mest bevisade metoderna för läpp plumping. Detta serum ökar volymen och bibehåller
ökningen med kontinuerlig användning.

Någon som har testat det?
#1 - - - H O D A *:

- yes baby allt är bra med mig , själv då ? : ) <3

#2 - - Anonym:

Sv: Jaha okejj, låter intressant:). Jag vill läsa juristprogrammet så jag får hoppas på en plats där:)

#3 - - Zäta:

shit vad coolt :D

#4 - - Liene:

Bra tips, fast jag brukar använda röd läppstift även fast jag har inte så fulliga läppar. men det ser bar ut ändå tycker jag:)

Hoppas du haft en bra start på veckan, det har jag iaf.

kram

#5 - - sara:

(svar) Det är alltid mysigt :)

Usch har massa prov den här veckan så det enda jag kommet att få göra är att plugga -.- hoppas att din vecka kommer bli roligare!

#6 - - Mela:

Svar: I veckan blir det bara plugg, titta på hockey och handla in lite julklappar du då? :)

#7 - - DENISE DORNELL<3:

godnatt:)

#8 - - JESSICA:

jo allt är super, hur är det själv :)?

kramar

#9 - - Ida Björck:

tack :) <3

#10 - - Jasse:

Godkväll...hur e de me dig!? Vilken mysig blogg du har!



Jag skulle vara så tacksam om du skulle vilja svara på "Dagens fråga" ( :

Den hittar du här: http://jasse.webblogg.se/2008/november/dagens-fraga-varfor-bloggar-du.html



Kramiz Jasse

#11 - - febb:

nej inte jag, bra inlägg louise! :P

#12 - - M o l l y:

Säg gärna vad du tycker om min blogg.

Kram

#13 - - Mama - K:

Jo, bara bra. Har varit sjuk i influensan, inge vidare. Är dock på förbättringsvägen.

Kramar :)

#14 - - johanna:

haha, jag tycker dina läppar ser normala ut om man kollar på bilden under!

Vad har du gjort idag då?? =)

#15 - - N A T A S C H A:

jo då :D

det rullar framåt mot kemi prvet är nervööös!

sjlv:D



<3<3

#16 - - Rebecka:

Jag mår bra :) usch ska till skolan bara >.<



Har inget internet där jag egentligen bor, och det är där jag kan ladda up bilder, men min header är ju med luggen? Hur mår du idag? :)

#17 - - Carmen:

hej hej :)



allt bra med dig?

jag skulle jättegärna vilja höra din synpunkt om en sak...



tycker du att telefonförsäljning är ett riktigt jobb?



kram carmen

#18 - - Melina:

usch,tycker de är lite småsläkigt med typ sprutor för läpparna ochn sådant..

#19 - - ewezi:

Sv: Va bra :) ha en fin dag :D

#20 - - Katja:

har inte testat den där än.... :)

Jag ska till skolan idag. Du då?

#21 - - Veronica:

Igår var det skola till 15.30 ungefär och sedan så satt jag med novellen hela kvällen nästan :b



Vad hände för dig då?:)

Puss

#22 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

ja det är väldigt smart :)

dock är min underläpp i en helt okej storlek, överläppen som är för liten

#23 - - sara:

Godmorgon. Allt bra ?

#24 - - Angelica:

Så härligt!

Idag har jag spurtat till buss och tåg och haft en spanska lektion, ska snart ha multimedia :) sjdå?

kram!

#25 - - ' j e a nn y:

sv: luungt ;)



hm idag ska jag färga om mitt hår, tänker inte visa mig ute i detta jag har nu hehe.



själv då ?

#26 - - Sara.:

okej:) va gör man på de jobbet då?:)

jo de é bara bra me mig idag, fast de regnar här på gotland idag. De är lite jobbigt! hur är det själv?

#27 - - Lisa:

jag anser att det är bättre att intala sig själv att man duger som man är, vare sig man har tunna eller tjocka läppar.

#28 - - Maja:

hmm, smart tips :D tyvär är min udenrläpp tio gånger för stor!



Om du har lust få du gärna nominera mej som årets blogg på http://dianasblogg.blogg.se/ jag kan nominera dej om du vill det :D

#29 - - Jessica:

Idag ligger jag bara hemma och är sjuk, sj då?

#30 - - Ellinor:

Idag har det varit MTV och tv hela dagen :)

Men fick jag välja så skulle jag hellre gå i skolan än att slöa i soffan hela dagen, man blir gode rastlös.



Vad har du gjort idag då?

#31 - - alec:

vad fint det blev när du klippte dig :)



det är bra idag älskade.. hur 'är det själv???

PUSS

#32 - - SARA - MISSCUPCAKE:

sv: jajjemänsan, fast nu visar det sig att jag inte alls blir så sysslolös som jag trott , haha :)

vad jobbar du med då? :)



jag mår bara bra ! sitter på jobbet och det är 35 minuter kvar till lunch, haaha :)

själv?



:*



#33 - - Petrich:

jag lägger ut recension om den ikväll, jag tycker den är jättejätte dålig.

#34 - - Mariah N:

Bra tips,har inte testat det,

#35 - - Erica:

Tja!, jag har testat de och de funkar i nån timme.. Sen övergår de dock till den normala storleken igen!

#36 - - sara:

Får rysningar av bilden, nålen-usch!



Sv: haft en bra dag?

#37 - - humorsajten:

5år kanske

annars vad händer idag =)

#38 - - Karin:

bra tips:)

#39 - - Nikolina:

Hej godis! "Vad hade du gjort fall du fick höra just NU, att du är med barn?" det är dagens fråga i min blogg idag, vore snällt om du ville kommentera ditt svar, dessutom länkar jag dig :) puss!

#40 - - C H E R R Y R A I I N . B L O G G . S E:

Jga funderar på att prova någon injencering i läpparna när jag fyllt 18 ;)

#41 - - Dimitra:

hej hej, jag ville bara säga trevlig kväll och jag undrar om du vill hjälpa till att rösta på "vilken serie..?" tävlingen. ha det bäst ! Kram

#42 - - Sussi:

Bilder är en blickfångare!

#43 - - natta:

ja vill förstora mina läppar =P

#44 - - manuela:

jag skulle behöva en sån läpp penna:) mina läppar är så små, hahha:) tack för tipset!

#45 - - Becca:

Jag är nöjd med mina läppar :D

#46 - - linn:

ha en bra dag!

#47 - - S O L I N A:

Har inte testat den men vill så gärna ha fylligare läppar än vad jag har nu. Tror du den här grejen funkar då? och är säker, vill säga? :)



Puss!

#48 - - [ M a k e u p Y o u r M i n d E c o M a g a z i n e ]:

Hört talas om Naturlig ansiktslyfning? Spelat trumpet någon gång? Då vet du vad jag pratar om... man kan nämligen träna ansiktsmusklerna! :) Coolt va? Läs mer om det i min blogg, ska göra ett inlägg snart! :) KRAM ha de bra, och lycka till med din blogg den e på framsidan av blogg esse! :)

Till top